Ja klopt dat had ik ook gelezen! Ik weet ook niets van juiste doseringen. Bij mij is gewoon 1 merk genoemd dat ik 2x per dag moet nemen. Was alles oké met de baby? Hier gaat het wel al beter, maar mijn maag blijft een echte ramp. Maandag even bespreken op het consult.
Ik heb vandaag ook zitten puffen. Zoontje wou nog buiten spelen vanavond en ik stond gelijk nat in zweet ookal zat ik in de schaduw neer. Lang leven de airco!
Ja goed bespreken hoor! Is niet nodig om ook nog eens met maagklachten rond te moeten lopen. De baby bewoog gisteravond en vanochtend echt een heel stuk minder als normaal. Normaal doe ik elke avond mijn lijf insmeren met een vette crème vanwege mijn eczeem. Ik geef dan even extra aandacht aan mijn buik om contact te maken met de baby en daar reageert hij altijd heel fel op. Gisteravond niet en vanochtend ook niet. Dus hup naar het ziekenhuis voor controle, alles was goed. Ondertussen beweegt hij ook weer als vanouds. Blijkt dat deze knul het zijn ouders gewoon graag even moeilijk maakt Maargoed, we waren meer dan welkom, ons werd op het hart gedrukt dat we niet voor niks hadden gebeld en dat hij morgen wel echt weer even normaal moet gaan doen want anders moest ik terugkomen. Zulke lieve mensen om dat ziekenhuis daar!
Zijn er trouwens meer dames die een 8k foto hebben laten maken? Toch best wel appart hoor. Wij hebben afgelopen week pretecho laten doen
Oef spannend!! Ze kunnen je toch echt laten schrikken zo hoor! Gelukkig was het ziekenhuis her begripvol, dat helpt! gek hè dat ze toch soms van hun gewoontes afwijken!
Ja ik zei al tegen mijn man, onze dochter is altijd zo relaxed geweest, nooit problemen gehad. Jongens willen hun ouders blijkbaar het leven zuur maken Grapje natuurlijk. Hoe gaat het met de warmte vandaag? Redden jullie het een beetje?
Zo, mijn dag is net wat anders gelopen dan gepland. Vlak na het opstaan merkte ik dat ik iets van vocht verloor. Toiletbezoekje was enorm veel helder rood bloed. Direct naar het ziekenhuis moeten vertrekken. Door de positie van mijn placenta vreesde ze voor loslaten/ scheurtje, maar gelukkig kwam er bij de onderzoeken uit dat het afkomstig is van bloed van buiten de baarmoeder aan de baarmoederhals. Mogelijks een gesprongen bloedvaatje. Oef! In moet door de hele voorgeschiedenis wel een dag en nacht in het ziekenhuis verblijven voor monitoring. maar hé desondanks alle stress, ben ik niet misselijk geweest vandaag.
@Newbie123 Wat spannend was dat of niet? Gelukkig is het goed afgelopen zeg! Pfff en waar stress dus wel niet goed voor is, geen misselijkheid klachten
Ooeh wat schrikken zeg! Gelukkig voor alsnog niks ernstigs, hopelijk kom je de dag en nacht goed door!
Wauw dat is schrikken jaaa! Gelukkig was er niks ergs aan de hand en goed dat ze je nog even monitoren.
Jeetje weer wat! Ik mis echt die smiley van t aapje dat zn handjes voor zn ogen doet. Gelukkig maar dat het niks is. En fijn dat je al richting de 30 weken gaat.. op naar de veiligere zone.
Jeetje dat is best heftig om mee te moeten maken. Ondanks dat het sowieso al spannend is natuurlijk. Nu lees ik sowieso dat het voor sommige al spannend is en eigenlijk elke dag mooi meegenomen is. Hier inmiddels bijna 30 weken, waarvan ik verlangde naar de zomer maar merk dat het toch best zwaar is met die warmte. Daarnaast met die hogere temperaturen hou ik veel vocht vast in voeten enkels en handen. Dus dat staat dan ook strak gespannen maakt bewegen ook weer erg lastig omdat het gewoon flink pijnlijk is. Aankomende donderdag weer een afspraak bij de gynaecoloog en ook een groeiecho. Gelukkig doet ons meisje het enorm goed, beweegt flink en is behoorlijk eigenwijs. Vorige keer liet ze zich niet meten dus ben benieuwd hoe dit donderdag zal zijn.
@Newbie123 hoe is het nu? Alles goed gegaan? Was behoorlijk schrikken denk ik? Wij hebben nu standaard een ziekenhuistas in de auto liggen. Heb jij dat ook? @Liefde2022 Die warmte is heftig he. Moet je veel doen overdag? Ik kan echt slecht tegen warmte en merk dat nu ik rust moet nemen het veel makkelijker te handelen is. Dat en overal ventilatoren en ijswater
Ik ben gisteren avond weer thuis gekomen en zoveel gehuild. Wat een spanning weer dit weekend en opluchting om weer thuis te zijn. Daarnaast heb ik heel de dag van iedereen rond mij mogen aanhoren dat ik nu écht moet rusten desondanks ik dat wel al ik hele grote maten deed. (bloeding kan opnieuw getriggerd worden door te veel te doen, harde buiken,…) nu wordt zowat alles uit mijn handen genomen en dat ligt me echt heel zwaar. Ik ben echt zo klaar met deze zwangerschap.
Veel doen valt mee gelukkig, maar goed ik heb een zittend beroep wat het niet bevorderlijk maakt aangezien bewegen goed is voor de doorbloeding en het vocht. De warmte eerlijk is eerlijk ben der helemaal klaar mee nu al en het ergste moet nog komen.
Ik snap wel inderdaad dat het heel zwaar is. Waar je in het begin stress hebt of alles goed gaat,heb je nu de stress dat elk moment kan gebeuren. En als je dan niks mag duurt de tijd ook heel erg lang.