Wat een Super nieuws maanvis ben erg blij voor jullie! En wanneer ben je nu precies uitgerekend? Klopt het een beetje met je eigen berekening? Wat leuk Judith dat Je ook niet wil weten Wat het word. En dat je ook een plasvriendin bent hihihih
Ik ben 1dag verder dan we dachten dus nu 7wk en 5dgn. En dus 6sept uitgerekend. Gister hebben mijn man en ik besloten het ook niet willen weten wat het geslacht is.
Wat leuk dat jullie het ook niet willen weten! En 6 september is 4 dagen voor mij als alles goed blijft gaan. Als we straks zeker weten wanneer we zijn uitgerekend kunnen we kijken wie er als eerst gaat bevalen hihih.
Goed nieuws maanvis..!!! super Ik heb nu last van menstruatieachtige krampen heel erg laag in mijn buik negen boven mijn schaambeen en richting liezen.Ik gok bandenpijn.. Als ik stil sta wil ik het liefst lopen. Ik heb GEEN bloedverlies. Ik weet ook niet het verschil met krampen bij bijv een miskraam ofzo. Weet iemand het verschil? Alleen als jullie het willen vertellen hoor. Kan me voorstellen dat het een gevoelig onderwerp is.
Klinkt idd als bandenpijn. En de krampen bij een miskraam zijn moeilijk te omschrijven omdat dat bij iedereen anders is. Bij geen bloedverlies zou ik me nog geen zorgen maken.
Ok gelukkig. Soms voel ik het echt heel goed. Als ik dan stil sta helemaal. Wil dat het liefst heen en weer lopen. Voel er nu ook hele kleine scherpe prikjes bij. Geen steken en doet ook geen pijn, maar zijn kleine prikjes.
Hello Mamma's, Ik lig al sowieso 2 dagen plat op bed dus kon even niet reageren, eerst door mijn onderrug gegaan, dus lopen en bewegen is zeer pijnlijk en vervolgens een fikse verkoudheid erboven op gekregen. Hoe is het met jullie? ben iig blij om te horen dat je nu wat meer voelt Kimmiej! Wij willen wel weten wat het word, ik ben heel erg nieuwsgierig van mijn eigen en ik denk niet dat ik het tegenhou om toch te vragen haha
Heel veel beterschap ook ik lig plat met griep en zwaar verkouden.... Bah!!! En je kunt er zo weinig tegen doen nu hè!
Net een vervroegde echo gehad omdat ik me wat zorgen maakte over een aantal symptomen die ik had. Gelukkig is alles in orde! Ik ben alleen iets korter dan ik dacht, volgens de echo 6 weken en 4 dagen. Hartje klopje te goed Ze twijfelde zelfs even of het er niet twee waren, daarom ook inwendige echo gehad, maar bij nader inzien kwam ze toch tot de conclusie dat het andere de dooierzak was phoe!! Hahaha! Ze vertelde dat als er op deze termijn er hartactie is de kans op een miskraam weer 5% lager is, dus dat zou nu dan nog 5% zijn. Dus ik ging weer helemaal gerustgesteld naar huis! Op naar de 10 weken echo!
Fijn zeg Judith! Ik probeer al een week een echo te krijgen door dat bloeden maar helaas nog niet gelukt. Moet echt tot dinsdag wachten ben ik bang. En wanneer ben je nu precies uitgerekend?
Wat een goede berichten verder. Schrok je toen ze dachten dat het er twee waren ?? Haha zou ik wel hebben. Voor Maanvis en Tinkerbell beterschap. Ik had voor de zekerheid de VK een mail gestuurd omtrent het menstruatieachtige gevoel onderin mijn buik en liezen. Volgens haar is dat geen reden tot zorgen. Zijn groeipijntjes...gelukkig
Goedemorgen allemaal, T was al ff stil hier dus ik dacht laat ik eens wat plaatsen. Hoe gaat het met iedereen hier? Hebben mensen nog leuke dingen te melden? Bijv mensen die bij de vk of echo zijn geweest? Ben erg benieuwd. xx
Het is idd rustig. Ik lig het hele weekend al met griep op bed...gelukkig lijkt het nu iets beter te gaan! Verder weinig leuk meegemaakt dus... Misschien de andere mama's in spe wat leuks meegemaakt