Ach wat een leuk en lief kadootje Maar wel vervelend dat je zoveel pijn hebt! Ik zou dan paracetamol inderdaad wel overwegen. Ik heb bij mn dochter iedere week paracetamol gebruikt gedurende de hele zwangerschap, nu ook weer, en ze is echt een kerngezond kind. Als je daar een nachtje van kan doorslapen, zou ik het niet laten
Hahaha heel herkenbaar! Actieve baby en normaal een buikslaper, dat is nu al ruime tijd niet meer mogelijk en die maagzuur. Bah! Grote vrouwen T-shirt passen hier ook niet meer. Ik draag vaak crop tops handig dat de zwangerschapsbroeken die ik heb hoog komen dus dan zie je niets bloot. En voor te slapen draag ik mijn man zijn t shirts, al zal dat ook niet lang meer duren.
Wat een mooie buikjes allemaal! Nu zal het eens zo snel gaan eens de 20 weken voorbij! Bij mij ging het de eerste maanden enorm hard, waarna het leek stil te staan. Ik krijg wel vaak de opmerking dat ik niet zo’n groot buikje heb, waarschijnlijk in vergelijking met andere vrouwen zal dit wel kloppen, maar ik ben nu eenmaal enorm slank, daar past een giga buik niet op.
Prachtig! En zeker niet klein maar gewoon perfect. Haha ja ik kreeg die opmerking ook continue bij mn eerste zwangerschap. Er was ook zon oud vrouwtje waar ik zorg verleende, had t idee dat ze een beetje jaloers was ofzo, en die bleef er maar op hameren dat t echt wel klein was en dat ik dacht dat t al heel wat was maar dat dat toch niet zo is. Heel apart.. En nu is het andersom, denken mensen dat ik niet lang meer moet Vind t verschil van sochtends en savonds trouwens ook best wel groot. Ik had savonds omtrek 95 cm gemeten en sochtends was t 92/93 haha. Bij mn dochter was t voor de bevalling 100 cm. Denk dat ik daar nu wel overheen ga. Ik leg trouwens altijd een klein kussentje onder mn buik, dan trekt t niet zo en minder snel harde buiken. Vandaag 23 weken!
Ohja ik heb trouwens ook ineens het besef dat ik heel de tijd dingen uit mn handen laat vallen kwam er gister toen ik na de zoveelste keer een bak eten liet vallen in mn auto achter dat t natuurlijk met de zwangerschap heeft te maken. Ik kende dit wel als kwaaltje. Autorijden gaat gelukkig nog wel goed, ik had vorige zwangerschap dat ik mezelf echt minder veilig vond rijden, behoorlijk afgeleid. Een vriendin van mij die toen ook zwanger was, is zelfs gestopt met rijden omdat ze het niet verantwoord meer vond
Ja het was meer dat mijn paracetamol beneden lag. Dus moest ik die trap nog eens af en op sukkelen haha. Maar heb het uiteindelijk wel gedaan. Pijn is iets houdbaarder met gwn zitten en liggen, maar nog steeds stram gevoel en wordt wel heviger bij het minste dat ik onderneem in huis qua taakje Ach hopelijk over paar dagen weer houdbaarder. Is de paracetamol bij jou vooral voor de migraine? Of waar heb je nog last van?
Je bent mooi slank van jezelf, maar ook die typische ronde vorm van zwangerschap is prachtig duidelijk hoor
Woehoe 23 alweer! Werk je met tussenmijlpalen? ik keek uit naar de 24 weken, vervolgens 26 weken en nu 28 weken/ volgende echo en dan weer de 30 weken lol. Kinesiste raadde dat af en zei toch zeker 32 weken te pakken. Dus wellicht komt die tussenmijlpaal er vervolgens ook weer bij.
Echt verschrikkelijk jaa, ben ook een buikslaper. Ofja beter gezegt een supermanslaper. Probeer wel af en toe zo nog te liggen hoor als ik anders echt niet in slaap kom. Dat van die croptops is echt slim hahha. Heb die alleen geen maar ik heb wel shirtjes met onder vlekken die ik nooit aan doe dus die kan ik afknippen