Hij verwacht teveel denk ik.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jenn1993, 3 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenn1993

Jenn1993 Actief lid

5 jan 2014
    104
    29
    28
    Vrouw
    Mijn vriend en ik zijn nu 9 maanden samen, en weten sinds 1,5 week dat ik zwanger ben. Niet helemaal gepland, maar wel erg gewenst!
    Ik heb nu alleen het gevoel dat hij teveel van mij verwacht. Hij heeft totaal geen idee hoeveel zo'n zwangerschap van mij vergt. Ik ben nu als het goed is in mijn 7e week en ik ben regelmatig erg moe.

Hier een paar puntjes waar ik mij aan erger:
    - Hij heeft erg behoefte aan seks en word chagrijnig als ik zeg dat ik geen zin heb. Joh.. vind ik niet zo gek als ik mij niet goed voel.
    - Hij vindt dat ik mij aanstel als ik zeg dat ik mij niet goed voel en moe ben.
    - Hij snapt het niet als ik moet leren voor mijn tentamens deze week en volgende week (HBO studie) en hij denkt dat ik niet bij hem wil zijn en bij hem wil slapen of tijd voor hem vrij kan maken. Maar dat gaat nu eenmaal niet, als ik mijn tentamens wil halen!
    - Hij vindt dat ik hem te weinig aandacht geef. Mijn oma is 3 weken geleden overleden en begraven, ik ben een week op studiereis geweest en nu ben ik zwanger. Ik heb het nu eenmaal even druk.

En nog meerdere dingen waar ik mij dan aan erger, dat hij gister chagrijnig was omdat ik niet bij hem kon blijven slapen. Dat snap ik dan niet. Wees dan blij dat ik nog bij je ben blijven eten en tot 9 uur ben gebleven!

Als het kindje komt, ergens november, willen we in de zomervakantie samenwonen, omdat het het beste is voor het kindje.
    Maar ik moet zeggen dat ik er niet echt veel zin in heb zo. Hij zit me af en toe teveel op mijn lip en ik heb het gevoel dat hij teveel wilt bepalen wat ik wel en niet moet doen.

Erg vervelend!
    Mensen met tips of die zo'n zelfde situatie heeft meegemaakt?
    Ps; ik woon nu op kamers, dus ik moet wel op zoek naar een ander huis over een paar maanden.

2. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Ga eens zitten met hem en leg het uit hoe je je voelt. Laat hem anders wat dingen lezen/ met iemand praten die al zwanger geweest is of die er verstand van heeft zodat hij het misschien meer begrijpt? Waarschijnlijk heb je nog geen echo gehad? Hopelijk dat hij na de echo meer begrip toont voor je... Succes!

3. Jenn1993

Jenn1993 Actief lid

5 jan 2014
    104
    29
    28
    Vrouw
    Angels88 bedankt voor je reactie!

Dat is inderdaad een goed idee, en ik denk dat als het in de wereld is dat ik zwanger ben, hij een buikje ziet en de echo ziet wel bijdraait. Dat hoop ik iedergeval!
    Vanavond ging iedergeval al beter gelukkig :)

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Toen mijn vriendin zwanger was en veel moe was werd haar man ook telkens boos. Hij vond het niet gezellig en snapte maar niet dat ze zoveel sliep en op de bank lag. Pas toen ze met 8 weken een echo kregen en hij zag hoe groot het kindje al was draaide hij bij en moest toegeven dat hij niet had verwacht dat haar lichaam dat zo allemaal heeft gefabriceerd in korte tijd. In zijn hoofd was het nog een stipje ofzo.

Hij moest dus ook even zien dat het moe zijn niet voor de lol was.

5. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Gaat het al beter jenn? Hopelijk wel! :)

6. Jenn1993

Jenn1993 Actief lid

5 jan 2014
    104
    29
    28
    Vrouw
    Met mij gaat het beter, ik ben minder misselijk en krijg iets meer energie!

Ik had eergister verteld waar ik mee zat, dat hij kinderachtig reageerde en heel vaak over seks had en dingen op mij had aan te merken had dat ik écht niet kon gebruiken!

Toen kwam hij de dag erna met een bloemetje aan. Super lief, alleen ik merk dat ik kort erna weer geen gevoelens voelde. Wat ik heel erg vind, want ik hou wel van hem, maar het werkt niet.. Misschien komt dit door de hormonen, of misschien komt het door de tentamenweken en de stress, maar misschien komt het gewoon omdat de relatie doodbloedt, net als 5 maanden geleden..

Ik zit met zoveel in mijn hoofd!
    Eigenlijk zegt mijn gevoel nu; ik pak mijn biezen, ga weer voor even bij mijn ouders wonen, ik word daar gelukkig met mijn kindje en met mijn familie in de randstad en daar zoek ik werk en nestel ik mij opnieuw.
    Maar dat kan ik niet maken ten opzichte van mijn vriend.:(

Ik voel me zo stom hoe ik nu denk! Ik hoop dat ik zometeen weer helemaal verliefd wordt als ik mijn eerste echo heb gehad volgende week en als we er samen uit komen.

7. Shampoo31

Shampoo31 Actief lid

14 sep 2013
    132
    0
    0
    Je bent gewoon hartstikke zwanger :)..gevoelens en hormonen gaan alle kanten op, hopelijk rustig vaarwater voor jou met 14 weekjes zw.

8. Jenn1993

Jenn1993 Actief lid

5 jan 2014
    104
    29
    28
    Vrouw
    Ja :) precies, dat is het ook hoor.
    Daarom vertrouw ik niet op mijn gevoelens nu haha, ivm hormonen!

9. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    goh heftig zeg! probeer maar vooral geen overhaaste beslissinge te maken. Sterkte

10. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Wees eerlijk naar jezelf. Je bent wel zwanger, maar het kan best voorkomen dat het toch niet goed gaat in de relatie. Ik zou het voor nu aankijken, maar gaat het goed, gaat het goed, en zo niet, geef jezelf ook de ruimte om er anders over te denken. Dat mag, het is natuurlijk niet leuk zo'n situatie, maar je kindje heeft het meest aan een gelukkige mama! Heel veel succes in je zwangerschap!

Deel Deze Pagina