Ik neem het helaas al heel de zwangerschap. Ik vind het echt vreselijk, maar ik heb er vrede mee nu. Ik heb ook eens een paar dagen gestopt ivm hoofdpijn en kreeg onmiddellijk harde buiken… Wij vertrekken volgende week op zonvakantie en helaas geen ‘goedkeuring’ gekregen om deze oraal in te nemen voor een weekje of spuitjes te zetten. Wordt een gezellige week. Ons seksleven is er door ook echt gewoon niet meer bestaande, pfff.
Ooh spannend he! Ondertussen zitten je darmen ook niet meer op de plaats waar de baby zit, dus de kans is groot dat het de baby was dat je voelde! Zo leuk!!
Jaa inderdaad dat dacht ik ook! Een paar keer moet t wel baby zijn geweest Volgende week dinsdag 20 weken echo <3 Ben zo benieuwd, wel spannend. Ik hoop dat al die paracetamol, migraine medicatie, antibiotica, en 3 weken neusspray niet heeft gezorgd voor groeivertraging oid Ik had wel nog 1.5 week geleden pretecho gedaan, was een niet medisch geschoolde dus ze deed verder nergens uitspraken over. Maar de kleine zwom wel lekker rond en leek op zn duim te zuigen. Je zag dat ie de hik had! En vruchtwater dronk . Ahhh! Dus dat is allemaal wel een heel goed teken
Heb utro in het begin moeten nemen tot 9,5 week (waarvan de eerste 8 weken 3x/dag), toen had ik natuurlijk nog geen buikje of ontspannende spieren, maar ook toen deed ik toch altijd een inlegkruisje hoor. Heb ook schimmelinfectie gehad in die periode. Toen wel zonder inlegkruisje omdat ik het gevoel had dat dat de irritatie vergrootte, maar toen moest ik echt vaak verwisselen van ondergoed en extra wasmachines draaien op hogere temperatuur
Jammer dat ze hier niet in willen meedenken qua alternatieven zoals spuiten. Hebben ze er reden voor gegeven? Weet niet of het een troost kan zijn, Amar ons intiem leven bestaat ook niet meer. Sinds ik de vorige keer een bloedinkjes had en dus die ectropion gebleken is, heeft mijn man schrik gekregen. Dus hij heeft aangegeven zelf niet meer te willen. Maar ik merk met de hormonen dat mijn libido net hoger wordt dan anders wat zijn we weer lekker op elkaar afgestemd...
Ja ik vind het ook naar spul, vooral omdat al die horigheid er weer uit komt zetten Wat stom dat ze je niet even 2x een injectie willen geven, wat vreemd...
Ah ja dit herken ik wel hoor. Door de utro wordt de boel daar beneden echt vies tel daar makkelijk bloeden en hormonen bij op en het is geen succesrecept