Uitgerekend september '25 ♡

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cloudspotter, 28 dec 2024.

1. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.952
    3.716
    113
    Vrouw
    Helaas bleek ik vanochtend al ontsluiting te hebben en lig ik nu dus opgenomen. Ik heb al longrijping en weeënremmers gekregen. Voor nu hopen dat de baby blijft zitten maar die kans is echt klein. Gelukkig zijn we nu op een termijn dat het nog steeds heel kut is als hij komt, maar dat zijn overlevingskansen wel al 95% zijn!

Hij moet voor het beste resultaat van de longrijping nog tot en met donderdag blijven zitten! Duimen jullie mee dat dat ook gebeurd!?

2. HuisjeTuintje

HuisjeTuintje Actief lid

11 jan 2025
    127
    142
    43
    Wat spannend, ik duim mee dat de kleine toch nog een paar dagen blijft zitten voor betere resultaten voor de long rijping.
    Hoe ben je er nu zelf onder?

3. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.952
    3.716
    113
    Vrouw
    Ja het is natuurlijk gewoon helemaal k*t en ik had echt met alle liefde nog 2 maanden op de bank gezeten. Helaas gaat dat een vroeggeboorte niet voorkomen.
    Zijn kansen zijn gelukkig op dit moment zoveel gunstiger als 4 weken geleden. Hij wordt ook 1 week groter geschat als dat ik daadwerkelijk ben wat nog gunstiger is!

Voor de rest is het nu wachten, wachten en wachten...

4. HuisjeTuintje

HuisjeTuintje Actief lid

11 jan 2025
    127
    142
    43
    Ja, klote is dat je er zelf nu helemaal geen enkele controle op hebt.
    Dikke knuffel en hopelijk blijft de kleine vent tot iig donderdag zitten *duim duim duim*

Zuul vindt dit leuk.
  5. Ziggi

Ziggi Bekend lid

8 feb 2017
    946
    358
    63
    Vrouw
    Jeetje wat spannend!
    Ik ga heel erg hard duimen!

6. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.624
    174
    63

Bijgevoegde bestanden:

7. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.624
    174
    63
    Heel veel sterkte. Lijkt me een spannende periode

8. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.665
    3.362
    113
    Vrouw
    *breekt even in*
    Wil je even heel erg veel sterkte en succes wensen, ik lees soms stiekem mee hoe het met je gaat, maar ooooo wat duim ik voor je dat je mannetje tot donderdag blijft zitten zodat hij in elk geval goed resultaat van de longrijpers mag hebben!
    Dikke knuffel
    *breekt weer uit*

Zuul vindt dit leuk.
  9. Liefde2022

Liefde2022 Actief lid

18 mrt 2024
    163
    243
    43
    Vrouw
    Owh jeetje wat heftig zeg! Hopelijk blijft jullie kleine mannetje nog zitten tot donderdag en misschien eventueel langer door de weeënremmers(elke dag is er natuurlijk 1). Kan me goed voorstellen dat het zwaar kak is en de zenuwen je om het hart slaan want eigenlijk wil je niet dat hij nu al komt. Heel erg veel sterkte!❤️

10. Liefde2022

Liefde2022 Actief lid

18 mrt 2024
    163
    243
    43
    Vrouw
    @HuisjeTuintje , helaas kan ik niet op een bal gaan zitten op mijn werk. Ik ben sowieso al kleine van stuk wat betekent dat als ik op een bal ga zitten bijna niet te zien ben.

Ondertussen heb ik wel compressie kousen besteld die komen vrijdag binnen dus hopelijk bieden deze ook nog wat extra zodat ik niet meer van die opgezwollen voeten heb.

Deel Deze Pagina