Uitgerekend tussen eind aug en half sept??

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimmiej89, 21 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
  2. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    wat een mooi buikje wat is die nog klein, vergeleken met de mijne haha,

hoe gaat het met iedereen hier ?

hier gaat het goed, alweer bijna 21 weken, ik heb vrijdag mijn 20 weken echo, waar ik helaas alleen heen moet :( maar tja is niet anders, voor de rest ga ik deze week even kijken waar mijn inbus schroefjes zijn voor de box, anders moet ik die opnieuw kopen (inbus schroefjes dan) er moet even wat meer actie vannacht droomde ik dat ik mijn baby had maar nog niet al mijn spullen, hahaha :D

3. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Haha ik ben ook maar klein dus ben er nog wel blij mee haha. Maar we zien wel hoe die er over een paar weken weer uit ziet..:p

4. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    ja dat kan echt enorm verschillen, haha

nou ik ben vandaag 21 weken zwanger :) tijd vliegt echt zeg, ik ga morgen een afspraak een afspraak maken voor de 3D echo, dat word denk ik naar mijn verjaardag :D wanneer ik ongeveer 26w ben, :)
    morgen mijn 20 weken echo :):):):):) ik hoop dat alles goed is met ons kleine meid, ik kijk er helemaal naar uit om haar te zien :D

5. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    De echo was goed, de kleintje was lekker bewegelijk en wou helaas niet echt mee werken, leekt zelfs een beetje boos, had gebalde vuistjes en deed heerlijk eigenwijs, moest zelfs een inwendig echo erbij krijgen om te kijken of ze dan bij het hoofdje kon, pff :) maar goed alles is goed gekeurd, alles doet zoals het hoort ze verwacht alleen dat het wel een groot kindje is tussen 3500 en 4000gr bij de geboorte, nou ja we zullen het zien,

ik heb net meteen een afspraak gemaakt voor de 3D/4D echo :cool: een paar dagen naar mijn verjaardag :D bij mijn zoontje had ik de 20w echo een dag voor me verjaardag :D

oh ja het is nog steeds een meid, zag het nu ook heel duidelijk, dat word dus eindelijk mijn zoon zijn kleding verkopen :D

6. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Goede berichten met je echo..!! Super..!! wij mogen 29 april voor de 20 weken echo (ben dan iets meer dan 19 weken), want ben met 20 weken op vakantie.
    Toch fijn dat het nog steeds een meisje is haha. Bij de 16 weken echo zei ze al dat ze echt 100% zeker weet dat ons ukkie een jongen is en blijft haha.

7. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    nou ja weet je wat ik had, ik was er toen met mijn geslachtbepalend echo ook 100% overtuigd, maar als je verhalen leest op internet ga je op een gegeven moment toch een beetje twijfelen, het schijnt dat sommige meisjes vooral opeens toch een jongen bleken te zijn. maar vanaf nu doe ik dat niet meer, heb duidelijk schaamlipjes gezien :);) oh wat spannend nog 11 dagen dus :) altijd spannend hoor de 20w echo :D op vakantie wat leuk. in de mei vakantie, wel een rustig vakantie, mag ik hopen haha :)

Deel Deze Pagina