Uitgerekend september '25 ♡

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cloudspotter, 28 dec 2024.

1. xRMC

xRMC Fanatiek lid

11 jun 2022
    1.364
    1.156
    113
    Vrouw
    Dat meen je niet zeg pfffff!! Wat vervelend. Je kan het misschien aandikken en gewoon de huisartsenpost/spoedpost bellen en je voorgeschiedenis uitleggen. Misschien kunnen ze in het ziekenhuis dan een echo doen? Tot dinsdag wachten vind ik wel een marteling eigenlijk.

2. xRMC

xRMC Fanatiek lid

11 jun 2022
    1.364
    1.156
    113
    Vrouw
    Hier willen we het geslacht ook zo snel mogelijk weten. Mijn gevoel zegt dit keer een jongen, maar heel eerlijk heeft dat ook wel een lichte voorkeur omdat ik al een dochter heb. Tuurlijk is gezond het belangrijkst maar ik zou liegen als ik zeg dat ik geen mini voorkeur heb. Alhoewel 2 dochters me ook heel leuk lijkt omdat ik dan echt een meisjesmama kan blijven. De vorige keer zeiden alle theorieen een meisje en dat klopte. Ik ga nu weer alle theorieen erop los gooien:roflmao:

Panda95 vindt dit leuk.
  3. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.077
    4.587
    113
    Vrouw
    Mja ik zou ook maandag terecht kunnen, maar dat valt precies rot met klant afspraken die ik gepland heb. Ik ga het daar niet op gokken, want na de echo is verder werken geen optie meer. Ga maandag wel kijken of ik iets kan schuiven in die afspraak en of er dan nog plek is... Anders wordt het toch dinsdag. Ziekenhuis zie ik niet zitten, heb daar tot zeer recent gewerkt en dan tref ik misschien net een bekende op de spoed

4. Cloudspotter

Cloudspotter Bekend lid

19 jan 2022
    696
    550
    93
    Vrouw
    Nee, wat vreselijk :( Wat stom dat je zolang moet wachten.. Dikke knuffel ♡

5. Cloudspotter

Cloudspotter Bekend lid

19 jan 2022
    696
    550
    93
    Vrouw
    Voor degenen die nog zo misselijk zijn en moeite hebben met eten:

Bijgevoegde bestanden:

Panda95, Lieke2022 en Isis27 vinden dit leuk.
  6. xRMC

xRMC Fanatiek lid

11 jun 2022
    1.364
    1.156
    113
    Vrouw
    Jaa dat snap ik, dan is de kans groot dat je een bekende tegenkomt en dat is helemaal niet wat je nu wil. Hopelijk kun je nog wat verzetten en kun je maandag terecht en is alles gewoon oke met de baby!

Wishfull123 vindt dit leuk.
  7. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.836
    3.595
    113
    Vrouw
    Meen je niet, wat heftig! Wat kak ook dat je niet gewoon even langs mag komen voor een echo. Je zou een andere verloskundige kunnen proberen te bellen?
    Hoever ben je nu?

8. Isis27

Isis27 Actief lid

1 mei 2024
    247
    244
    43
    Vrouw
    Oneer hopelijk is het niets..

9. Stike

Stike Actief lid

25 jul 2013
    121
    89
    28
    Noord Brabant
    @ Wisfull, ik ga voor je duimen. Wat ontzettend kut zo die onzekerheid!

Oe goed idee! Eten gaat hier steeds minder goed. Dacht ik maak gezonde smoothies maar die zijn ook om te kotsen hahaha.

Wat betreft geslacht, zelf lichte voorkeur voor een meisje. Voor mijn zoontje zou ik een jongen leuker vinden dus uiteindelijk maakt het niks uit!
    Wel het vermoeden dat het een meisje is. Zwangerschap is zo anders tot nu toe.. minder moe maar veel meer misselijk. We gaan het zien over een week of 8

Wishfull123 en Cloudspotter vinden dit leuk.
  10. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.823
    1.492
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Oh wat fijn, maar 1 dagje dagopvang nodig! Quality time met iedereen van de dichte familie <3 Fijn dat dat kan bij jullie opvang. Sommige opvangen staan dat niet toe en moet je minimaal 3 dagen pakken hier bij ons.

11. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.823
    1.492
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    #1711 Panda95, 8 feb 2025
    Laatst bewerkt: 8 feb 2025
    Oh nee wat spannend weer! Hopelijk is het bloed niet vd baby! Pas dinsdag echo? En kan je niet langs de spoedafdeling in het ziekenhuis gaan? Oh ik lees net dat je daar recent gewerkt hebt. Ik snap het. Mijn schoonzus heeft een hevige bloeding gehad op 12 weken, ze dacht echt dat ze het kindje kwijt was. Bleek een hematoom te zijn. En dat kindje is nu toch al mooi bijna 8 jaar oud.

12. HuisjeTuintje

HuisjeTuintje Actief lid

11 jan 2025
    106
    122
    43
    Wat grappig om te lezen dat iedereen die tot nu toe gereageerd heeft allemaal het geslacht willen weten.
    Ik wil het zelf niet weten haha, extra verrassing dan :)

Panda95 en Cloudspotter vinden dit leuk.
  13. Newbie123

Newbie123 Fanatiek lid

7 jul 2021
    3.108
    2.443
    113
    Vrouw

Oooh nee toch!! Even aan jezelf denken hoor. Stel het is toch een miskraam ik denk niet dat iemand je zou kwalijk nemen dat je je klant afbelt en maandag niet werkt. Als je dan alsnog goed nieuws hebt, kan je je werkdag gerust verder zetten…
    Tot dinsdag wachten lijkt me echt onmenselijk. :(

14. Newbie123

Newbie123 Fanatiek lid

7 jul 2021
    3.108
    2.443
    113
    Vrouw
    Dat was bij mij dus niet het geval en bij mijn mama ook niet, daarmee had ze de voorspelling dat het vorige keer een jongetje was ook correct. :roflmao:
    Ik moet wel zeggen dat de misselijkheid anders is. Bij nr 1 kreeg ik niets binnen en overleefde ik op sapjes en fruit. Terwijl eens ik nu aan het eten ben, stop ik niet meer. Eten tempert de misselijkheid een beetje. :rolleyes: Benieuwd of het dan nu een meisje zou zijn…

Wij willen het geslacht ook weten, maar geen voorkeur. Ik wil gewoon kunnen shoppen en een naam bedenken. :o:

Panda95 en Wishfull123 vinden dit leuk.
  15. Newbie123

Newbie123 Fanatiek lid

7 jul 2021
    3.108
    2.443
    113
    Vrouw
    Oh maar de 16 weken suikertest is in België standaard. Die moet iedereen doen. De indicatie op zwangerschapssvergiftiging gebeurd ook samen met bloedname nipt inderdaad.
    Maar nu moest ik een extra nuchtere bloedname doen ivm bloedsuikerspiegel. o_O De huisarts snapte niet goed waarom, want blijkbaar is dit niet standaard. Ik vermoed dan door de PCOS ofzo…?

16. Newbie123

Newbie123 Fanatiek lid

7 jul 2021
    3.108
    2.443
    113
    Vrouw
    Hier zal ons kleintje 5 dagen naar de opvang gaan vanaf 3 maand. Best zielig, maar Oma en opa werken nog en de andere vertrouwen we niet met een baby of peuter, papa is de grote kostwinner in huis dus kan niet vrij nemen en door mijn voorgeschiedenis willen we maar beter opvang hebben, zodat ik er niet onderdoor ga. De baby kan alsnog wel eens thuis blijven als het ons goed afgaat.

Wij overwegen nog dat ik na 3 maanden moederschapsrust voor 50% ga opstarten met werken.

Zijn er hier trouwens nog dames gekend met een postnatale depressie?

17. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.077
    4.587
    113
    Vrouw
    Weet niet of andere verloskundigen dat doen als je daar niet in de praktijk zit. In de regio kon ik online niets vinden voor de zaterdag. Ben vandaag 8.3 weken

18. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.077
    4.587
    113
    Vrouw
    O joh! Die regel heb ik hier nog nooit gehoord. Niet alle kindjes doen het goed op 1 dag, omdat ze dan steeds moeten wennen. Maar mijn zoontje heeft daar gelukkig geen last van

Panda95 vindt dit leuk.
  19. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.077
    4.587
    113
    Vrouw
    J
    Ja ik heb dat met mijn zoontje ook gehad met 9 weken. Echt een hele heftige bloeding ook, was ook een hematoom. Dus ik probeer nog een beetje hoop te houden

Panda95 vindt dit leuk.
  20. Nicetomeetyou

Nicetomeetyou Actief lid

3 apr 2022
    401
    364
    63
    Vrouw
    Wat spannend zeg... Als je eerder meer duidelijkheid wilt dan zou je in ieder geval zelf een echo kunnen plannen bij een echobureau/echocentrum. Moet je waarschijnlijk 50 euro betalen maar kun je wel snel terecht! (Vaak online moment boeken of even bellen)

Deel Deze Pagina