Uitgerekend tussen eind aug en half sept??

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimmiej89, 21 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbell2202

tinkerbell2202 Actief lid

14 jan 2014
    220
    159
    43
    Vrouw
    Ik kan niet zoveel reageren vandaag tot laat maar ik ga positief aan je denken maanvis! Succes en dikke knuffel! Ik hou je berichten in de gaten!

2. Mamsie2

Mamsie2 Lid

19 jan 2014
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Mamas

Nou ben eindelijk thuis.
    Liep mega uit!

Pufff weer een verhaal natuurlijk bij mij nooit saai.
    Had gelukkig een aardige vrouw dit keer.
    Vertelde mijn verhaal over het bloeden enz. Toen zei ze ga maar snel liggen.
    Ik liggen en zij kijken en ja hoor een vruchtje met een klein knipperend hartje.
    Ik begon flink te huilen.
    Was zo opgelucht.
    De vrouw die de echo deed zei wel het is wel een traag kloppend hartje.
    Ze zegt ik zou de vlag nog niet buiten hangen.
    Het is hard zegt ze maar kan 2 kanten op het kan zijn dat je gewoon nog heel vroeg bent of omdat je ook bloed kan het ook zijn dat het niet goed is.
    Ik vroeg hoever ik volgens haar was ze zei ik denk 6 weken dan ben je eind september uitgerekend.
    Ik vroeg wanneer ik dan bevrucht moest zijn zei rond de jaar Wisseling maar naar mijn idee kan dat niet.
    Ik heb 4 januari een test gedaan positief dan kan ik toch nooit 5 dagen ervoor bevrucht zijn?????
    Ik hoopte dat de stress weg zou gaan na vandaag maar helaas😢.
    Volgende week weer een echo.
    Probeer me positief te houden door dat ik een gegroeid zakje heb gezien en een vruchtje en een hartje oke mischien niet zo sterk maar het KLOPT!

3. Maanvis

Maanvis Actief lid

18 sep 2013
    151
    0
    0
    Gezondheidszorg
    Veenendaal
    Och mamsie2 wat een domper!!! En wat een spanning nu!!! Hebben ze het vruchtje ook opgemeten?? Weet je hoe groot het was?
    Ik ga heel hard voor je duimen voor een goede afloop!
    Sterkte en ik hoop dat je de spanning door komt. En als je ff lekker wil praten klagen of wat dan ook.....je weet de weg hier ;)

Dikke knuffel!

4. Mamsie2

Mamsie2 Lid

19 jan 2014
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ze heeft het wel gemeten maar vergeten te vragen.
    Ben ook vergeten te vragen omdat dit echo nummer 3 is ik wel op schema lig met de andere echos.
    Graag blijven duimen! Hoop volgende week gewoon te kunnen zeggen dat alles goed is!
    Pufff ga zo douche en me bed in pijn in me hoofd na zo'n dag

5. Maanvis

Maanvis Actief lid

18 sep 2013
    151
    0
    0
    Gezondheidszorg
    Veenendaal
    Dat klinkt al wat hoopvol...we gaan van het beste uit!! Idd lekker warme douche en je mandje in en rustig bijkomen!! Sterkte!

6. Mamsie2

Mamsie2 Lid

19 jan 2014
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gister nog ff een goed gesprek gehad met een vriendin van mij.
    Zij zegt ja wat verwacht je nou dat hartje klop waarschijnlijk net 3 dagen vind je gek dat het dan een beetje traag is!!! Dat moet gewoon nog een beetje sterker worden.
    Je uk doet mega zijn best om zijn hartje te laten kloppen zodat jij je geen zorgen hoef te maken en nog doe je stressen.
    Ik dacht ja waar zeur ik over!
    Dus vandaag al wat minder stress dan gister.
    😊

7. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Wijze woorden van je vriendin. Komt vast goed. Duim met je mee..

8. Maanvis

Maanvis Actief lid

18 sep 2013
    151
    0
    0
    Gezondheidszorg
    Veenendaal
    Hai allemaal...
    Hoe gaat het bij iedereen?? Het is weer even stil dus dacht laat ik weer eens inbreken ;) hier gaat het goed!
    Heb net met manlief de angelsound weer gepakt en wat denk je....na ongeveer 10min het hartje duidelijk gevonden! Ruim 170 p/m wat heerlijk zo'n bevestiging en wat een geluk het nu al te kunnen horen! Ik vind het voor nu de uitvinding van de eeuw haha! Dat zal wel weer anders worden als ik hem even niet vind ;)

Fijne avond allemaal

9. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ow wat gaaf en inderdaad vroeg bij nog geen 9 weken. Maandag moet ik naar vk en zij gaat ook proberen naar het hartje te luisteren. ik hoop dat ik dan net zoveel geluk heb als jij..!!!
    Had je nou al een echo gehad? Ik kon het even niet zo snel vinden in het gesprek. En je 8 weken 5 dagen klopte ook nog toch?

Wel super dat je het gehoord hebt..:)

Heb je het nog met een volle blaas gedaan of maakt dat niet uit?

10. Maanvis

Maanvis Actief lid

18 sep 2013
    151
    0
    0
    Gezondheidszorg
    Veenendaal

Ja ik heb bij 7wk 4dgn echo gehad en ben toen 1dag vooruit gezet. Ik hoop dat je maandag netzoveel geluk hebt vast wel dan zijn we al weer ruim 9weken!

11. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik ben te ongeduldig om te wachten tot de echo van de 14e dus ik heb voor maandag een echo op eigen kosten staan om het toch zeker te weten. Voor de prijs (viel echt zoooo mee) dacht ik, dan ga ik niet nog 2 weken in onzekerheid zitten....Dus erg spannend..

12. Maanvis

Maanvis Actief lid

18 sep 2013
    151
    0
    0
    Gezondheidszorg
    Veenendaal
    Ohhwwww wat heerlijk!! Ben benieuwd maandag!! Spannend hoor!! Waar heb je die bij een pretecho bureau of wat?? En mag ik vragen wat je dan kwijt bent?? Hier kun je het namelijk ook laten doen bij een pretecho bureau vanaf 6ek voor €25,00 incl 2foto's en/of geslachtsbepaling (15wk) bij de geslachtsbepaling hier hebben ze er nog nooit naast gezeten en zitten ze dat wel krijg je een kinderkamer naar keuze gratis! Hihi

13. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik laat het doen om Leiderdorp pretecho idd, voor inderdaad 25 euro en 2 foto's, vanaf 7 weken.
    Ik vraag me alleen erg af, of ze ook naar het termijn gaan kijken. Daar staat niks over op de site. Weet jij dat mss, of ze dat bij een pretecho ook doen?

14. Maanvis

Maanvis Actief lid

18 sep 2013
    151
    0
    0
    Gezondheidszorg
    Veenendaal
    Ik heb van een vriendin gehoord dat ze het bij haar wel deden even opmeten en ze zagen dat alles er goed uit zag. Laat je maandag even weten hoe het was? Ik lees iig mee weet alleen niet of ik kan reageren volgende week ivm een korte vakantie.

15. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ok, ik hoop dat ze dat bij ons ook even doen. Ben erg benieuwd of het termijn klopt. En ik zal het hier laten weten als ik geweest ben..:)

16. Mamsie2

Mamsie2 Lid

19 jan 2014
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Mamies,

Heb van de week 2 dagen met hoofdpijn op bed gelegen dus vandaar ff stil rond mij 😉 Kimmie wat spannend maandag. Heb er nog nooit van gehoord dat je ook een echo kon maken op eigen kosten. Maar 25 euro valt echt mee.
    Wist alleen van zo'n 3d echo maar dat je zo vroeg ook een gewone echo kon doen wist ik niet.
    Super leuk en hoor een maandag wel hoe het was.

17. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ja ik ging googlen en toen kwam ik het tegen. Ik ga naar Leiderdorp daar kan het in ieder geval. Ik weet niet waar jij woont, maar mss kan het daar in de buurt ook wel ergens..:)

18. Mamsie2

Mamsie2 Lid

19 jan 2014
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja kimmie ga zeker eens kijken.
    Voor die prijs hoef je het niet te laten.
    Ben alleen bang dat omdat ik niet zo ver ben (wat ik steeds hoor) dat het bij mij via de buik nog niets te zien is.
    Gister is mijn plas weer op gehaald en krijg steeds van die mailtjes van mvm.
    Vind dit zo leuk heb dan helemaal het gevoel dat het gewaardeerd word.
    En hebben jullie al iets raars wat je lekker vind of juist niet?
    Ik vind alleen gehakt erg stinken maar heb nog niet iets waar ik mega trek in heb.
    Bij mijn Zoon was het melk niet normaal dronk 9 kannen van 2 liter in een week 😕
    wat er nog niet is kan nog komen😉

19. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Inderdaad dat dacht ik ook voor die prijs ga ik niet in de zenuwen zitten.
    Uhm, ik heb geen dingen die ik echt niet lust ofzo, wel was ik altijd echt een chocola eter en daar heb ik nu veel minder trek ik. Ik lust het wel nog steeds maar sta niet altijd meer te springen erom..

20. Mamsie2

Mamsie2 Lid

19 jan 2014
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb hier in de buurt zitten kijken maar voor een echo betaal ik 57 euro😨wel met 8 fotos maar toch 2 keer zo veel als jij Kimmie.
    Ben nog ff door gaan zoeken en vond er 1tje waar het 28 euro was maar doen ze het pas van af 16 weken.
    Had vandaag weer veel bloed verlies maar hou me rustig.

Deel Deze Pagina