Dat lijkt me echt super vervelend Ik hoop dat ik dit kwaaltje mag overslaan, ik slaap namelijk heerlijk
Heeeel herkenbaar, hier ook steeds zo vroeg wakker. Ik dacht eerst misschien komt het doordat ik er om 22.00 uur echt al wel in lig. Maar het maakt in die zin niet uit,ik ben echt elke keer vroeg wakker. Soms extreem vroeg zelfs...
Oh super herkenbaar inderdaad! Soms rond 3 uur al, om vervolgens in de avond kapot te zijn haha. Vaak slaap ik uiteindelijk nog wel een uurtje. Wat doen jullie als je zo vroeg wakker bent? Opstaan? Nog ff blijven liggen? Hier qua misselijkheid blijft het gelukkig bij me misselijk voelen, kokhalzen, maar ik hoef niet over te geven.
Ik kan niet meer slapen dus ga er dan uit, en ga beneden serie kijken met alle katten naast me haha. En soms inderdaad in de middag nog wel een uurtje terug,maar dat kan niet altijd.
De misselijkheid begint hier ook steeds meer toe te nemen. Ik kan het redelijk onderdrukken door elke keer iets van crackers te eten oid, maar het lijkt wel of dat steeds minder helpt
Vervelend die kwaaltjes allemaal... Het is voor een mooi doel, maar kan toch heel lastig zijn! Hier beginnen de zwangerschapskwaaltjes ook steeds meer te komen... vervelend maar ergens was ik ook ongerust dat het niet zo was Steeds vaker misselijk, ik kan het zien en ruiken van etensresten echt niet meer verdragen... ook supermoe (dat was ik de hele tijd al) en ik moet echt bizar vaak plassen. Denk gisteren wel 15x... word echt gek van mezelf haha
Hier ook. Vandaag was het 6 uur. Ik kan dan niet meer slapen maar ben wel echt nog heel moe. Mijn wekker ging om 7u en heb nog een heel uur genoozed, maar eigenlijk heb ik er niets kwalitatief uitgehaald zo.
Goed idee, ik ga straks ook maar eens iets van crackers ofzo halen. Helpt vaak om even andere smaak te hebben he... smintjes kan ook helpen Als ik opsta voel ik me ook echt beroerd, weet nog van m'n vorige zwangerschap dat we altijd in bed ontbeten zodat ik me daarna weer beter voelde maar wordt erg lastig nu met een dreumes die ook moet eten haha
Ja ik heb ook geregeld even een pepermuntje! Kan me voorstellen dat met een kleine in bed ontbijten geen verstandig idee is, haha. Gelukkig komt de misselijkheid hier pas gedurende de ochtend
Wat is mijn lijf toch raar bezig.....eerst zin in vis, neem ik 2 happen denk ik van laaaaaaaat maaaaar. Welke deo gebruiken jullie trouwens tijdens zwangerschap?
Dag iedereen, is iedereen echt misselijk hier? Ik niet echt. Ik heb vooral problemen als ik te veel honger krijg, dan word ik heel slap en echt appelflauwte dan, maar misselijk? Nee.. Ik had dit ook wel niet echt bij mijn dochter.
Ik ben wel misselijk, maar ik kan dat nog prima onderdrukken door regelmatig wat te eten. Soms als ik dus te lang wacht, of bij bepaalde geurtjes, kan ik kokhalzen, maar spugen hoef ik (nog) niet
Hier valt de misselijkheid mee, wel moet ik op tijd eten anders wordt ik beroerd. Maar meestal komt bij mij de misselijkheid vanaf een week of 6. Smint werkt idd goed