Jaaa klopt, heel erg lang. En deze zwangerschap komt juist op het moment dat we bijna aan het einde van de rit zitten. Gezien ik richting overgang ga en mijn eicel voorraad erg laag is. Dus extra bijzonder dat het heeft mogen lukken, maar denk ook extra spannend of het goed gaat, want mocht het niet zo zijn dan denk ik dat onze kansen voorbij zijn helaas. We proberen natuurlijk positief te blijven...alleen angst doet veel met een mens. Maar denk dat ieder van ons dit wel herkend.
Zeker, maar dit klinkt alsof het echt zo heeft moeten wezen voor jullie. Fijn om het hier wat van je af te kunnen praten en hopelijk alleen maar positieve berichten de komende tijd
Ja dus dan zou je zeggen dat het goed moet komen toch? Jaaa heel erg fijn, tis net of je met je ziel onder je arm loopt. Maar een beetje van je af kunnen praten is ook nodig denk ik.
♡♡ Uitgerekend september '25 ♡♡ 1 september Newbie123 - 30 jaar - 2de kindje Liefde2022 - 26 jaar - 1e kindje Freynar - 31 jaar - 2e kindje 2 september Zuul - 30 jaar -2de kindje Winnie85 - 31 jaar - 1e kindje 3 september 4 september 5 september Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje Leonora8 - 32 jaar - 1e kindje 6 september 7 september Bodien - 37 jaar - 3e kindje 8 september Neoflux - 38 jaar - 2e kindje Ziggi - 36 jaar - 3e kindje 9 september 10 september Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje 11 september 12 september Panda95 - 29 jaar - 1e kindje Merel1991- 37 jaar- 2e kindje 13 september 14 september Isis27 - 27 jaar - 2e kindje 15 september 16 september 17 september Wishfull123 - 38 jaar - 2e kindje 18 september 19 september 20 september 21 september 22 september 23 september 24 september 25 september 26 september 27 september 28 september 29 september 30 september ----------------------------------------- Komende afspraken: 6-01 Eerste echo - Bodien 6-01 Controle echo - Liefde2022 10-01 2e bloedname verdubbeling hcg - Panda95 13-1 Controle echo - Newbie123 14-1 Vitaliteitsecho - Zuul 14-1 Vitaliteitsecho - Neoflux 17-1 vitaliteitsecho merel1991 21-1 Vitaliteitsecho - Nicetomeetyou 23-1 Vitaliteitsecho - Leonora8 24-1 Intake verloskundige - Cloudspotter 27-1 Vitaliteitsecho - Cloudspotter 28-1 Eerste echo - Isis27 12-2 Intake - Isis2 30-1 intake + echo -Freynar ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Ik vind het heel erg spannend, want zo nu en dan wat bloedverlies.. maar ik zet mezelf toch op de lijst aangezien de testen echt blijven knallen voor alsnog.
Welkom! En wat spannend sowieso al die eerste weken. En zeker als je dan nog bloedverlies hebt. Is het helder en veel? Of valt het mee?
Het is niet heel veel, denk een contactbloeding vooral. Want het is even rood en dan al heel snel bruin en amper iets. Maarja, meer kan ik niet doen, afwachten. Heb me ook nog niet aangemeld bij een verloskundige. Wacht het even af allemaal.
Jullie ook succes. Wij pas later om 16.20....ik ga eerst morgen de hele dag nog werken. Ik heb een beetje dezelfde kwaaltjes als jou. Maar het komt en het gaat... ik heb echt geen flauw idee hoever ik ben die lichtste test was 27-12, dan de 28ste toen was ik 1-2weken....dag erna 2-3. Ik gok dat mijn eisprong rond de 15e is geweest.
Ja bij mij rond de 13e, dat weet ik omdat ik IUI heb gehad. Ik heb dus eerst Gonal-f gespoten. En op 11 december heb ik de Ovitrelle gezet en de 13e inseminatie. Sinds vanmiddag ineens wel met vlagen misselijk
Ik heb ook op en aan bloedverlies gehad. Ik testte al vanaf 23 december positief, maar ook toen begon het bloeden. Maar om de dag. En in de avond verdween het weer als sneeuw voor de zon, dan een dag niet en dan de dag erna weer wel op dezelfde manier. Dit is is geweest tor aan oud en nieuw. En nu al 4 dagen helemaal niks meer.
Ja net nog een testje gedaan. Dit lijkt er meer op. Volgens mij gaat het de goede kant op. 6 maanden geleden vmk gehad en toen op dit termijn nog niet zn duidelijke test gehad. Dus dit geeft me wat geruststelling.