Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @ukje en je buurvrouw is zeker al 34 weken zwanger;) niet gek laten maken hoor! Over een paar weken voel jij je beeb waarschijnlijk ook al een stuk beter! En het belangrijkste is dat jij over een 20weken een fantastisch, mooi en lief kindje in je armen....

2. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Bijna 23 weken zwanger is ze ;)
    Maar goed komt goed... ik ga gewoon mijn eigen zwangerschap beleven en zij de hare.. ;)

Ben wel benieuwd naar mijn kleine Uk hihi als hij maar de haarinplant van mij heeft ;)

3. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Buurvrouw moet ff lekker d'r mond houden!!!

Ja, wij hebben een stootkussen.....!! haha!! Ennuh, als zometeen het kindje heel druk is....hebben wij er weer minder last van ;):):D.

4. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Whahahahaa dat heb ik haar dus ook gezegd ach ik krijg geen uitgelubberde stuk getrapte buik :p
    Heb even een topic erover geopend over buurvrouw want moet haar toch gaan duidelijk maken dat alles samen doen er niet inzit ;)

5. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ja hallooooo, kan iedereen even een korte samenvatting geven? Dit is toch niet te doen zo! :$:D

6. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @fleur, we houden je graag scherp;):D

7. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Hahaha!!! :D

8. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Nou, dat zou fijn zijn, want ik maak de ergste fouten haha.

Van de week gewoon een client vergeten bij het ziekenhuis. Ik zette hem af voor de deur om hierna de auto te parkeren.. rij ik weg en bij de rotonde denk ik 'waar ga ik nou ook alweer heen?? Ojaaaaaaaaaaa mijn client wacht op me!!' Weer gauw teruggereden naar het ziekenhuis :)

9. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    WHAAAAAAAAA leuk hè zwangerschapsdementie!!! :D

Heeeeeeel herkenbaar en bloedirritant!!

10. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    Whahahahahha fleurrrrrrr hahahaha

11. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Ohhh das wel heel erg!!! hahahaha maar zie het al zo voor me!! wat voor een werk doen jullie???

12. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Ik ben verpleegkundige op de ambulance. Maar vanaf 20wk mag je niet meer op de ambu. Ik heb nu dus al soort van verlof :D.

En jij?

13. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Wauw wat een stoer beroep!!! ohh dat zou ik ook wel willen al ben ik niet zo stressbestendig helaas :(

Hier werkzaam bij de kinder en jeugdbescherming heb 4 jaar op de afdeling PGB gewerkt en vanaf oktober 2012 word ik Toos werkloos...
    Nu ga ik vrijwilligerswerk doen in het ziekenhuis en/of verpleeghuis (kom officieel uit de zorg)

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Ukje welkom! OOk weer een zoon erbij! JIPPIE! de piemels zijn over vertegenwoordigd hihi. Zou het in de lucht hebben gezeten toen we gingen klussen dames? haha

@beebvoele: ik voel em heel duidelijk, af en toe dat ik denk: mag ietsje minder (karate) maar mijn man heeft em nog niet gevoeld en aan de buitenkant heb ik t ook nog niet zo waargenomen, komt w.s. ook door mijn extra laagje! hahaha (spekbuik) Het is wel anders als je al een kind heb gehad, dan voel je het sneller, duidelijker zijn je buikspieren uitgerekt etc. Het is echt niet gek om van je eerste kind nu pas langzaam iets te gaan voelen, meestal is dat pas rond 20 a 22 week! Dus niet ongerust zijn dames, komt wel goed!
    En idd pas vanaf week 25 zou je het dagelijks even moeten voelen!

@hier een grappig verhaal:
    vanmorgen legt mijn man zijn hoofd op mijn buik en zegt: Kom maar baby schop maar ff tegen papa! Mijn dcohter van 2,5 zegt: "ow schoppen?"en zonder na te denken schopt ze mijn man zo voor zijn kop!...Ikke schopt zegt ze tegen mij...
    Wij proesten het uit, we moesten zo lachen ! ondanks dat manlief het wel zeer vond doen, Neee zei manlief: jij moet papa niet schoppen de baby moet papa schoppen...hahahahaha...
    Echt ik pieste zowat in mn broek van t lachen!

Nog even wat: hebben jullie t ook? plas slech tkunnen ophouden? Heb laatst met een zware niesbui al in mn broek geplast..ships...(was gelukkig thuis!) schaam schaam schaam!

15. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Whahhaaha Sumshine ik zie jullie al helemaal voor me met z'n 3-en op bed... schop papa maar... whahahahaha ja ik snap je dochter helemaal!!! Zou ik ook gedaan hebben ;)

@inbroekplassen: Yep hier ook met niezen met de benen over elkaar want anders grote kans op de grote oceaan... Moet zeggen 1x gebeurt maar zat toen gelukkig net op het toilet..

@hier vandaag een echo weer bij mijn verloskundige moet zeggen dat ik een stukje rustiger ben sinds ik nu een vaste verloskundige heb. Deze weet exact hoe ik me voel omdat zij het ook meerdere keren heeft meegemaakt dus ik kan ook echt me helemaal uiten..gelukkig!!!
    Vandaag dus weer een echo maar mocht alleen komen als ik mijn trouwfoto's meenam ja ja ik ben alweer een week getrouwd!!!!

@babykamer hebben jullie al een babykamer op het oog of al ingericht??? Hier zijn we steeds stukje bij beetje ermee aan de slag.
    Aankomend weekend gaan we de box kopen want we hebben hier 3 katten die we moeten leren dat ze niet in de box mogen komen. dus we gaan hem volstoppen met balonnen (gratis tip van Uk :p ) helpt zeer goed hebben we ook al gedaan met de kinderwagen..

Zo even onze kinderkamer laten zien ;)

knuff Ukje1

16. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

ledikant ook maar even ;)

17. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Wow jullie hebben nog wat afgebept :p

Uk, wat een mooi kamertje!! Krijg er de kriebels van om dingen te regelen/kopen haha :p

Wij hebben helaas maar 1 slaapkamer dus het wordt passen en meten, maar vast heel knus! :D

Bijna weekend ladies, ben er zo aan toe :)

18. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Uk: Wat heb je al flink geshopt! hihihi Lekker hoor! Nu kun je heerlijk stap voor stap dingetjes inrichten, kalarmaken etc! Vet leuk!

Wij moeten eerst dochter haar nieuwe kamer nog doen, voordat we de beebkamer kunnen veranderen (dochter krijgt grotere kamer) de meubels hebben we gelukkig al! haha.

19. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    nog een vraag, war v inden jullie die buikjes topic waar het wel eens over gaat: dus buikfotos? Ik kan ze nie zien nie...

20. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

hahahha ja we liepen op de rommelmarkt bood er iemand een onwijs mooie mutsy aan tegen een leuk prijsje en we konden een showroommodel kinderkamer kopen voor 75% korting... tja dan gaat mijn man echt niet wachten hoor hihi.. ik vond het echt zo eng!!!

Weten jullie al welke kleuren de babykamer bij jullie word?? Bij ons blauw en groen maar dan ook wel de knalkleuren hihi ;)

Deel Deze Pagina