Dat is zeker fijn om te horen. En ja 2 digitale..... ML die kon t nog niet helemaal bevatten toxo vanwege de katten, ik wil weten of ik immuun ben of niet.
Goed idee om de titel te wijzen! Als de groep te groot is raak je zo snel overzicht kwijt en zo kunnen we elkaar een beetje leren kennen. Moet je beheer mailen ofzo? Moeders voor moeders komt hier vrijdag en dan ben ik precies 5 weken. Vorige keer kwamen ze pas na 6 weken en toen had ik al geen duidelijke test dus ik maak me wel een beetje zorgen straks is hij heel licht of negatief. Kwaaltjes heb ik geen last van en dat maakt me wel heel onzeker. Bij zoon ook niets.. Maar toch.
@annelie Volgens mij moest ik een berichtje posten met uitroeptekentje, dus dat heb ik nu gedaan. Inderdaad zo kunnen we elkaar beter volgen. Wat stond er nu op jouw digi?? En wanneer heb jij de gewone gedaan en hoe fel was die?? Ik had nu bij NOD een duidelijke streep en digi geeft 2-3 weken. Bij zl kwam MvM ook rond 5 weken bij mij en toen had ik ook een vet duidelijke test. Nu komt ze met 6 weken, volgende week lekker weekje weg @zeeuwse Hahahahaha, ml vroeg hier vanmorgen ook nog: zeker weten geen bloed?? Ah op die manier, verstandig! Nu ik weer zwanger ben is het zo verslavend om hier telkens te kijken.
@ Brondy, Dat deed die van mij vanaf oudjaar, telkens de vraag of ik nog steeds niet ong was en daarna werd het wanneer ga je testen, maar hij wilde er ook weer niet bij zijn. Dus stiekem in zijn vakantie toch maar gedaan. Geduld is een schone zaak, maar ik ga toch echt al af tellen. Ik mag 12 Februari pas voor de eerste keer naar de VK voor de termijnecho en gelijk de intake erachter. Nog 5 weken en 1 dag wachten.
Hahaha mannen Die van mij wilde er perse bij zijn, dus ik test gedaan en zag al een streepje komen, dacht nee ik wil het gewoon zien. Dus ik de test neergelegd en ml uit bed getrommeld, hij schrok zich rot, hahaha. Oh dat heb ik ook wel hoor, hahah. 22 januari ga ik naar de gyna, hopelijk doet zij een inwendige echo, dan zien we in ieder geval of het vruchtzakje gevuld is. 5 februari naar de VK maar zij doen geen echo's, daarvoor moeten wij naar een andere instantie. Naja misschien moet ik nog een x bij de gyna terug komen, dat weet ik nog niet.
Ik heb gisteren een digi gedaan en daar stond op 2-3 dus klopt precies. Hier mijn rijtje van 11 dpo, 13 dpo en 15 dpo. Ik heb geen testen meer dus test ook niet meer. Vind ze duidelijk zat zo! Ze lopen wel op toch? Ze zijn wel duidelijker dan bij m'n zoon maarja.. Moet toch gewoon de echo afwachten. 22 januari de echo en de intake en dan later nog een echo.
Volgens mij kan je de titel zelf niet aanpassen, heb gezocht, maar het lukt me niet.. moet het beheer dit doen? ♥ Uitgerekende datum ♥[/B] 1. 2. 3. (1) BabyNijn - 2e kindje 4. (1) Binby - 2e kindje 5. (1) Feye - 2e kindje 6. 7. (1) Happy0915 - 1e kindje 8. (1) Chocochippie - 1e kindje 9. (1) Zeeuwse - 1e kindje 10. (2) Onlyymariellee - 1e kindje Lolala - 3e kindje 11. (2) Annelie - 2e kindje Noortje - 2e kindje 12. (1) Lolliebol - 2e kindje 13. 14. (1) Brondy - 2e kindje 15.
Goed idee om het een eerste helft van september topic te maken. Ben nu al telkens kwijt wie wie is Topic is wel verslavend merk ik, telkens even kijken hoe het met de andere zwangeren is.
Het is inderdaad verslavend. Ik kijk ook meerdere keren per dag even om te zien hoe het met iedereen is.
Wat leuk Annelie! Zie inderdaad dat je zoon van april is? Mijn dochtertje is van 29 april hihi Nou dames het is erg verslavend! Zit ook steeds te kijken.. Het is dan ook wel erg fijn het supernieuws met anderen te kunnen delen Ik heb nog geen afspraak gemaakt bij de verloskundige. Wil hier nog 3 weekjes mee wachten. Ben tenslotte nog maar 4.5 weken zwanger. Voordat ik voor een intake langs mag komen zijn we alweer 5 weken verder. Lijkt nog erg lang haha Wel ga ik vrijdag nog even een clearblue testje doen. Voor het idee.. maf eigenlijk want zwanger is zwanger
Ja 5 weken is ook wel erg lang, ik moet nog 2 weken wachten en vind dat al lang . Heb sinds deze week erg last van realistische dromen. Vannacht zelfs gedroomd a la "The Purge" style. Vreselijk. Werd bijna vermoord met een keukenmes. Kon er vanochtend wel om lachen. Mijn vriend verklaarde me voor gek. Normaal gesproken heb ik hier geen last van. Hebben jullie hier ook last van?.
Noortje, Ik zou toch bellen! Het kan enorm druk zijn en dan heb je weinig keuze in afspraken! Jammer dat je geen vroege echo krijgt!
Ja misschien hebje ook wel gelijk babynijn! Morgen of overmorgen voor de zekerheid nog een testje en dan bel ik wel even. Ja tot de tijd dat je het geheim wil houden duurt het erg lang haha. Ik heb nog niet echt last van dromen maar wel gigantisch zweten snachts! Ben ook erg veel duizelig.. daar kreeg ik net als de misselijkheid een week voor nod al last van. Maargoed het hoort er allemaal bij Mijn borsten gaan nu ook flink gevoelig worden dus voel me zeker zwanger!
Wat leuk dat ik dit topic heb gevonden! Ik kom ook graag meekletsen Volgens de meeste apps/widget en telmethodes ben ik 5 september uitgerekend. Tweede zwangerschap, maar die van 2 jaar geleden eindigde met 10 weken in een mk. Nu dus ook nog best bang om volop te genieten, nog in de afwachtende modus. Ben best bang dat het weer misgaat, doordat zoiets vaak gebeurd met dames die overgewicht hebben. Nog geen afspraak gemaakt met VK, morgen maar eens gaan bellen. Het is allemaal nog zo onwerkelijk! Bijna geen klachten, behalve zeeeeeeer pijnlijke borsten, en af en toe steken in buik.Oh en gloeiwangetjes de heeeeele avond... Door verbroken relatie ga ik het in mijn eentje doen, met gelukkig hulp van ouders en vrienden.
Welkom MiniMeInside! En gefeliciteerd . De gloeiende wangetje herken ik. Ik wist niet dat dat erbij hoorde. Vond het al zo raar dat ik het bloedheet heb terwijl het hier maar een paar graden is.