Heb de app geprobeerd maar snap het niet echt. Na uploaden doet het niets. Voor mij prima het niet te gebruiken hoor
Oploop is oploop denk ik dan, heb jij moeten bloedprikken voor je HCG waarde of doen ze dat niet bij jullie?
Hier doen ze na een positieve test dus 2 bloedafnames om de oploop van HCG te testen. Dat is al een indicatie of alles goed loopt. Als mijn bloedwaarde vrijdag goed is, dan plannen ze 2 weken later een eerste echo in dus ergens tussen 7 en 8 weken denk ik, want zit net op een vrijdag en weet niet hoe dat met beschikbaarheid in het ziekenhuis zit.
Hihi zo schattig, wat gaat ze blij zijn wnr jullie het haar vertellen! Ik snap dat je het haar nu nog niet verteld, want met dat enthousiasme gaat ze het wrs zelf verder tegen iedereen vertellen Wnr willen jullie anderen inlichten? Bij ons weten onze ouders en zussen het al. Maar dat is meer omdat ze toevallig ons traject ook zo'n beetje op de voet volgden (door de feestdagen) en ze wisten dus dat we 3 januari mochten testen. En ik kan niet liegen als ze me dan vragen hoe het was Idem met mijn directe collega's op het werk omdat ik laatste maand toch regelmatig later op werk was of last minute dingen moest regelen dus had hen wel ingelicht.
Mij lijkt het wel degelijk oploop, ook al lijkt lijntje niet goed door te lopen. Maar dat hebben ze precies allemaal een beetje. Dus lijkt me aan de tests te liggen.
Bedankt! Op de foto zijn de andere testen minder goed leesbaar omdat ze dan al ingedroogd zijn. De foto’s van het moment zelf zien er duidelijker uit. Ik vind het alleen zo raar dat deze test niet helemaal goed doorloopt. Dus donker aan de onderkant maar lichter naar boven toe..
@Freynar wat een leuk verhaal en een slimme zoon heb je zeg! Je vriend Ist meteen waar ie aan toe was dus haha. Fijn dat hij het duidelijk ook meteen zag zitten voor een brusje voor je zoon
Ik herken het, ook zoveel spanning voor morgen. In principe ben ik morgen 6 weken. Volgens de echo klopt het want rond de 5 weken zie je alleen een zwangerschapsring met een vruchtzakje. Dus zouden wij morgen ook een vruchtje moeten zien.....nog wel aanwezige klachten. Ik ben ontzettend moe, m'n borsten doen nog pijn, nog steed lichte krampen en lage rugpijndus aan de hand daarvan denk ik het zit wel goed...de andere kant spookt er van alles door je hoofd. Het bloeden is nu al wel sinds donderdag helemaal weg gelukkig. Wij moeten morgen om 10.15 uur en jij? In elk geval heel veel succes en hoop op een mooie echo voor jou❤️
Hoi allemaal, Ik kom mij ook bij jullie voegen. Nu 3 dagen op rij mooi oplopende testen. Wel heel spannend want ik heb al 3 miskramen gehad, ook op een later termijn. Nu wij voor een 2e gaan lijken we een stuk vruchtbaarder. Op de eerste hebben we 3 jaar moeten wachten en nu al 2x zwanger in 3 rondes. In november ging het mis met 7.2 weken, hopelijk nu wel een mooie plakker. De testen lopen in ieder geval veel beter op. Bizar toeval is dat ik op dezelfde dag als bij mijn zoontje uitgerekend ben volgens mijn eigen berekening. Dat kan toch geen toeval zijn Gefeliciteerd allemaal! Hopelijk mogen we allemaal prachtige kindjes verwelkomen in september ❤️
♡♡ Uitgerekend september '25 ♡♡ 1 september Newbie123 - 30 jaar - 2de kindje Liefde2022 - 26 jaar - 1e kindje Freynar - 31 jaar - 2e kindje 2 september Zuul - 30 jaar -2de kindje Winnie85 - 31 jaar - 1e kindje 3 september 4 september 5 september Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje Leonora8 - 32 jaar - 1e kindje 6 september 7 september Bodien - 37 jaar - 3e kindje 8 september Neoflux - 38 jaar - 2e kindje 9 september 10 september Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje 11 september 12 september Panda95 - 29 jaar - 1e kindje Merel1991- 37 jaar- 2e kindje 13 september 14 september Isis27 - 27 jaar - 2e kindje 15 september 16 september 17 september Wishfull123 - 38 jaar - 2e kindje 18 september 19 september 20 september 21 september 22 september 23 september 24 september 25 september 26 september 27 september 28 september 29 september 30 september ----------------------------------------- Komende afspraken: 6-01 Eerste echo - Bodien 6-01 Controle echo - Liefde2022 10-01 2e bloedname verdubbeling hcg - Panda95 13-1 Controle echo - Newbie123 14-1 Vitaliteitsecho - Zuul 14-1 Vitaliteitsecho - Neoflux 17-1 vitaliteitsecho merel1991 21-1 Vitaliteitsecho - Nicetomeetyou 23-1 Vitaliteitsecho - Leonora8 24-1 Intake verloskundige - Cloudspotter 27-1 Vitaliteitsecho - Cloudspotter 28-1 Eerste echo - Isis27 12-2 Intake - Isis2 30-1 intake + echo -Freynar ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’[/QUOTE]
Wat spannend al morgen de eerste echo's! Met 6 weken zie je niet altijd een hartje, zou mooi zijn als het wel zo is maar kan ook nog even duren. Ook metingen die ze doen kunnen nog best afwijken van het termijn dat je bent. Een mm verkeerd meten en scheelt zo een paar dagen. Het is nog zo ongelofelijk klein, dus een meetfout is snel gemaakt
Allereerst gefeliciteerd!!! Ne wij gaan ook nog niet uit van een kloppend hartje. Maar als er maar wat te zien is en nier dat het om een leeg vruchtzakje gaat. Wij hebben 2022 met 12 weken zwangerschap een miskraam gehad, terwijl we met 7.2 een kloppend hartje hadden gezien. Dus denk ook niet dat we voor die tijd echt gerust gesteld kunnen worden en dan het spannend blijft.
Dank je! Ja herkenbaar, wij zien iedere echo als een stapje verder maar kunnen pas een beetje ademen na een goede 13 weken echo. Dat duurt nog even Wat heb je ook lang moeten wachten op een nieuwe zwangerschap. Ik hoop heel hard met je mee dat jullie nu een hele voorspoedige zwangerschap hebben en straks eindelijk jullie wondertje mogen ontmoeten ❤️