Net bij de internist geweest voor me schildklier moet nu naar de 125 gaan zat op de 0,75 en over 4 weken bloed prikken weer of die nog verder omhoog moet
Zijn er ook mensen die mega mega mega moe zijn? Ik herken dit helemaal niet van de vorige zwangerschap, maar ik kan bijna niet normaal functioneren vanwege de moeheid. Heb begin van de middag even geslapen en val nu alweer bijna in slaap (dat kan dus niet want moet voor m'n dochtertje zorgen)... Voel me er heel onzeker door en weet niet goed hoe ik dit moet aanpakken op werk (ben docent op middelbare school). Ik denk dat ik het volgende week maar vast moet gaan vertellen tegen m'n leidinggevende
Bij mij is dit dus echt maar heel minimaal veranderd. Was altijd rond 43 en nu 49. Geen idee of dat kwaad kan…
Wat naar dat je zo ontzettend moe bent. Vaak word het wel wat beter in het tweede trimester. Maar als het zo’n invloed op je functioneren heeft zou het misschien beter wel aan je leidinggevende kunnen vertellen. Alhoewel leerlingen het vaak niet erg vinden als er een leerkracht uitvalt .
Dat is idd een ander beleid. Ik moest automatisch vanaf een positieve test een bepaald percentage omhoog. Ik slikte eerst 88mcg en nu 112mcg. En nu moet ik om de 4 weken bloedprikken.
Ze zei het beste is om voor dat je zwanger wilt raken al goed te zijn ingesteld maar helaas heb ik dat niet kunnen doen hoop voor nu dat het geen effect op de baby zal hebben
Haha ja kan altijd! Ik ga het sowieso niet halen tot de uitgerekende datum. Mijn dochter zou een midden mei kindje worden, ze is net aan een april kindje geworden Hier meer meiden met risico op vroeggeboorte?
Hier juist een te snelle schildklier. Sinds begin december zonder medicatie. Moet volgende week bloedprikken. Ben benieuwd wat hij doet! Zo’n klein ding wat zoveel invloed heeft
mijn oudste was bijna met 42 weken geboren scheelde 2 dagen Me 2e met 41+3 3e precies net 40 weken 4e met 39+6 5e ben in ingeleid ivm hoge bloeddruk en haar hartslag was heel hoog met 38+5 die viel me reuze mee had 2 vaginale tabletjes ik heb wel gevraagd minstens 6 uurtjes te wachten om überhaupt over de opwekkers na te denken maar het ging helemaal van zelf me lichaam pakte het op toen hebben ze me vliezen gebroken en ben heel snel bevallen waarschijnlijk kwam het omdat ik met 35 weken corona had opgelopen ik ben toen zo ziek geweest dat ik dacht dat ik zo gaan bevallen zo voelde het was ook uitgedroogd ik gaf over en koorts me hele lichaam deed pijn alleen geen hoesten niks zo zie je maar
heb ik gehad voor ik kids kreeg kwam erachter omdat ik zoveel afviel ( mag nu ook wel weer hahahaha ) me moeder heeft dit ook gehad die hebben ze met jodium therapie behandeld en stil gelegd die slikt nu ook thyrax
Dat is dan het enige voordeel wat ik niet heb, veel afvallen Ik hoop dat die van mij een beetje stabiel blijft. Voor het eerst in meer dan een jaar zonder medicatie. Dus ben heeeeel benieuwd!