Fijn dat je pijn niet iets ernstigs was mbt je zwangerschap. Maar joh, dat het er eventueel 2 konden zijn, hoe voel je je daaronder?
Ik heb geen ervaring met eerdere zwangerschappen en wachten op echo's. Maar wel weet ik dat je weerstand nu gewoon een klap krijgt door je zwangerschap en verkouden worden niks abnormaals is, en juist nu vaker voor kan komen. Ik hoop dat je dat enigzins gerust stelt.
Wat spannend zeg. Fijn om te horen het geen Bbz is. Kan mij zeker indenken dat het misschien wel verdrietig is dat er zeer waarschijnlijk 2 waren en nu misschien maar 1. Wanneer krijg je een volgende echo om te weten hoe en wat?
♡♡ Uitgerekend September 2025 ♡♡ 1 september Newbie123 - 30 jaar - 2de kindje Liefde2022 - 26 jaar - 1e kindje Freynar - 31 jaar - 2e kindje Mammavan1 - 37 jaar - 4de kindje 2 september 3 september 4 september Bodien - 37 jaar - 3e kindje 5 september Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje Leonora8 - 32 jaar - 1e kindje 6 september 7 september Oummy2023 8 september Neoflux - 38 jaar - 2e kindje Ziggi - 36 jaar - 3e kindje luitbelgie - 34 jaar - 2e kindje Winnie85 - 31 jaar - 1e kindje 9 september Nicetomeetyou - 29 jaar - 2e kindje Zuul - 30 jaar -2de kindje 10 september Anoniem2580 - 32 jaar - 2e kindje 11 september 12 september Panda95 - 29 jaar - 1e kindje Merel1991- 37 jaar- 2e kindje HuisjeTuintje - 36 jaar - 1e kindje 13 september 14 september Isis27 - 27 jaar - 2e kindje Lieke2022 - 31 jaar - 1e kindje 15 september 16 september 17 september Wishfull123 - 38 jaar - 2e kindje 18 september Roanna - 35 - 4e kindje 19 september 20 september 21 september Demi88 - 36 jaar - 2e kindje 22 september 23 september 24 september 25 september 26 september Stike- 35 - 2e kindje 27 september 28 september xRMC -27 jaar - 2e kindje Leandrotje - 34 jaar - 5e kindje 29 september 30 september ----------------------------------------- Komende afspraken: 20-1 vitaliteitsecho - Liefde2022 21-1 Vitaliteitsecho - Nicetomeetyou 22-1 Eerste Echo - Anoniem2580 22-1 Vitaliteitsecho- Zuul 23-1 Vitaliteitsecho - Leonora8 24-1 Intake verloskundige - Cloudspotter 24-1 Eerste echo - Ziggi 24-1 Controle echo - Newbie123 27-1 Vitaliteitsecho - Cloudspotter 28-1 Intake & termijn echo - Mammavan1 28-1 Vitaliteitsecho - Lieke2022 28-1 eerste echo - HuisjeTuintje 28-1 Eerste echo - Isis27 29-1 Vitaliteitsecho - Wishfull123 29-1 2e echo merel1991 30-1 intake + echo -Freynar 30-1 eerste echo - Panda95 30-1 Controle echo - Newbie123 31-1 termijnecho - Liefde2022 4-2 Intake verloskundige - Winnie85 6-2 termijnecho- Bodien 7-2 vitaliteitsecho - Roanna 10-2 eerste echo - xRMC 11-2 termijnecho - Oummie2023 20-2 intake - Roanna 12-2 Intake - Isis2 13-2 eerste echo - leandrotje 14-2 Intake - Wishfull123 18-2 Intake+termijnecho Zuul 24-2 intake+echo - xRMC ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Ik kom ook graag meeschrijven hier! Afgelopen donderdag 1e positieve test in 3,5 jaar tijd. Testen lopen tot nu toe mooi op dus ben zoo blij! Woensdag mag ik officieel testen vanuit het zkh dus dan kan ik ook bellen voor de eerste echo. Spannend
Beterschap, hopelijk voel je je snel weer beter. Ik had net na oud en nieuw de griep, was lang geleden dat ik mij zo ziek heb gevoeld. En het wachten op de eerste is gewoon heel spannend. Ik heb er deze keer veel meer last van dan de vorige keer, maar dat komt weet ik omdat het de vorige keer bij de termijn echo niet meer goed was. Ik hoop voor jou dat je wat afleiding kan zoeken, dat werkt bij mij gelukkig wel goed. En dat je over anderhalve week gewoon een goede echo hebt.
Gefeliciteerd! Je zit/zat in de MMM dan neem ik aan, omdat je zegt dat je vanuit het zkh pas woensdag mag testen?
Ik hoest de longen uit mijn lijf.. iemand enige idee of je hoestdrank mag? Ik kan op internet niet echt een duidelijk antwoord vinden.. het is een droge prikkel hoest.
Ja bij mijn eerste zwangerschap had ik er ook niet zo last van. Nu juist wel omdat ik 6 mnd geleden bij de eerste echo slecht nieuws kreeg. Nu dus extra spannend. En durf dus ook niet helemaal te geloven dat ik zwanger ben. Denk dat dat pas komt na de eerste hopelijk goede echo.
Die van kruidvat eigen merk staat dat het niet goed is voor zwangere vrouwen staat erbij in de beschrijving. Broomhexine wat in veel hoesttabletten enzo zit kan volgens het farmaceutisch kompas geen kwaad in het 2e 3e trimester maar 1e staat er niet bij dus zou het niet riskeren. https://www.lucovitaal.nl/hoest-siroop-120-ml.html Hier vond ik niks raars over en lijkt me veilig.
Ja klopt idd, 6x iui daarna ivf zonder bevruchtingen, toen nog een uitstapje gemaakt naar belgie voor extra onderzoeken en uiteindelijk bij deze icsi poging de eerste terugplaatsing een prille zwangerschap als resultaat. Hell of a ride, die wens je niemand toe! Had het ook niet aan zien komen, bij mijn zoontje (10 jaar geleden) was ik binnen 3 maanden zwanger dus met mijn nieuwe partner dachten we dit wel eventjes te fixen
Bedankt voor alle lieve reacties. Ik ben voornamelijk erg blij dat alles goed is met het vruchtje dat wel zichtbaar was. Het voelt (nog) niet echt alsof ik een vruchtje verloren ben. Misschien omdat ik me van tevoren niet heb ingesteld op meer dan 1, of omdat er nog steeds een kleine kans is dat er bij de volgende echo wel wat zichtbaar is? Daarnaast ben ik me er zeer van bewust dat als deze gestopt is met groeien, dat er dan waarschijnlijk echt iets mis is in de aanleg. Voor nu is er nog geen volgende echo ingepland, dat zal de termijn echo worden over 3-5 weken.
Fijn dat je er zo in staat, wel nog een tijd wachten tot je duidelijkheid hebt. Zeker omdat niet duidelijk is of het 2e vruchtje misschien achterloopt. Zou je geen extra echo tussendoor willen?
Wat een weg heb je afgelegd, hopelijk nu gewoon een voorspoedige zwangerschap en in september een gezond kindje ❤️ Gezellig dat je mee komt kletsen!
Even alles terug gelezen, kan niet op alles reageren hoor Hier van de week een cb test die alleen een leeg schermpje bleef geven. Online besteld en die kwam gisteren binnen. Durfde m in de middag niet te doen, maar vanmorgen een 3+. Ben vandaag 5.4 dus als er 2-3 had gestaan had dat wel een ding geweest. Maar so far so good!