Oh ja, dat vind ik ook echt vreselijk nu. De geur van brood en vlees... bleh. Ik werk in de zorg, de ochtendgeuren vind ik ook echt vreselijk. Kokhalzen.. pff.. Ik geef inmiddels wel weer over, maar als ik het kwijt ben voel ik me beter, dus is niet zo heel erg. Bij m'n dochter echt doodziek geweest, dan is dit prima te doen.
Ik voel ook nog niet zo veel, ben niet meer zo opgeblazen dus pas mijn normale broeken weer. (Gelukkig) Heb nog bijna niemand iets verteld, dus dan is dit wel fijn.
Ja er zit helaas nog wel caffeine in decaf koffie, en ook daarvan raadde ze niet teveel kopjes aan, ik dacht maximaal 3? Ik dronk voor m’n zwangerschap al decaf koffie omdat dan beter slaap en minder last van hoofdpijn heb. Ik drink meestal 1 kopje per dag, soms 2 maar dat is echt wel de max. Scheelt weer een stukje aanpassen nu
Ohh dat scheelt inderdaad met aanpassen hahahha. Ik heb er echt heel veel moeite mee me aan max2 te houden
Hi dames, Ik ben ook zo snel buiten adem. Echt niet normaal hoor. Bij die eerste had ik daar pas op het einde last van. Iemand een idee waardoor dat zou kunnen? Verder lage onderrug echt bij stuitje en links en rechts ervan.
Hahaha tuurlijk. Deze witte van de jumbo. Zonder suiker, taurine en caffeïne. Tuurlijk is de echte redbull beter maar dit voldoet wel
Denk dat je je echt geen zorgen erom hoeft te maken. Er zit natuurlijk wel minder in als in normale koffie
Hier ook overgestapt van gewone koffie naar decafe, omdat door het ziek zijn mijn hartslag hoog bleef. Huisarts gaf aan te stoppen met koffie, dat het zou helpen. Dat dus niet, maar nu zo gewend aan de decafe, dat dat ook prima is. Drink er wel 2 per dag, dus valt wel mee denk ik.
Ja dat is bij mij ook het geval. Mijn eigen bh's passen niet meer. Dus heb nieuwe moeten kopen. Maar de pijn,ik kan ook gewoon niet zonder slapen...
Ja in rust zit ie nu op 68 maar loop ik bijvoorbeeld naar zolder dan zit ie op 160. Overdag zit hij standaard tussen de 80-90. Dit komt echt door het ziek zijn in september, heb daar fysiek zo door ingeleverd. En nu zwanger nog moeilijker om op te bouwen.
Hier nu 5 weken, hier ook erg veel pijn en pas mijn eigen bh ook al bijna niet meer. Dat duurt wel even ja die pijn.
Dat gaat wel flink omhoog bij inspanning dan! Is het geen longcovid of iets? Wel echt vervelend hoor.
Ja dat kan, maar ik heb niet getest in september, dus kan die stempel niet krijgen. Heb al wel onderzoeken gehad voor mijn hart, die is goed. Krijg nog longonderzoek en daarbij herstellen door te gaan sporten met fysio. Het gekke is wel, dat een aantal vage klachten zoals de hersenmist weg is sinds ik zwanger ben. Fysio zei gelijk, dat zien we vaker dat mensen juist beter worden zodra ze zwanger zijn. Toch gek he!
Moest even heel wat bijlezen, echt een helse week gehad op het werk waardoor ik geen energie meer over had om hier te komen piepen. Mijn man is ook onverwacht ontslagen deze week, over blue monday gesproken. @Zuul oh wat was het weer spannend met het bloedverlies, maar zoooo opgelucht van de mooie echo!!! @leandrotje rugpijn en steken in buik waren bij mij de eerste symptomen. Zeker de krampen in buik waren heviger in week 4 (en misschien nog 5) dan bijvoorbeeld nu. De rugpijn die is er helaas nog altijd en neemt wel toe. en met dat ik dit schrijf heb ik hevige steek in buik aan rechterkant. Wat een Mindfuck toch @Nicetomeetyou wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien! Ivm de vermoeidheid: dat heb ik ook enorm. Ik ben soms geen euro waard en moet echt op de zetel liggen om te bekomen. In de week moet je wel voor het werk, maar dat wreekt zich op vrijdagnamiddag en zaterdag. Dan moet ik echt "bijladen" @Mammavan1 ook leuk een prachtige echo! wat bedoel je met echo oefenen? @Anoniem2580 proficiat met het kloppend hartje!