uitgerekend september 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lolala, 31 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Ik heb normaal ook wel snel rode gloeiwangen, maar nu voel ik het nog meer als anders. Dus misschien hoort het er wel bij?

2. Happy0915

Happy0915 Lid

5 jan 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    1 - 15 september is prima. Gefeliciteerd allemaal :D

27 januari heb ik de 1e echo en 11 februari de intake bij de vk. Spannend, maar ik heb er zin in!

Voel me verder prima, af en toe een klein beetje misselijk en een soort druk en kleine krampjes in mijn onderbuik.. Lastig uit te leggen maar jullie herkennen het misschien wel! Verder licht gevoelige borsten, soms wat meer, soms wat minder.

Wisselt het bij jullie ook af?

Het is inderdaad verslavend, en leuk om ervaringen te delen!

3. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik had je post ffe vluchtig gelezen en zie nu staan dat je het alleen gaat doen. Wat moet het moeilijk zijn om na zo een tijd weer zwanger te zijn en het dan alleen te moeten doen. Vind het een dappere beslissing en ook zo fijn dat je op de hulp van je ouders kan rekenen!

4. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.468
    3.913
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd minime! En idd: wat dapper/stoer dat je dit alleen gaat doen.

Ik ben zoekende naar symptonen, maar heb gewoon niet ergens last van. Toch heb ik wel een ander gevoel in m'n lichaam ofzo, en dat had ik bij de zwangerschap van mijn zoontje ook.
    En een beetje positief nieuws: het bloeden lijkt gestopt te zijn :) Nog 13 dagen tot de echo....

5. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    @happy0915, die krampjes herken ik denk ik wel.
    En gevoelige borsten in de avond meer, vooral als ik mijn bh uittrek. Soms is het ff weg, maar al snel komt het dan weer.

@Chocochippie en Feye, zit weinig anders op dan het alleen te doen. De papa woont in het buitenland, en de andere optie is geen moment in mijn hoofd opgekomen aangezien ik zwaar tegen abortus ben.
    We wisten dat dit kon gebeuren, dus moeten ook de consequenties dragen. Ben gelukkig ook geen jong broekie meer, dus méér dan welkom hier :D
    De vorige zxwangerschap is trouwens al bijna 3 jaar geleden zit ik me net te bedenken... april 2012.

Feye, wat goed nieuws dat het bloeden gestopt is! Ik duim voor je dat er een goede echo komt! Dat die dagen maar snel voorbij gaan!

6. rbnlin

rbnlin Actief lid

28 jul 2014
    314
    12
    18
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Mag ik hier ook meeschrijven?
    Ik ben zwanger van ons 2e kindje en denk uitgerekend te zijn op 9-9.

Bij de "bevallingsclub" 1-15 september 2015 schrijf en lees ik ook mee.

Ik heb 29-1 de intake en eerste echo bij de vk.

Ik voel me goed maar heb wel meer kwaaltjes dan bij de 1e.

Gefeliciteerd trouwens allemaal.

7. Chocochippie

Welkom rbnlin & gefeliciteerd :D.

feye wat fijn dat het bloeden gestopt is!

Hier nog steeds constant naar de wc om te kijken of er geen bloed te zien is. Kan denk ik pas een beetje gaan genieten als ik de echo gehad heb.

8. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Hey dames,

In November heb ik een miskraam gehad en had niet verwacht dat het nu in december al terug raak zou zijn...
    Heb maandag een positieve test gedaan :$

9. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Proficiat aan de meiden die er bij zijn gekomen!

Fijn dat het bloeden gestopt is Feye :)

Nou, heb weer een test gedaan en weer staat er een echt licht streepje en ook werd deze streep pas weer na 10 minuten zichtbaar. Ik snap er werkelijk niks van. Geloof bijna niet dat we zwanger zijn, voel ook echt niks terwijl dat ik bij de vorige zwangerschap al pijnlijke borsten had en merkte het toen als ik lang niks had gegeten dat ik een beetje dizzy werd. Wat denken jullie? Zou een digitale test beter zijn? Heb nu de kruidvat testen gedaan, 2 voor 5 euro. Bij vorige zwangerschap leverde die een knaller op dus vandaar dat ik die nu weer gepakt heb.

10. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Voor digitale testen moet je meer HCG in je lichaam hebben... Anders kunnen die negatief zijn

11. Chocochippie

Je kan het proberen lolliebol. Maar omdat je streep zo licht is heb je kans dat de cb negatief is.

Welkom SteffiekeVO & nogmaals gefeliciteerd :D

Het word hier steeds drukker! Gezellig.

12. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @steffieke
    Gefeliciteerd!!
    Ik heb de digitale 1 dag na mijn NOD gedaan. Maar mijn test op NOD was ook goed positief. Denk dat je die al wel kunt doen hoor.

@feye
    oh fijn dat het bloeden gestopt is. Bloedde je erg veel op kleine beetjes?
    Maar wat duurt het nog lang tot de echo, pffff.

@Chocochippie
    Hahahaha, dat heb ik ook. Ga niet onnodig naar het toilet, maar als ik moet kijk ik toch wel even elke x :)

@rbnlin
    Welkom en gefeliciteerd!!

@MiniMeInside
    Wauw knap dat je het nu in je eentje gaat doen. Wel fijn dat je steun krijgt van anderen. En snap het volkomen dat als je geen jonkie meer bent de beeb meer dan welkom is.

13. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lolliepop,
    Ik denk dat je dan toch rekening ermee moet houden dat het misschien mis is gegaan... Je zult onderhand wel een knaller moeten hebben of iig direct een goede streep. Ik hoop natuurlijk anders. Wanneer heb je een echo?

Komt er nog een nieuw tipic? Ik hou dit maar moeilijk bij hoor haha...

14. Esselte

Esselte Niet meer actief

ik oooook 27 januari. Wat duurd dat nog lang he :(
    nog 19 dagen.. ben jij ook aan het aftellen? Hihi

15. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Ik had mij dat laten wijsmaken van die digitale testen :p
    Straks moet ik bij de gynaecoloog zijn... Ben eens benieuwd..
    Ik moest na mijn mk normaal een cyclus overslaan om terug te beginnen klussen, maar dat is niet gelukt...

Na mijn MK had ik totaal geen zin in betrekking, dus mss in de maand maar 2x... En nu is het toch wel raak zeker...
    Nooit gedacht..

16. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Hier ook wel krampen en steken in onderbuik, mijn linkerborst doet meer pijn dan mijn rechter :p

17. Esselte

Esselte Niet meer actief

18. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    De vk waar ik graag wil kun je je inschrijven vanaf 6 weken zwanger. Daar worden als alles gewoon goed gaat en er dus geen bijzonderheden zijn, maar 3 of 4 echo's gedaan. Eerste zou rond de 10 weken zijn, tweede rond de 20, derde rond de 30 weken en dan misschien nog eentje met 37/38 weken. Heb dus ook nog niet gebeld, aanstaande zaterdag zou ik pas 5 weken zijn.

19. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Heb je een foto van de test anders? Kunnen we meekijken

Deel Deze Pagina