nagelstyliste zei dat ze het heel enkel tegen komt. Maar moet ook zeggen dat er van m’n eigen nagels vrij weinig over is. Tijdens de zwangerschap van mijn zoon had ik dit ook. Acryl bleef echt niet zitten, gel nagels bleven perfect zitten. Dus hoop dat de Biab ook blijft zitten.
Bij m’n zoon heb ik vreselijk gebloed. Echt een week lang. Begon met dat ik een hele grote klont was verloren echt te grote van een vuist. Met de na controle bleek alles oké. Achteraf dacht de gynaecoloog dat het een tweeling moet zijn geweest, ondanks dat er eerder op echo geen tweeling gezien was.
Ja nagels worden sowieso brozer toch tijdens de zwangerschap? Ik heb geen nagels dus verder geen idee hahah. Ik bijt mijn nagels en met acryl krijg ik mijn broek niet eens dicht. Hoop ook voor je dat biab dan blijft zitten, anders word het wel wennen denk ik zo zonder nagels
Wow wat zal dat spannend geweest zijn! Maar wel heel fijn dat je al kloppend hartje gezien hebt! Dus donderdag 5+2 dan is dat vandaag exact 6 weken? Wat de meldingen betreft dat zou je op bepaalde manier terug moeten kunnen aanzetten heb anderen er al eens iets over horen zeggen.
Ja klopt ja! Om en nabij hoor, ze kunnen er zo 2 dagen ofzo naast zitten natuurlijk. We zien wel met de termijnecho! Die meldingen ga ik eens naar kijken. Hier nog steeds in de fik staande tepels
Heb je nog getest om te kijken of je test wel nog donker is? Ik hoop zo dat het gewoon iets "goeds" is. Ofja goed klinkt gek maar dat het iniedergeval niet foute boel is.
Welkom @xRMC & @leandrotje ! Oh, wat vreselijk schrikken zeg @Wishfull123 Ik hoop voor je dat het een onschuldige bloeding is, maar kan me heel goed voorstellen dat je vanwege eerdere ervaringen je hier niet goed bij voelt ♡
Hopelijk een innestelingsbloeding of contact bloeding? Heb je nog getest? Veel sterkte! Zal voor je duimen
Haha ja mijn acryl nagels zijn er ook af gevallen. Had ik de vorige keer ook. Vandaag toch nieuwe laten zetten om het nog een keer te proberen. Anders laat ik het ook hier bij.