Hier ook zin in dingen welke ik NOOIT zou eten normaal of niet eens lust. Had ik vorige keren ook. Gesuikerde drop, zure matten verse jus (echt alleen uit die automaten) en sinds ik het weet broodje kroket met mosterd. dit zijn dus echt dingen welke ik absoluut niet eet en normaal van over mijn nek ga maar nu dus niet
Hier vandaag bezig geweest voor het boeken van de volgende vakantie. Gaan toch weer wintersport ben benieuwd wat ik dan nog allemaal mag
Ik dacht huh iewl er zijn toch geen automaten voor jus. Als in jus voor bij de aardappelen . Heb even hard gelachen.
♡♡ 1 september Newbie123 - 30 jaar - 2de kindje Liefde2022 - 26 jaar - 1e kindje Freynar - 31 jaar - 2e kindje Mammavan1 - 37 jaar - 4de kindje 2 september Zuul - 30 jaar -2de kindje 3 september 4 september Bodien - 37 jaar - 3e kindje 5 september Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje Leonora8 - 32 jaar - 1e kindje 6 september 7 september 8 september Neoflux - 38 jaar - 2e kindje Ziggi - 36 jaar - 3e kindje luitbelgie - 34 jaar - 2e kindje Winnie85 - 31 jaar - 1e kindje 9 september Nicetomeetyou - 29 jaar - 2e kindje 10 september Anoniem2580 - 32 jaar - 2e kindje 11 september 12 september Panda95 - 29 jaar - 1e kindje Merel1991- 37 jaar- 2e kindje HuisjeTuintje - 36 jaar - 1e kindje 13 september 14 september Isis27 - 27 jaar - 2e kindje Lieke2022 - 31 jaar - 1e kindje 15 september 16 september 17 september Wishfull123 - 38 jaar - 2e kindje 18 september Roanna - 35 - 4e kindje 19 september 20 september 21 september Demi88 - 36 jaar - 2e kindje 22 september 23 september 24 september 25 september 26 september 27 september 28 september xRMC -27 jaar - 2e kindje Leandrotje - 34 jaar - 5e kindje 29 september 30 september ----------------------------------------- Komende afspraken: 14-1 Vitaliteitsecho - Zuul 14-1 Vitaliteitsecho - Neoflux 17-1 Vitaliteitsecho - Mammavan1 17-1 vitaliteitsecho merel1991 20-1 vitaliteitsecho - Liefde2022 21-1 Vitaliteitsecho - Nicetomeetyou 22-1 Eerste Echo - Anoniem2580 23-1 Vitaliteitsecho - Leonora8 24-1 Intake verloskundige - Cloudspotter 24-1 Vitaliteitsecho - Winnie85 24-1 Eerste echo - Ziggi 24-1 Controle echo - Newbie123 27-1 Vitaliteitsecho - Cloudspotter 28-1 Intake verloskundige - Mammavan1 28-1 Vitaliteitsecho - Lieke2022 28-1 eerste echo - HuisjeTuintje 28-1 Eerste echo - Isis27 29-1 Vitaliteitsecho - Wishfull123 30-1 intake + echo -Freynar 30-1 eerste echo - Panda95 30-1 Controle echo - Newbie123 31-1 termijnecho - Liefde2022 4-2 Intake verloskundige - Winnie85 6-2 termijnecho- Bodien 7-2 vitaliteitsecho - Roanna 10-2 eerste echo - xRMC 20-2 intake - Roanna 12-2 Intake - Isis2 13-2 eerste echo - leandrotje 14-2 Intake - Wishfull123 24-2 intake+echo - xRMC ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Ik kan me voorstellen dat het spannend is! Bij mijn eerste had ik ook een 'menstruatie', liep wel iets anders (korter) dan gewoon. Daarom dan ook getest. Een voordeel: nu kreeg ik bij de intake gelijk een echo om te kijken of er wat te zien was. En verder is die zwangerschap heel goed verlopen. Wat was de reden dat je wel een test gedaan had? Was er toch iets anders?
Hopen kan altijd, maar om eerlijk te zijn... kan ik me er maar beter op voorbereiden. Nu wat extra poetsen enz., want ik heb het bij alle 3 gehad (en het werd steeds erger - dat hoeft dan weer niet ) Ik heb nog geen bijzondere eetlust in iets. Wel merk ik dat mijn neus het alweer beter doet. Laten we het erop houden dat het voor en nadelen heeft... Vieze was bijvoorbeeld, het MOET gelijk in de wasmachine of een raam open zodat ik het niet ruik. Dus ik blijf lekker bij met wassen.
Jaa dan is de kans wel groter dat je misselijker word. Hopen dat het een beetje beperkt blijft dan! Haha ja dat is een voordeel! Lekker bijblijven met de was
Wij hebben zelf een grote hond (Duitse herder). Overdag zit hij in de buitenkennel en eigenlijk is die enkel om te slapen binnen want hij wil zelf altijd buiten zijn. Ik kwam daarstraks thuis van het werk, hond heel de dag al buiten en ik rook en ik zei bah wat stinkt het hier naar hond terwijl dat anders geen probleem is dus meteen maar wat verlucht. Morgen of overmorgen is het poetsdag dus dan maar extra grondig onder handen nemen.
Een collega was jarig deze week en ze had mini koffiekoeken bij (weet niet of jullie dat ook zo noemen in Nederland). Normaal ben ik niet echt fan, want vind het snel te zwaar en te veel. Ik had nu een vierkante koek uit bladerdeeg gekozen met een soort vanille vla in (pudding noemen we dat in België) en chocolade hagelslag op de bovenkant. Man wat smaakte dat! Mijn man moet dit weekend bij exact die bakker nog van die koeken gaan zoeken ik kan zelfs misselijk zijn en nog altijd zin hebben in die specifieke koffiekoek haha.
Bedankt voor je berichtje, dat stelt gerust! Mijn ovulatietesten waren bijzonder hoog, vandaar dat ik voor alle zekerheid een zwangerschapstest gedaan had. Anders zou ik er pas veel later achter gekomen zijn .
Vind het zo rot dat m’n hele slaapritme in de war is. Ga s’avond heel vroeg op bed. Maar ben ook heel vroeg wakker. M’n katten slapen bij mij op bed. De ene gaat Savond altijd om 11 uur lopen miauwen van we moeten op bed. De andere die komt altijd knuffelen zodra de wekker gaat. Nou zij snappen er beide ook niets meer van.