Hi dames, Leuk om alles te lezen! Wij hebben het dit weekend aan onze gezinnen en kleine vriendengroep verteld. Heel veel leuke reacties! Zij hebben de vorige keer ook meegekregen dat de eerste echo niet goed was. Deze keer hebben we dus gewacht tot na de eerste echo. Ondanks dat we weten dat het nu ook spannend blijft, willen we onze vreugde niet geheim houden. We proberen er nu elk moment van te genieten. Het lijkt me zo zonde om, voor niets onzeker te zijn geweest. Tja die onzekerheid blijft natuurlijk altijd wel een beetje, maar we gaan van het goede uit! Echt genoten van alle reacties.
Haha dan weet ik het eigenlijk niet meer ik stuur jou wel even mijn nummer als de andere wie in de groepsapp willen dat ook doen kun jij wellicht een groep aanmaken?
Hier hebben we het alleen mijn schoonouders verteld na de vitaliteitsecho. Op mijn werk heb ik het ook gedeeld, maar ook meer met het idee dat ik eventuele klachten zoals moeheid/misselijkheid niet meer hoef te verbergen Na de termijnecho gaan we het aan de broers/zussen en vrienden vertellen. Alhoewel ik denk dat mijn schoonzus en zwager het stiekem al doorhebben De hele wereld mag het weten na de nipt/13 weken echo.
Hier weet mijn moeder het omdat ze hier was tijdens dat we er zelf achter kwamen en ze steeds vroeg waarom ik zo weinig koffie dronk en geen garnalen at terwijl ik een lichtelijke garnaalverslaving heb. En omdat ik mijn mond ook niet kon houden tegen haar haha. Mijn vader en zijn vriendin en mijn 4 zussen vertel ik het pas 16 april. We hebben dan zussendag en ik dacht als ik de toetjes meeneem (tompoucen met foto's van mijn dochter erop die dan de echo vasthoud) is dat wel een leuke manier om het ze te vertellen. Ik ben dan +- 16/17 weken. Ik woon niet dicht bij mijn familie en ik zie ze ook niet heel vaak.
Heej wat drinken jullie nu eigenlijk zoal? Ik lust de koffie sinds 2 weken niet meer en voorheen dronk ik koffie en zeker 1,5 liter water per dag echter is water ook niet meer zo’n favoriet. Ik drink ineens cola? Haha zelfs op nuchtere maag als ik misselijk ben. Ik probeer wel nog 1/2-1 liter water per dag te drinken maar als ik misselijk ben lukt dat dus echt niet en dat is enkele keren per dag
Ik snap precies wat je bedoelt. Koffie vind ik niet meer lekker,terwijl ik een echte koffieleut ben. Water drink ik ook niet graag, terwijl ik dat normaal altijd drink. In het begin was het Chocomel maar ook dat vind ik inmiddels goor. Cola drink ik ook graag (terwijl ik dat normaal zelden drink) en nu sinds ik zo ziek ben sinds een aantal dagen maar iets van sportdrank. Maar eigenlijk vind ik niks echt lekker nu.
Hier is het helaas nog het zelfde met bloedverlies. Niet erger, maar ook niet minder geworden. Ik kan nu woensdag in plaats van vrijdag terecht. Zelf denk ik dat het niet goed zit, omdat ik geen kwaaltjes heb. Nog twee dagen in onzekerheid, wil het liever maar weten...
Hier dronk ik eerder ook koffie, maar sinds ik ziek ben moet ik er niet meer aan denken. Thee ook niet meer, omdat ik maar kleine slokjes kan nemen, dus dat is dan al gauw koud en niet lekker. Water krijg ik ook echt niet weg. Zit dus nu ook aan de cola en dubbel friss of ranja.
Ik heb me toch ziek gemeld vanochtend. Net vriend geholpen met de was opvouwen zittend op bed, nou pfff dat is me alweer genoeg voor vandaag. Manager heeft me op wazo gezet, ivm de zwangerschap, nou helemaal prima. Dochter is vandaag jarig, dus wil vanavond nog wel een beetje fit zijn.
Dit is zo herkenbaar! Ik vind water ineens he-le-maal niks meer. Ik word er ook misselijk van. Heb nu siroop gekocht in de hoop dat dit helpt. Als je de oplossing vind ik hoor ik het graag Heb net heet water gedronken zonder smaakje erin. Dat ging op zich ook wel.
Ik was altijd al een cola drinker, maar inderdaad nu kan ik er echt ‘s ochtends al drang naar hebben. Maar doordat je cafeïne moet vermijden is cola heel de dag door geen optie en drink ik vooral sapjes, appelsap, appelkers,… dat vult de maag ook wat en werkt ook wel een beetje met de misselijkheid.
Wat grappig om al jullie drink perikelen te lezen. Ik drink dus echt veel meer water sinds ik zwanger ben. Verder is er niet veel veranderd eigenlijk, ik probeer m’n cola gebruik wel iets meer te beperken ivm de caffeine, drink nu iets vaker sprite of Fanta in dat soort gevallen.
In Fanta zit evenveel cafeïne als in cola. Sprite is wel cafeïne vrij. Het zit echt in zo veel, zelfs thee…
Cafeïne in Fanta? Oh kak, dat heb ik afgelopen weken best wel veel gedronken. Ben er nu wel weer helemaal van af. Hier wel graag thee en water. Ook Crystal Clear vind ik erg lekker.