Nee waren allebei gewoon normale echo's, dus 2d. Maar alsnog echt super duidelijk! Ja echt heel gek, maar prima hoor als ze graag met een paar dagen eerder willen rekenen
Haha nee vindt jongensnamen ook echt heel moeilijk... dus we hebben besloten om even te wachten met namen bedenken tot we het geslacht weten
Hier hou ik al jaren een lijstje met namen bij voor zowel jongens als meisjes. Maar de jongens-lijst is aanzienlijk kleiner Mijn schoonmoeder is er van overtuigd dat we een jongen krijgen, en mijn zwangerschapsbrein heeft dit nu dus voor 100% overgenomen (mijn schoonmoeder zegt het, dus het waar). Maar zelf heb ik geen voorgevoel. Wij willen het geslacht ook weten, dus wacht tot dan met het bedenken van een naam
Eigenlijk hebben wij een naam die voor zowel ene jongen als een meisje kan. Maar ook een die je niet heel erg vaak hoort
Mijn kwaaltjes zijn heel anders dan de vorige keer dus daarom denk ik nu een jongetje... ben benieuwd, nog paar weken geduld hebben!
Onze namen hebben we al paar jaar. Bij ons was meisjesnaam net lastiger dan jongensnaam daarom was het makkelijker ons in te beelden met een jongen dan meisje. Ook omdat ineens een nicht van mijn man vorig jaar voor dezelfde meisjesnaam is gegaan. Maar ondertussen hebben we wel ook haar zegen voor moesten we ooit een dochter krijgen om die naam te gebruiken. Schrijfwijze is anders en ook bij hun een andere symboliek (verwijzing naar beide namen van hun moeders)
Nog helemaal geen idee. Genoeg namen die ik niet mooi vind Zal toch eens wat moeten afspeuren op internet, want moet toch zelf wat bedenken/beslissen haha.
Haha ja hier dus ook! Maar eerlijk, ik ben al blij dat het gelukt is en dat het blijft zitten. Het haalt ons niks uit of het een jongetj of meisje is.
Ja wij hebben een hele lijst alleen zijn er nog lang niet over uit. Wachten het geslacht even af. Misschien leuk als we allemaal de namen van onze kindjes benoemen? Misschien zit daar al inspiratie tussen. Onze dochter van 3 heet Jackie.
Ja dat geldt voor ons ook hoor!! Dus sowieso met allebei blij, maar wel heel nieuwsgierig Merkte de vorige keer dat het nog veel 'echter' voelde nadat ik het geslacht wist
Ik ben altijd super close geweest met mijn broertje, nu nog en we schelen 4 jaar. Wie weet vind je jongste een broertje ook erg leuk
Wat leuk dat je een extra echo kreeg en de tijd is genomen! Ik vind het ook zo raar! Wij weten perfect de dag van de punctie en terugplaatsing. Maar toch 3 dagen vooruit gezet. Die baby zit daar echt nog niet zo lang. Maar men gaat uit van de metingen dat die het correctste zijn. Ook achteruit gezet worden is helemaal niet erg. Bij mijn zoontje werd ik 4 dagen achteruit gezet van de datum dat fertiliteit doorgaf.
Wij beginnen er gewoon niet aan voor we het geslacht weten. We willen geen onnodige discussies. Jongensnamen is hier ook echt een ramp! Heeft lang geduurd en best toch hevige discussies, want mijn man heeft in mijn ogen echt geen smaak voor namen.
Ik wil gewoon blijven staan op 12 september. Vind het zo symbolisch dat dat de 90ste verjaardag is van mijn peter/grootvader. En wil het gewoon op die manier kunnen aankondigen tegen hem dus hopelijk zit onze mini op schema en blijft het woensdag op de 12de staan.
Ah jij dus ook, echt gek is dat he... Mijn verloskundige zei dat ze officieel wel zeggen dat alle baby's even hard groeien, maar dat dat eigenlijk niet zo is en dat mijn baby het blijkbaar goed naar z'n zin heeft Ik ben blij dat het vooruit is en niet achteruit hoor! Waarschijnlijk word ik ook ingeleid bij 39 weken, dus alleen maar fijn dat de datum wat naar voren wordt gehaald (bij baby groter dan 4kg raden ze keizersnede aan omdat het dus echt niet goed ging de vorige keer)
Ik vond achteruit net fijner. Het geeft je meer rust en ruimte voor je lichaam zelf zijn werk te laten doen naar de bevalling toe. Maar bij nr 1 was er geen spraken van inleiden. Nu wel en het beangstigt me toch dat ik én vooruit ben gezet en niet overtijd mag gaan… Mij lijkt het ook gewoon dat elk kindje niet even groot is. In het begin is daar geen ruimte voor dan is een ‘kleinere’ baby gelijk aan minder ver zijn en een grotere baby aan verderop gezet worden. Na de 12 weken echo wordt de curve van je baby pas bekeken.