Hallo Mama's, Hier begint het gelukkig al weer iets op te knappen, ben ook me bed weer uit dus zal weer meer posten(ik vind het vervelend op de telefoon) 06-02 staat mijn echo geplanned dus rustig aan het aftellen, toen ik ziek was wel lekker tijd gehad om namen te bedenken haha, en daar zijn we ook zo ongeveer uit beetje vroeg maar wel leuke dingen om te doen en over na te denken. hoe zit dat bij jullie, wat zegt jullie gevoel en ook al aan het denken over zulke dingen?
Hai Mamas Hier alles oke begin een beetje maagzuur te krijgen af en toe. Vooral savonds. Maar dit zijn allemaal symptomen die bij de zwangerschap horen dus dat stelt me wel gerust omdat ik nog steeds bloed helaas. Dinsdag me echo hoop echt dat je dan meer ziet. Zou dan bijna 8 weken moeten zijn. Dus hier rustig blijven en aftellen.
Tinkerbell wat leuk dat je al uit de namen bent! Wij hebben al wel een jongens naam maar een meisjes naam is best moeilijk. Man lief vind alles wat ik leuk vind niets maar komt zelf ook niet met suggesties. Ik hou van korte namen en vond Jools erg leuk nou je had zijn gezicht moeten zien..... Hebben nog tijd dus hoop dat we er uit komen hihih
Haha wij doen het stiekem ook al hoor, denken over namen. De meisjes naam hebben we al een tijdje. Jongens namen hebben we er nog iets van 2 over, maar zijn op de goede weg. Sinds gisteren toch ineens last van mijn borsten gekregen, is er toch van gekomen haha. Dacht misschien sla ik dat over maar helaas.. Voor ons nog 1 week en 1 dag voor de intake bij de vk maar nog 2 weken en 5 dagen tot de eerste echo...pffff....duurt nog lang...maar ja.. Mamsie...aangezien je geen Banner hebt, ben ik vergeten hoever jij ook al weer bent..? Misschien kun je ook een banner maken, is wel zo gemakkelijk kunnen we van elkaar zien hoever we zij..
@mamsie, we gaan gewoon uit van het beste toch, er zijn genoeg vrouwen die de eerste 3 maanden gewoon blijven bloeden, Jools die hoor je idd ook niet vaak hii .... denk dat het een mannelijk ding is om nergens mee eens te zijn haha ook met veel namen gehad, zoals ik vind persoonlijk chelsea helemaal super haha. maar nee hij had alleen maar bloemen namen hahaha (niet dat dat het geworden is hoor ) Ik had ook idd een boel korte meiden namen namen zoals, liz, eliza, evy, liv dat soort dingen haha @Kim, Ow dat duurt inderdaad nog een tijdje, maar je kan er rustig naar toe leven, vond je echt meisjes naam makkelijker bij ons was het de jongensnaam die in 1 keer in ons op kwam.. Wat is jou stijl kwa namen?
Ik ben n weekendje weggeweest, heerlijk! Ja, we schrokken wel ff toen ze zei dat ze twijfelde of het er geen 2 waren! Maar toch niet!! Wij hebben ook al n meisjesnaam, al voordat ik zwanger was wisten we dat. Jongensnaam zijn we nog niet over uit. Geen idee wat t gaat worden, heb vroeget wel vaak ovet n meisje gedroomd...
Ja Kim weet het ben nieuwe hier en weet niet precies hoe het moet zo'n banner maken. Weet ook nog steeds niet hoe en wat ik moet aan klikken om steeds een berichtje te krijgen als iemand gereageerd heeft. Als het goed is ben ik 10 September uitgerekend. Maar wacht ff dinsdag af en als ik het dan "zeker" weet ga ik op zoek hoe ik een banner moet maken! Ik vond de naam Jools super had het van Jamie Oliver zijn vrouw heet zo. Het liefst zo ik er Joolz van maken maar dat is een kinderwagen merk... Mijn zoon zijn 2de naam is Jaymz en vond het grappig om dan weer een naam te hebben die op een z eindigde. Maar tinkerbell ik denk ook echt dat het een mannen ding is hihihi. Leuk Judith dat je een weekend je weg bent geweest! Waar ben je heen geweest?
Hier ook al aan het nadenken over de naam. Meisjes naam hadden we al bedacht voor ik de vorige keer een mk kreeg. En jongens naam vinden we beide erg lastig. Maar heerlijk om erover na te denken hè!
Wel hele originele namen. Zo'n banner kun je maken als je op de gewone pagina zit. Helemaal bovenin staan kopjes met Home, Forum, Zwanger worden etc. Rechts staat een kopje banner. Daar staat ook uitgelegd hoe je dat moet doen. Als je steeds bericht wil krijgen als iemand reageert, kun je als je zelf reageert ergens, nadat je getypt heb naar beneden gaan. Dan zie de smileys, daaronder overige opties. Daar daat abonnement op onderwerp, notificatietype. Als je die op directe zet krijg je meteen mails als iemand reageert op een onderwerp waarbij jij dat hebt aangezet
Goedemorgen mama's Gelukkig ik voel me weer beter!! En het lijkt dat na een paar dagen plat liggen ik weer meer energie heb. Ik voel me goed vandaag!! Eindelijk na 4dagen weer naar de wc geweest voor de grote boodschap (klinkt weer smakelijk) maar wat lucht dan op zeg!! Wat de hormonen al niet met je doen...heb ik me vanmorgen toch opgegeven voor moeders voor moeders dus ook ik ga weer gezellig mee plassen! Ik wilde het eerst niet doen ivm de laatste keer na 2weken plassen stoppen ivm mk. En 1e week feb ben ik op vakantie en 7feb krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Maar je moet niet overal beren op de weg zien hè! Misschien kan er door mijn plasjes weer iemand zwanger worden dus toch in mijn opwelling maar weer aangemeld. Nou dat wou ik even melden ) Fijne dag allemaal!
Hello Mama's! Goed bezig! ik heb zelf gewoon de tijd en mogelijkheid niet om mee te doen, spijtig maar helaas. Wel goed van jullie hoor (plas maar even wat extra voor mij haha) Ik kan me helemaal inleven in je maanvis, ik heb het ook de afgelopen 4 dagen gehad haha. maar zo te horen flink drukke periode voor je haha! Hoe voelen jullie je verder?
He Maanvis wat leuk dat je toch mee doet met mvm. Tinkerbell dat extra plassen komt hier wel goed! Hihihi Vandaag de dag van me echo om 15.40. Ben vanmorgen opgestaan met voor de verandering weer bloedverlies puffffff Ook heb ik het idee dat ik buikpijn heb maar kan ook tussen me oren zitten ben namelijk HEEEEEEL goed in me eigen gek maken. Zal een lange dag worden met ik hoop een goed einde. Hou jullie op de hoogte!
Heel erg veel succes vandaag mamsie2. Ik ga voor je duimen!! Laat je het meteen weten als je geweest bent? Hier komt vanmiddag al iemand van mvm.. Lekker snel dus
Ja zodra ik iets weet horen jullie het! Wel leuk hoor maamvis dat je weer mee doet met mvm en vind jou motto geweldig. Ga vandaag proberen om ook niet overal beren bij mij op de weg te zien 😌
Succes vandaag met je echo. Ben erg benieuwd...hoever was je ook weer precies vandaag? LAat je het weten??