Uitgerekend tussen eind aug en half sept??

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimmiej89, 21 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    mooi en hoe gaat het nu met iedereen ?

hier goed, ik heb vorig week toch maar weer de herhaal recept voor de misselijkheid medicijnen gevraagd aan mijn dokter en inmiddels in huis, voor de rest heb 18 april mijn 20w echo, ik ben 21w en 1d :)

2. Karin76

Karin76 Actief lid

9 aug 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik nog aansluiten in dit topic?:)
    Wij zijn 31 augustus uitgerekend. Hebben een spannende tijd gehad ivm slechte uitslag van de combinatie test maar na een trip naar Belgie voor de NIPT test hebben we paar weken terug gehoord dat alles goed was....pfff...wat een opluchting was dat. We weten daarom ook het geslacht al alleen wil mijn vriend het nog even stil houden tot de 20 weken echo. Die hebben we 10 april (grappig, heb al veel 10 en 11 april gelezen)

We gaan dit weekend verf halen voor de baby kamer en heb al een super gaaf schilderij besteld via Me to you

We hebben al wat knuffels gehad en een rompertje. Ik wil zelf dingen gaan kopen na de 20 weken echo. Kan ik tenminste gewoon met mijn moeder en schoonzus gezellig shoppen. Nu kan dat niet want ze letten heel goed op wat ik pak en waar ik naar kijk, hahaha, zijn zo nieuwsgierig.

Ik voel me goed, gelukkig. Ben niet misselijk geweest, wel weinig eetlust en veel last van maagzuur. Sinds 2 dagen merk ik dat ik weer veel steken heb in mijn buik en dat mijn eetlust terug komt. Mijn buik voelt ook anders. Heb het idee dat de kleine met een groeispurt bezig is.

Ik ga dit topic volgen...leuk om verhalen te vergelijken :)

3. Maanvis

Maanvis Actief lid

18 sep 2013
    151
    0
    0
    Gezondheidszorg
    Veenendaal
    Hey mamsvan,

Wat vervelend dat je nog zo misselijk ben! Ik ben nu overal weer vanaf op een flinke verkoudheid nu na ;)

Hier gaat alles goed en met het kleintje ook. Ik voel het al flink bewegen heerlijk gevoel! Ik heb inmiddels 5 echo's gehad en hou dus een heel plakboek bij :D dat is dan weer een voordeel al je bij de gynaecoloog loopt.

Ook ik mag 18april mijn 20wk echo op goedevrijdag!

Succes weer allemaal

4. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Maanvis: Weet je al wat het wordT?

5. Maanvis

Maanvis Actief lid

18 sep 2013
    151
    0
    0
    Gezondheidszorg
    Veenendaal

Nee, mijn man wil het echt niet weten dus wacht ik in spanning mee af ;)

6. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ow spannend..!!

7. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland

leuk beide op 18 april :) goede vrijdag, nou ik hoop dat echt een hele goede vrijdag word :D:D:D ja bij de gynaecoloog krijg soms meer echo's dan bij een verloskundige, ik heb nu 2x mee gemaakt dat ze even gewoon ging kijken bij controle, kreeg dan geen foto's mee maar het is wel even leuk om de kleine een paar minuten te zien,

ik ben vandaag alweer 18 weken, ik heb gister voor t eerst wat gekocht voor de kleine, :) een leuke rompertje, en leuk pakje en mooi dekentje voor in de kinderwagen,

ik heb namelijk een zwarte kinderwagen met grijze randen, ik dacht steeds dat pas niet echt bij een meisje, dus toen dacht dan maar een heel leuk dekentje kopen er bij, die heb ik nu, het voelde goed om kleding te kopen, ik dacht steeds ik wacht met 20w, want dan krijg je toch de extra bevestiging dat het een meisje is, nou ja nu heb ik er 2 kledingstukken, met de kleding van mijn zoon verkopen wacht ik nog echt tot 20w. :D

karin76, heb je dan ook misschien dat het rond de tijd dat je weer een week verder bent, ik heb altijd naar de donderdag, twee dagen erg veel last van banden pijn alsof de kleine dan even aan het groeien is om de nieuwe week in te gaan, !! is het een meisje ? zo,n vermoedde krijg ik door de me to you plaatje :) leuk idee dat me to you :D

8. Wendy1988

Wendy1988 Lid

29 jul 2013
    99
    0
    0
    me eerste buikfototje :) gemaakt op 26 maart met mijn verjaardagskado op me buik :)

volgende week de 20 weken echo ben enorm benieuwd!!!

we hebben afgelopen de kleuren voor de babykamer ook gekocht en vriendlief is al druk aan behangen en schuren! :)

Bijgevoegde bestanden:

9. Karin76

Karin76 Actief lid

9 aug 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamsvan

Ik heb idd wel van die golfen zeg maar, kwa pijntjes...dan ist een paar dagen rustig en dan ineens voel ik mn buik heel erg, van die steken idd. Ik merkte gister toen ik in bed lag opeens dat ik terwijl ik lag ook een bolletje begon te krijgen, hihi.

sinds gister vertellen we wat het wordt en idd...het wordt een meisje :) Kan niet wachten tot het schilderij klaar is. Babykamer heb ik geverfd begin deze week, roze en wit. 20 April gaan we de spulletjes halen bij mn broer. Die heeft 2 meiden en die zijn al wat groter dus we mogen hun spullen over nemen..ideaal!

10. Maanvis

Maanvis Actief lid

18 sep 2013
    151
    0
    0
    Gezondheidszorg
    Veenendaal
    Wat een mooie foto's! Ik heb de zelfde ketting denk ik staan er ook voetjes op?

En wat leuk een meisje! Hier blijft het nog een verrassing.

Ik begin ook een echt buikje te krijgen. Verder zijn ze er vrijdag achtergekomen dat ik bekken instabiliteit heb en hebben ze geprobeerd mijn bekken terug te krijgen...niet gelukt helaas! Vrijdag weer proberen maar kan bijna niet op of om....erg vervelend maar goed het is niet anders en gelukkig is met de kleine alles goed. Mag nu alleen niet stofzuigen heeeeel erg:p. En zo min mogelijk traplopen en bukken. Mja dat valt niet mee met een wasmachine die op zolder staat en een kindje in huis.

Succes weer allemaal dames!

11. Karin76

Karin76 Actief lid

9 aug 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Maanvis ... geprobeerd je bekken terug te krijgen?...dat klinkt pijnlijk :$

Ik heb gelukkig nog niet echt hele vervelende kwalen. Alleen maagzuur, wat vooral in bed heel vervelend is. Eergister maar half zitten proberen te slapen, want deed zo'n pijn. Denk dat ik morgen de dokter maar even bel. Las dat je daar dan een beter middeltje voor kunt krijgen als de Maalox en Rennie etc.

12. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    vraag om omeprazol. dat helpt goed !! maar of dat echt zomaar gegeven word weet ik niet,

maanvis wat naar bekken instalibiteit, heb er nog nooit last van gehad maar heb gehoord dat het echt niet super fijn is, en dat deed dat inderdaad zeer dat bekken terug krijgen ?

ik heb vorig week ook mijn eerst buikfoto gemaakt :) ik ben al wat gevuld van mezelf, maar nu was het een duidelijk buikfoto, ik voel ook mijn kleintje vaak, heerlijk gevoel het trappelt nog niet, maar als ik op me buik lig voel ik het heen er weer bewegen :D:D

voor de rest ga ik volgende maand me kraampakket kopen en thermometers, en de maand daarop een badje (wil zo,n tummytub) en spuugdoekjes en dergelijke, elk maand wat,

nu moet ik eerst volgende week even uitzoeken waar ik mijn inbus schroefjes heb van mijn box, anders moet ik die opnieuw kopen,

over 2 weken mijn 20w echo, :) kijk er naar uit,

13. Wendy1988

Wendy1988 Lid

29 jul 2013
    99
    0
    0
    @ maanvis inderdaad met voetjes erop :)

wij hebben vrijdag onze 20 weken echo benieuwd!! ook naar wat het word :)

ik heb sinds afgelopen week ook veel last van maagzuur :| bij mij helpen de pepermuntjes wonderbaarlijk :p

14. Maanvis

Maanvis Actief lid

18 sep 2013
    151
    0
    0
    Gezondheidszorg
    Veenendaal
    Leuk!! Dezelfde dus :p

Ik heb van horen zeggen dat tegen misselijkheid en maagzuur een lepel gele vla ook wonderen moet doen. Ik heb er nog geen last van, daarentegen had ik dat als enige kwaaltje bij de zwangerschap van mijn zoontje.

15. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    hier komt maagzuur soms opdagen, gelukkig helpt omeprazol er meteen enorm tegen :) voor de rest slik ik al een heel week trouw mijn misselijkheid pil. ben gelukkig vanaf donderdag niet meer misselijk. nou ja echt misselijk is t ook niet, ik moet gewoon meestal na dat ik wakker ben boven mijn wc hangen, nu slik ik altijd snel die pil en dan komt het spugen heel vaak dus niet meer, ;)

ik had dit bij mijn zoontje dus ook, tot met de laatste dag was ik weleens 2 of 3x p.w boven de wc, toen hadden ze die medicynen nog niet of wel natuurlijk maar ben ik er niet op geattendeerd :) :D:D

16. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Hier sinds een aantal dagen ook maagzuur. Ik neem nu Gaviscon op advies van de Vk en dat helpt goed, gelukkig..:)

17. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    gelukkig maar :)

18. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    hier mijn buikje met 19w en 1 dag :)

ik ben van mezelf wat gevuld (weeg wat meer) haha maar vind het wel een mooi buikje, mensen denken bijna dat ik 10 weken verder ben :D;):D

Bijgevoegde bestanden:

19. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Schattig hoor....:) Mooi buikje...

20. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110