Ow dat is balen. Woon je niet in de buurt van Leiderdorp? Daar doen ze het vanaf 7 weken.. Ik duim voor je..
Heb het zh gebeld en mag voor een echo om 1 uur. Probeer niet te stressen. Heb gister en vannacht veel meer bloed verlies gehad dan "normaal" ook heb ik steken in me buik. Hou jullie op de hoogte en duim met me mee......
Ze hebben gekeken waar het bloed vandaan kon komen maar zagen niets. Hebben naar kindje gekeken en hartje klopte nog steeds traag. Hij vertelde mij dat het nog steeds 2 kanten op kan..... Dat het nog steeds traag klopt is niet goed maar dat het nog steeds klopt dat weer wel. Moest bellen als ik meer bloed verloor en buikkramp kreeg. Moed zit nu flink in mijn schoenen en kan alleen maar hopen en duimen dat het goed blijft gaan. Had mijn zwangerschap HEEL anders voor gesteld snik snik
Jeej mamsie2 wat naar voor je!!! echt balen meis wat een onzekerheid nu. Hoever ben je nu volgens de echo dan? Het klinkt idd erg onzeker allemaal. Ik ga heel hard voor je duimen! Digi-knuffel vanaf hier!!
Dankje wel maanvis. Geen idee vroeg het aan die man maar die zei dat het kindje er niet goed voor lag om gemeten te worden. Ik weet het ook niet meer. Niet stressen zegt iedereen tegen me ja dat is makkelijk gezegt dan gedaan. Ben zelfs al bang om te gaan plassen bang om nog meer bloed te zien. Ik hoop dat ze een dinsdag wat meer kunnen zeggen want deze onzekerheid vreet me op. Pufffffff. Voel me ook mega schuldig tegen over mijn zoon vandaag super weer en ik lig weet op bed. Heb hoofdpijn en het in mijn hoofd gehaald als ik maar blijf liggen komt het vast goed. Idioot weet het.
Jeetje meis, wat heftig. Ook ik duim enorm hard met je mee dat je over 8 maanden een gezond kindje in je armen mag houden..!!!
Wat heftig mamsie2! Hopelijk komt het allemaal nog goed, je hoort toch regelmatig van die wonderverhalen Ik duim voor je! Hoe voel je je nu? Ik zit er ook aan te denken om eerder een echo te laten maken. We zouden het volgende week aan onze vrienden vertellen maar nu is de termijnecho naar 2 weken later omdat ik bijna een weekje korter zwanger bleek te zijn (echo 1 week later ging niet ivm wintersport). Maar ik durf het niet zo goed te vertellen aan onze vrienden zonder dat we eerst een echo hebben gehad! Wat nu als we het net hebben verteld en op de echo blijkt dat het hartje gestopt is met kloppen? Dat speelt de laatste dagen steeds meer door m'n hoofd, echt niet fijn! Alleen kosten de 2d echo's bij mij in de buurt rond de 55.....
Hai Judith Probeer me vast te houden aan het feit dat het nog leeft! Met moeite want me kop loopt over. Maar hoop ook echt op zo'n wonder verhaal! Bij mij in de buurt is die 2d echo ook zo duur! Ik zou niets zeggen zonder dat je echo 2 heb gehad maar bij mij zit het nu ff wat anders.
Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad. Het hartje klopte erg mooi zei de echoscopiste en alles zag er heel netjes uit. Zelf dachten we 9 weken en 1 dag te zijn. Echter zijn we 2 weken teruggezet naar 7 weken en 1 dag. Dat was even balen. Maar goed het hartje klopt in ieder geval.. De echte termijn echo volgt 14 februari als het goed is.
Volgens de dame van de echo 21 september. Mijn VK wilde amper naar die foto kijken laat staan dat termijn en heeft een middenweg gekozen van 15 september Maar denk rond 21e...14e termijn bij iets minder dan 9 weken dan. Ben benieuwd wat ze dan zeggen.
Met tranen in mijn ogen ga ik vertellen dat ik vandaag weer echo hebt gehad. Pufffff kindje was niet gegroeid het hartje klopte nog wel maar nu nog trager dan vorige week. Het hoort nu tussen de 120 slagen per min te zitten en het zit tussen de 60 slagen per minuut. De echo vrouw vertelde mij dat dit niet goed was en ik me op het ergste moest voorbereiden. Het kindje zit er nog en de natuur is gewoon nog niet uit wat ze er mee gaan doen zei ze. Zolang een hartje klopt laat ik niets weg halen kan het niet over me hart verkrijgen dat het zo zijn best doet en ik zeg stop er maar mee. De dame van de echo vroeg wat ik nu wilde ik zei weer een afspraak volgende week en kijken wat het dan doet. Ik wacht op een wonder en hoop dat het volgende week gegroeid is en een pracht hartslag heeft. Moed is weg en probeer me vast te houden aan het laatse beetje hoop wat ik nog heb. Als mijn ukkie zo aan het vechten is om zijn best te doen wie ben ik dan om de hoop op te geven.
Jeetje wat een heftig verhaal. Ik kan me niet voorstellen hoe je je voelt. Ik zal heel hard voor je duimen..!!!
Probeer positief te blijven meid, hoe verschrikkelijk moeilijk dat ook is. Je hebt duidelijk wel een vechtertje in je buik! Wat een vreselijk onzekere tijd zeg! En die week tot de volgende echo duurt dan gevoelsmatig echt heeeel lang! Ik wens je heel veel sterkte komende week. Hou vol!!
Dat gevoel heb ik ook Judith dat het een vechter is. Dat die heel graag bij ons wilt blijven. Heb al heel de dag gehuild en kan niet meer stoppen. Hoewel iedereen het zegt niet doen zit ik al heel de op google. Heb helaas nog geen 1 positief verhaal gelezen........ Bloeden blijft helaas dus probeer zo weinig mogelijk naar de wc te gaan. Maak me eigen gek........ Morgen weer werken vertel het dan maar eerst aan mijn leidinggevende dan weet ze in ieder geval wat er aan de hand is
Vandaag heel de dag een rare buik. Weet niet wat je moet voelen bij een miskraam. Bloeden deed ik al dus daar kan ik niet naar kijken. Weet ook niet of Ik de moed heb op gegeven maar zie het helaas niet gebeuren dat het goed komt. Moest het even kwijt.....
Hey lieve mamma's Ik heb een tijdje niet gereageerd op het forum, dit omdat me eigen gek aan het draaien was met stel je voor dat ik nu blij erover doet en zometeen blijkt dat het hartje niet klopt enzo... en ik wilde jullie daar niet mee lastig vallen zeker mamsie niet... maar vanaf heden zal ik weer vollop mee kletsen hihi Mamsie, ik heb met tranen in mijn ogen jou verhalen gelezen, en tot op heden blijf ik hoop voor je houden, want het is je zo gegund.. ik vind het zo jammer dat je zo in onzekerheid moet leven... mijn gedachten gaan uit naar jou! en als je iets kwijt wil kan je altijd in dit forum posten of pm'en. Ik heb net mijn echo gehad, en gelukkig is alles super... de kleine frummel is 2.25cm groot en mijn uitgerekende datum is 12 september ^^ dus wij zijn helemaal blij en alle twijfels zijn weer even weggehaald...
Gefeliciteerd Tinkerbell! Fijn dat alles goed is! Ik moet nog 3 weken wachten op mijn termijnecho, dan ben ik 11 weken zwanger. Zucht... steeds maar dat wachten. Ik heb wel hetzelfde als jij hoor: we hebben het al aan familieleden vertelt en daar zijn we blij om maar wat nou als het straks toch fout blijkt te zijn? Die onzekerheid speelt toch een paar keer per dag wel door je hoofd. Afgelopen week in de ochtenden veel misselijk geweest maar de afgelopen 3 ochtenden dan weer niet. En toch ga je dan weer twijfelen: zal alles nog wel goed zijn??