Dat is hier ook zo, vooral de wat kleinere dingetjes nog zoals lakentjes enz. En moet nog luiers en alles wat daar bij hoort haha
Hier voelde ik me zondag niet echt lekker dus bloeddruk gemeten die was te hoog toch even gebeld mocht ik komen voor een ctg echo en alles was goed bloeddruk medicatie opgehoogd 1 malig toen ging het beter bloed geprikt bleek dat ik nog maar een Ferritine waarde had van 4 en HB van 6,7 heb vandaag een ijzer infuus gehad hopelijk knap ik snel op
Gelukkig helpt de medicatie. Ik heb geen idee wat de normaalwaarden moeten zijn, maar weet je hoe het komt dat ze nu abnormaal zijn? Toch geen zwangerschapsvergiftiging ofzo?
Hehe, we hebben nog wel even hopelijk. Langs de andere kant kijk ik er al zo naar uit om dat kleine prutske in mijn armen te houden en te zien hoe hij eruit ziet, wat voor karaktertje hij heeft... Ik ben mijn werk ook echt zat. Niet inhoudelijk of fysiek, wel de sfeer en een bepaalde rechtstreekse collega die ik echt niet kan mijden. Ze kost me enorm veel energie en veerkracht. Ze kan vh ene moment op het andere van 0 naar 100 gaan. Ziet overal complotten in tegen haar... Voert de druk richting mij maar op met dat ik overzichtslijstjes moet maken met mijn werk voor als ik uit zou vallen. En dat laatste snap ik, maar dan geef ik uitleg op mail wil ze het ook nog in een excel en ik kan niet alles tegelijk want met dat opsommen blijft mijn gewoon werk liggen. Ugh volgende week is ze met vakantie voor 1,5 week. En dan vanaf 11 juli heb ik vakantie. Dus moet nog even volhouden... Sorry moest even ventileren. Heb vandaag een dagje verlof en lig al hele dag te piekeren erover, terwijl dat niet het doel was van verlof te nemen
@Zuul ooh nee! Pff nu gaat het echt beginnen. Ik hoop dat de weeënremmers alles nog even afremmen. Enorm veel succes de komende dagen en weken!!