Kerst avond heb ik 3 rollen sushi opgegeten. Net of m’n lichaam het onbewust al wist dat het de laatste keer was dat het in lange tijd rauwe zalm ging krijgen… Heb mij er wel rot om gevoeld , verloskundige zei dat maakt niet uit. kwa kattenbak ; Je kan je katten laten testen op de bacterie. Heb dat bij mijn katten laten doen. Ze zijn geen drager en aangezien ze niet buiten komen is de kans op besmetting echt nihil. Als je katten hebt die buiten komt is de kans op besmetting altijd aanwezig.
We waren gister voor een kinder verjaardag uitgenodigd naar het krijspaleis met achteraf eten bij de Mac. Dacht neem een misselijkheids pilletje , voor een keer kan ik dan wel even wat eten. Nou heb de dag van m’n leven! Heb de bank ingepakt met van die puppy-pis matjes want lig al de hele dag beroerd op bed met een emmer ernaast.
Ik op kerstdag gaan wokken zoveel sushi gegeten zelfs toen ik al zwanger was nog rauwe dingen gegeten. Denk er maar niet meer aan
Jouw tsh was vrij hoog al hoor. Hopelijk zakt het nu! De normaalwaardes liggen tussen de 0.4 en 4.3. En in een zwangerschap word rond de 1 als ideaal aangehouden. Mijn waardes waren afgelopen vrijdag T4 17.9 TSH 1.8
Nipt is voor down syndroom en een aantal andere syndromen. Ja kon volgensmij al met 10 weken. Ik wil het zo vroeg mogelijk doen. De 6e heb ik termijnecho en kort daarna kon ik de Nipt al doen zei de vk. Vanaf week 10 is het en dan duurt het nog 10 dagen max dacht ik voor de uitslag. Volgensmij kan je dan ook het geslacht al te weten komen. (Ookal is een echo ook erg leuk) Ik werk als huishoudelijk ondersteuner en soms heb ik die kattenbakken aan de kant gehaald, de meeste katten zitten gewoon binnen bij de mensen. Ik kom er nu niet meer bij in de buurt. En over al die slechte dingen nog begin van de zwangerschap, ja daar kunnen we idd maar beter niet meer aan denken. Nu zo gezond mogelijk leven.
Er is echt zulke goede sushi die je echt wel kan eten nu je zwanger bent! Ik eet altijd alleen maar sushi met groenten, ei, tofu of gebakken vlees/vis. Mijn favoriet is die met alleen maar komkommer en dan een flinke druppel wasabi en sojasaus Enorm saai maar zoooooo lekker.
Nou echt ! M’n vriend had nog nooit sushi gehad. Nou die heeft door mij de kipsushi ontdekt. Elke keer roep ik weer dat kipsushi geen sushi is.
Hoe is het met jullie symptomen? Ik ben geveld door de griep, en weet niet zo goed of mijn misselijkheid en gevoeligheid voor geurtjes nou door de griep komt, of door de zwangerschap Ik vind de koelkast en het kastje met ontbijt spullen echt een hele opgave om wat uit te te pakken. En dat avondeten is ook een hele strijd inmiddels…
Dat is netjes volgens mij ja weet niet of ze morgen bloedprikken en wat ze zeggen. Heb wel moeite om het binnen te houden ivm misselijkheid dus ik neem ze in en wacht echt zeker een uur voor ik iets eet meestal een banaan en pas later probeer ik te ontbijten
Bedankt! we hebben een mooi vruchtje gezien vandaag met kloppend hartje 6w6dagen Kan het nog niet goed geloven!
Ik En we zagen een mooi, gezond friemelend wormpje op de echo! Nu 8+1❤️ Dus toch 2 september uitgerekend, wat ik in eerste instantie ook dacht!