O wat leuk dat er al een paar al filmpjes hebben kunnen maken! Ik zie het ook weleens van buiten maar nog niet heel duidelijk ofzo. Weet iedereen al waar je wil bevallen? Ik wil het liefste thuis en in een bad. Twijfel om een bad te kopen, wat zouden jullie doen?
Hier is het ook echt niet heel duidelijk hoor. Ben pas 20+4 dus het is geen hele voet wat eruit steekt hahaha. Gewoon een mini schopje. Ik wil in het ziekenhuis bevallen. Ik denk dat ik toch niet slaag voor de 2e suikertest dus dan moet het sws in het ziekenhuis net als de vorige keer. Ik heb dat wel als prettig ervaren. Zou als ik jou was dan eerder een bad huren. Scheelt enorm in kosten
Hebben jullie weleens gehad dat de pijn in je liezen bleef? Ik stapte eind vd middag uit bed en toen begon het. Loop er moeilijk van zegmaar. En af en toe lijkt t ook weer een beetje harde buiken te geven.
Ja weet ik! Twijfel ik ook nog aan inderdaad. Misschien een betere optie! Mijn verloskundige heeft dat helaas niet.
Je kan volgensmij ook een bad huren. Ik ga denk ik zelf niet in een bad doen ookal had ik dat wel graag gewild. Ik heb 2 hele moeilijke bevallingen gehad en wil dat ze gelijk goed in kunnen grijpen met mijn voorgeschiedenis. Ik ben nu zowizo al medisch en ik ga in harderwijk bevallen tegen die tijd
Wel pijn in de liezen af en toe.....kan bandenpijn zijn dacht ik. Ik heb er verder geen harde buiken bij.
Ja inderdaad dat zijn de banden, af en toe even ben k ook wel gewend. T is nu een beetje afgenomen. Pijn die aanhoud vind ik altijd een beetje eng Maarja mijn baarmoeder is gevoelig net als vorige keer en ik krijg gewoon heel snel harde buiken. Dus dat komt er dan nog bij
Ik zag t zondag op moederdag ineens van buiten bij wat schopjes! Zo leuk. Maar sindsdien niet meer, best gek maar dat komt wel weer. Tis wel grappig hoe overduidelijk de schopjes nu zijn, vergeleken met 1.5 week geleden toen ik voor t eerst zeker wist dat het mn darmen niet waren haha. Ik wil weer poliklinisch bevallen, omdat we 20 minuten van het ziekenhuis af wonen en dat vind k toch wel ver. Voordat de ambulance er zou zijn, en ons daar brengt. Dat is veel te laat als er echt iets aan de hand is. Thuis zou mn droom zijn maar ik ga toch voor safe haha. Gezien mn vorige bevalling zou thuis een prima optie zijn, alleen wil ik ook de optie voor pijnbestrijding dit keer wel echt duidelijk hebben en dus liever dan alvast in het ziekenhuis. Bovendien kon het me tijdens de bevalling eigenlijk helemaal niet schelen waar ik was, als ik maar niet hoefde te verplaatsen haha. Ik hoop wel eerder naar de kraamsuite te mogen dit keer, want die reis met weeën ..Er staat daar een bad waar je niet in mag bevallen.. dusja. Na de ontsluitingsweeën moet je eruit En dan op bed. Vorige keer op handen en voeten bevallen/all fours, en dat beviel letterlijk heel goed
Nou zien nog niet, maar sinds eergisteren kan ik af en toe de schopjes voelen langs de buitenkant! Vooral als ik s avonds in bed lig. Hopelijk lukt het snel om mijn man het ook te laten opmerken, gister had ie z'n hand wel op de plek maar hij voelt het inwendig niet schoppen he en dat helpt mij anders wel om te weten waarop ik moet letten.