Uitgerekend september '25 ♡

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cloudspotter, 28 dec 2024.

1. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.836
    1.508
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Toen hij me maandagochtend belde heb ik na zijn telefoontje wel gehuild (hormonen?) omdat ik toch hoopte dat ons baby'tje niet onder de situatie zou gaan lijden. En ook door de stress op m'n eigen werk. Nu is het op zich nog fijn dat ie thuis is de hele week. Hij ontneemt me zo alles thuis. Geen beurtrol voor met de hond te gaan wandelen, niet koken, geen boodschappen doen... Dat doet hij allemaal. En door vermoeidheid en extra drukke werkweek zorgt dat er wel voor dat ik iets meer met mezelf en rust kan bezig zijn. Naja het huis poetsen enzo is nog altijd minimaal bij hem, zit niet zo in hem. Maar hij heeft dan bv wel mijn auto gepoetst.

2. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.836
    1.508
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Juridisch blijkbaar weinig aan te doen binnen de eerste 6 maanden dat je ergens werkt. Maar wil je daar nog verder werken als de sfeer met je leidinggevende zo een knauw heeft gekregen?
    Heb er wel vertrouwen in dat ie iets anders gaat vinden. Heeft wel recht op uitkering. Is pak minder dan loon, maar is tenminste niet niks om ondertussen de tijd te overbruggen.

3. Newbie123

Newbie123 Fanatiek lid

7 jul 2021
    3.115
    2.463
    113
    Vrouw
    Mag je dan nog in veel attracties in? En dan bedoel ik voor de kleinste uiteraard niet de achtbanen. :roflmao:

Panda95 en Mammavan1 vinden dit leuk.
  4. Newbie123

Newbie123 Fanatiek lid

7 jul 2021
    3.115
    2.463
    113
    Vrouw
    @Panda95 wat heftig zeg! Maar techniekers zoeken ze toch super veel, hij zal snel iets anders vinden! Misschien eens kijken bij Fluvius, zij hebben altijd wel mooie voorwaarden qua vakanties en loon dat maakt work life echt fijn!
    En voor nu; geniet ervan dat hij je ontlast, komt wel goed jullie hebben echt nog tijd om iets nieuws te vinden tot de baby er is. :)

Panda95 vindt dit leuk.
  5. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw

Nee super weinig :roflmao: was laatst in de Efteling echt bijna niks mocht officieel
    Zeg maar.

maar het is ook voor de kindjes. Ik wil nu even niet lang vliegen denk pas mei vakantie weer vliegen. Disney is dichtbij en ook stuk goedkoper als wintersport. Kan dan tussendoor even naar hotel en de kids vinden het super leuk daar. Dus dan is dat helemaal prima als ik nergens in kan :roflmao:

6. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Haha zomervakantie word wat dan kunnen we dus niet op vakantie :eek: dat word wat wij gaan meestal altijd begin tot einde vakantie weg dus even kijken wat nog mogelijk is dan :roflmao:

7. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw

Wel fijn dat je dan toch een opvang net hebt even voor de tussentijd. En super lief dat die jouw auto wast :D

Ik had mijne gisteren ook laten doen binnen en buiten maar kon er dus niet in rijden die geuren allemaal in die auto :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Panda95 vindt dit leuk.
  8. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Heel officieel mag je maar in 3 attracties in het park en 3 attracties in studios.

Alles met stangen mag officier niet volgens de borden, maar als je erin gaat is er niemand die zegt dat het niet mag. Mag ook gewoon met je priority bandje dan via uitgang. Achtbanen uiteraard gewoon niet doen, daar waag ik me ook niet aan.

Wij gaan de zomervakantie dus 1 week naar een Capfun park bovenin Frankrijk en rijden dan nog iets verder voor 3 dagen Disney.

En herfstvakantie staat ook een midweek weg gepland. Dus dat wordt nog een uitdaging aangezien ik eind september uitgerekend ben. Maar we gaan het zien, haha.

Newbie123 vindt dit leuk.
  9. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw

Haha dat zijn wel veel attracties idd :roflmao:
    Kan ik wel 5 dagen meee volmaken :roflmao::roflmao::roflmao:

wel fijn lekker al vooruit gepland.

welk hotel gaan jullie in Disney naartoe wij twijfelen nog ga vanavond boeken.

10. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Wij dit keer Santa Fe.
    Wel met half pension en restaurants op het park al geboekt. PYM kitchen en Plaza gardens restaurant.

Hebben ook wel in het disney hotel zelf geslapen en in Davey crocket een keer en Santa fe wel meerdere malen. Wij zijn toch veel op het park te vinden, vandaar Santa fe.

Mammavan1 vindt dit leuk.
  11. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Santa fe ken ik niet. Ik twijfel tussen Disney hotel zelf ( die vind ik zelf altijd fijn omdat je er zo in en uit loopt aan de zijkant) of dat Marvel hotel dat vind mijn zoontje dus weer leuk. Of New Port bay die lijkt mij ook mooi en wat rustiger.

vond het Disney hotel wel heel erg druk hij is wel alleen voor gasten maar toch echt druk binnen misschien ook door die grote hal en de restaurants. Dacht misschien zijn die andere wat rustiger. New Port bay is wel nog 15 minuten lopen dat is wel weer een nadeel. En die andere met die actiehelden volgens mij ook. Iemand ervaring met die 2 hotels? Je kunt bij beide wel gewoon eten inderdaad in de hotels a la carte zag ik en ontbijt is dan een buffet.

bij het Disney hotel vond ik het eten echt vreselijk. Heel slecht eigenlijk.
    Maar eten in Disney is sowieso nooit echt super goed eigenlijk is mijn ervaring een keer maar goed gegeten dat was bij zo een forest restaurant in die eet straat.

12. Oummy2023

Oummy2023 Actief lid

23 sep 2023
    101
    79
    28
    Ja wij zijn ook gewend elke jaar Marokko te gaan tijdens de vakantie minimaal 3/4 weken dus dat word dit jaar overslaan we hebben wel in juni geboekt een weekje maar toen wist ik nog niet dat ik zwanger was anders had ik dat ook niet zo snel gedaan maar goed die staat nu al en kijk er naar uit

13. Oummy2023

Oummy2023 Actief lid

23 sep 2023
    101
    79
    28
    Wel super Disney ben ik vroeger geweest me kinderen nog nooit wil ook ooit een keer gaan maar vind de prijzen zo mega veel

14. Ziggi

Ziggi Bekend lid

8 feb 2017
    926
    344
    63
    Vrouw

Ik snap precies wat je bedoelt met dat je hoofd raar doet. Je kunt het moeilijk uitleggen, maar als je het kent dan weet je precies wat de ander bedoelt.

Klopt ik werk in de gehandicaptenzorg, ik heb altijd 24u gewerkt en dat lukt me nu wel weer. Maar ik moet erg goed op de balans daar omheen letten. Niet alle feestjes mee pakken.
    Op tijd naar bed gaan.
    En vooral niet te veel extra pakken.
    Ik ben ook persoonlijk begeleider, vaak plannen ze me extra in voor overleggen. Dan moet ik heel duidelijk m'n grenzen aangeven.

Aldoende leert men. Ik ben komende april wel al 3 jaar verder. Dus niet te vergelijken met jouw ziek zijn afgelopen september.
    Ik heb er destijds 15 maanden over gedaan om weer te werken zoals ik deed.
    Extra fysio, ergotherapeut etc.

Neem je tijd en neem het zoals het komt.
    Verdeel je energie zo goed mogelijk en maak keuzes die goed zijn voor jou.

Het is echt vallen en opstaan..

15. Newbie123

Newbie123 Fanatiek lid

7 jul 2021
    3.115
    2.463
    113
    Vrouw
    Snap ik, maar als ik voor het eerst met mijn zoontje naar Disneyland ga, zou ik graag wel betrokken zijn en mee de attracties ingaan, dus dan wachten we nog maar even. :rolleyes:

16. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Pffff 3 jaar.

Ik ben verantwoordelijk voor alles op de woning dus ook extra druk en extra overleggen.

Vandaag lijk ik wel een terugval te hebben. Dat gevoel in mijn hoofd is weer aanwezig en erg vermoeid, steeds het idee hebben dat je koorts hebt. Denk zelf PEM. De huisarts waarschuwde mij daar al voor.

Ben gisteren op en neer naar Amsterdam geweest voor een auditie in foeksia de mini heks met mijn dochter. 2 uur heen en 2 uur terug. Vrijdag gewerkt. Dus denk toch weer teveel gevraagd van mijn lijf.

We zouden vandaag met de 2 meiden naar een voorstelling gaan, maar die heb ik dus moeten cancellen. :( ben maar in bed gekropen en even geslapen, al weet ik ook dat dat niet helpt. Moet echt op zoek gaan naar die balans.

17. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Disney hotel zelf vind ik echt te duur, dat hebben wij er niet voor over. Maar dat is net wat ieder wil en is wel super dat die keuze er is.

Restaurants zijn matig. Mijn kids zijn ook kieskeurig, vandaar de Buffet restaurants.

18. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw

Dat is waar maar wij gaan ieder jaar wel een keer tussendoor naar Disney :roflmao: de jongste van 1 is er nu ook 2 keer geweest. Ik ben echt fan :roflmao: Dus de volgende keer doe ik weer lekker mee. En ze kunnen ook veel met elkaar doen en mijn man is ook mee. Misschien dat ik mijn zusje met de kids ook meeneem dan heb ik er helemaal geen kinderen aan :D

ja Disney hotel is wel goedkoper geworden zag ik afgelopen jaar betaalde je nog 2 per nacht. Wij zijn natuurlijk wel met 3 kids dus dat scheelt misschien ook als je met minder gaat. Gelukkig zie ik meestal niet wat onze vakanties kosten ik boek ze eigenlijk nooit zelf :roflmao: ik kies altijd :roflmao:

Newbie123 vindt dit leuk.
  19. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    haha ik moet nu echt niet aan eten denken ben zo misselijk man is met kids uit eten en ik lekker thuis niks.

20. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw

Dat is ook wel heel pittig zoveel verantwoordelijkheid. Hopelijk kun je vandaag een beetje opladen!

Deel Deze Pagina