@Milena92 Ik denk dat dit mijn eerste en laatste kindje gaat worden. Vooral ivm slechte hormoon uitslagen, durf niet te zeggen of ik over een jaar nog vruchtbaar ben namelijk. En ook omdat ik het alleen doe. Maar wie weet dat ik als de kleine er eenmaal is dat ik ga denken hoe leuk een 2e zou zijn. Een zorg voor later iig hier... En ik zeg nu dat ik graag thuis zou willen bevallen, ook in een bevalbad. Het lijkt mij zo fijn gewoon mijn eigen plek/huis.
@Zuul Hier met rustig aan doen wel prima uit te houden de warmte zo. Kan je geen lekker voetenbadje in de tuin zetten?
Ja het idee dat het niet spontaan of een verrassing kan zijn is wel jammer dat het er niet is. Langs de andere kant handig dat ik geen anticonceptie meer moet natuurlijk. Thuis bevallen kan wel. Heb toch gehoord van iemand in mijn dansles die thuis bevallen zou zijn. Maar ik weet niet of je dat zo maar met elke vroedvrouw of gynaecoloog zou kunnen hier. Eerste bevalling voor mij en het zegt me helemaal niets om thuis te bevallen omdat ik zo al niet weet wat er op mij af gaat komen. Dus heb me er ook niet verder over geïnformeerd wij wonen ook 20 min van het ziekenhuis af. stomme vraag, maar als je naar het ziekenhuis gaat voor bevalling moet manlief dan rolstoel gaan halen of kan je nog zelf binnenwandelen?
Oohh ja leuk de 30 weken gehaald! Ik vind het ook warm. Ik kijk echt op tegen deze week met 37 graden en geen airco op kantoor. Vorige warme dagen liep de temperatuur op onze bureau al op naar 31 graden. Dus ik weet echt niet hoe ik dit ga doen. Mijn infrastructuur thuis is niet zo handig om thuis te werken. (Heb graag 2 schermen en mijn bureau met bureaustoel is tegenwoordig een game set-up geworden voor manlief en ligt ook compleet overhoop dus is niet op 1,2,3 opgeruimd/omgebouwd) bovendien zijn dit nog de dagen dat de moeilijke collega er niet is dus wou ervan profiteren om me goed te voelen op het werk en ook wat bij te werken dan kan ik als het toch moeilijk zou worden als ze er is vroeger stoppen.