Wat spannend voor de dames met wat bloedverlies. Het hoeft niet slecht te zijn, heb het bij mijn zoon ook gehad. Dat zeg ik nu makkelijk, maar toen ook veel stress gehad. Hier juist in de ochtend misselijk. Niet direct bij opstaan gelukkig, maar tot een uur of drie in de middag is het helemaal ruk. Werken is dan wel lastig, al die geurtjes van mensen die net wakker zijn, het helpt niet echt mee zeg maar
Hier lijkt het weer gestopt, maar ben er nog niet gerust op. Nog best wat buikpijn. Gelukkig heb je morgen de echo, zodat je meer duidelijkheid hebt. Is het bij jou gestopt ondertussen?
Hier wordt het ook erger vanaf de vroege middag en loopt op in de avond. Bij mijn zoon kon ik ook niets van warm eten zien of ruiken. Manlief kookte ook altijd, voor 2 happen en dan was het gedaan. Toen kon ik echt enkel fruit en sapjes verdragen. Nu kokhals ik bij alles dat geen warme maaltijd is. Ben dan ook al best wat bijgekomen al mochten er nog wat kilo’s bij na het borstvoedingsavontuur met mijn zoontje.
Spannend zeg allemaal vaak proberen ze eerst uitwendige echo. Heel veel succes morgen. Dat je toch een beetje geruststelling mag krijgen. En @Wishfull123 ik hoop voor jou ook binnenkort. ♡♡
Nee het is nu helderrood. Zo begon het de vorige keer ook helaas. Dus ik heb gebeld en gezegd dat ik morgenavond echo heb maar als het fout zit er dan geen actie ondernomen kan worden. Dus toen zei ze dat dat dan gewoon via de spoed kon. Dus daar hoop ik dan maar op. Ik hoop natuurlijk dat het gewoon een gesprongen vaatje ofzo is maar ik heb weinig hoop eerlijk gezegd...
Hier is de misselijkheid ook aardig Ach wat naar, ik hoop natuurlijk met je mee op een onschuldige oorzaak. Maar snap je gevoel en dat is moeilijk uit te schakelen
Ja niet te doen. Ik zei van de week nog tegen een collega dat ik zwanger zijn echt heel fijn vond maar dat ik die eerste 3 maanden het liefst over zou willen slaan. Niet vanwege de misselijkheid, buikpijn of whatever, maar gewoon vanwege de onzekerheid of het wel goed gaat komen of niet. Tot nu toe had ik toch wel een redelijk goed gevoel over deze zwangerschap. Hopelijk was dat niet voor niks.
Ik duim voor je zuul!! Hier ook al sinds gisteren last van buikpijn. Echt helemaal onderin en trekt ook door naar mijn rug. Ben best ongerust dat het niet iets goeds betekent.... Bandenpijn op dit termijn is niet mogelijk. Gelukkig nog geen bloedverlies ofzo.
Maar je buik is wel al aan het groeien en veranderen van binnen. De hormonen zorgen ervoor dat het allemaal veel losser gaat zitten ook dus buik/rugpijn is niet heel gek hoor op dit termijn!
Nee toch pfffff! Heb je nog gemeenschap of iets gehad waardoor er iets kan gaan bloeden? Hopen dat het allemaal goed zit morgen!
Ik heb bij de 1e enorm veel krampen gehad zelfs zo erg dat ik de spoed gebeld had omdat ik dacht dat ik een bbz had. Uiteindelijk hoorde het er gewoon bij. Volgens mij is krampen redelijk normaal hoor! Hier juist helemaal geen kramp of iets meer wat mij zorgen doet baren. Ik voel op moeheid en honger na helemaal niets. Geen gevoelige borsten niks. Heeel soms gevoeligere tepels maar dat was het. Wel is mijn buik enorm opgezwollen
Lief jullie reactie. Ik kan het me niet zo herinneren van de vorige keer, dat ik dat had. Maar jullie hebben ook wel gelijk, kan er ook wel bij horen.
Oh dat laatste had ik ook, totdat ik dus sinds een paar dagen wel allerlei kwaaltjes heb. Nu baal ik dat ik niet van de goede dagen heb genoten haha. Stom hoe ons hoofd werkt!
Ja raar he. Hetzelfde met een verkouden neus. Dan denk ik altijd de dagen dat ik niet verkouden ben heb ik echt voor lief genomen
Vraagje; wij hebben vrijdag heel leuk een mooie echo gezien enzo. Alleen nu zegt iemand tegen mij maar jij bent 37 dan ben je toch medisch. zelf sta ik niet zo stil bij mijn leeftijd ik ben idd net 37 maar is dit dan anders in de zwangerschap of moet je dan met dingen rekening houden?
Daar heb ik nooit over gehoord. Je bent volgens mij medisch als jezelf als bepaalde aandoeningen hebt (bijv hartklachten, iets van diabetes ofzo kan ik mij ook indenken) Of als er iets met de baby zou zijn. Maar dat je medisch bent omdat je 37 bent vind ik wel een leuke bedacht van die persoon die dat tegen je had gezegt. Ik ga er vanuit dat de verloskundige je anders ook wel had ingelicht bij de echo. En fijn dat je een leuke/goede echo had!!