Daar heb ik ook nog nooit iets van gehoord? Wel als je complicaties hebt of aandoeningen, maar dat heeft in principe niet met je leeftijd te maken.
@Zuul ik ga voor je duimen. Wat een stress moet dat geven! Op naar een goede echo morgen! @ wishfull, hopelijk is het bloeden nogsteeds gestopt! Fijn nieuws @Nicetomeetyou. Wanneer ben je uitgerekend?
9 september! Hoewel er vandaag 10 september uitkwam, maar de arts zei dat ze het echt nog niet goed kunnen meten op deze termijn (7 weken)
Het is een zeer kindvriendelijk land vind ik, en als je zwanger bent krijg je priority bij de douane want er stond een rij van 2,5 uur maar wiij mochten gewoon direct door!
Nee joh, ik ben zelfs 38. Enige wat is is dat wanneer je over de 40 weken gaat je een serotiniteits onderzoek krijgt.
Wat fijn weer een goede echo❤️. Hopelijk is het niks@ Zuul & @Wishfull! Ik heb dat ook van die krampen en steekjes. Volgens de verloskundige kan het dus wel bandenpijn zijn. Omdat alles toch moet gaan groeien totdat je baby'tje straks ook alle ruimte heeft om te groeien. Pfff gier nog steeds enorme pijnlijke borsten... en misselijkheid ook dat is verplaatst en begint tegenwoordig einde de middag en eigenlijk pas weg op t moment dat ik slaap. Hopelijk is dat toch snel weg, tis echt een naar gevoel.
Ik kom amper de dag door breng de kindjes erna duik ik me bed weer in het huishouden loopt achter de was ook ben heel de dag misselijk en geef 3/4 keer per dag over soms meer er komt niks uit me handen
Ik moet donderdag naar de internist me schildklier is te traag ben benieuwd op wat we dit keer uit komen qua medicatie iemand anders hier nog ervaring mee ?
Krijg je wel al medicatie tegen de misselijkheid of nog niet? Want het is natuurlijk wel heel vervelend als je zo ziek bent dat je niks kan!
Mijn schildklier is te traag sinds vorige zwangerschap. Nu zat ik al aan de medicatie deze keer en hebben ze die gelijk met een bepaald percentage verhoogd, 25% volgens mij. Slik nu 120mcg. Moest om de 6 weken bloedprikken en medicatie zo nodig bijstellen zal nu weer zo zijn denk ik. Laat je wel op antistoffen prikken! Bij mij is dit niet gebeurd de eerste keer en daardoor dachten ze dat mijn dochter problemen had met haar schildklier omdat haar waardes te hoog waren door mijn medicatie. Ze kreeg toen de eerste week van haar leven meer keren bloed geprikt om te kijken of de waardes zakte en ze geen afwijking had. Uiteindelijk was dit niet zo maar dat kun je dus voorkomen door bij jezelf in de zwangerschap op antistoffen te laten prikken.
Ja dit herken ik dus enorm zo vervelend want je wilt gewoon je dingen kunnen doen maar bent ineens super beperkt ook al Wil je het negeren (valt eigenlijk niet echt te negeren) hier neem ik wel soms een tablet. In de omgeving zeggen ook echt veel mensen dat ik er heel slecht uitzie haha ben volgens mij net een zombie zelfs de juf van de opvang bij mijn zoontje hopelijk gaat dat ook weer een keer weg heel veel succes met de echo’s vandaag dames! Ik doe volgende week een keer mee voor het echo oefenen normaal doe ik dat nooit meer dat is in de avond en mijn dochtertje wilt heel graag een keer mee.