Sum november buikjes vind je hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/340915-november-2012-buikjes.html Hoop dat dat werkt Uk, goede deals idd!!!
Dames, alles goed???? Ik zie een mooi kinderkamertje!!! Wij zijn ook bezig....hebben er net een nieuwe witte vloer in. Verder hebben we meubels op de kop getikt....massieve grenen meubels. M'n man knapt ze dan op. Dat vind 'ie leuk om te doen. Ik zal er ff een foto van maken .
Zonnestraal en ukje leuke meubels!! Leuk ook dat jullie ze al in huis hebben! Die van mij komen rond eind augustus kan niet wachten!! Ook omdat al onze kindjes dan de grens hebben bereikt van levensvatbaarheid!!
@ Dementie: Mijn client vergeten was wel de ergste van deze week. Maar niet het enige, mijn man pest me ermee @ Werk: Ik ben ambulant woonbegeleider/maatschappelijk werker en begeleid mensen met psychiatrische en psychische problematiek in de thuissituatie. In combinatie met vervuiling, verwaarlozing, schulden, opvoedproblemen..huiselijk geweld etc. @ Verlof: ik heb gisteren met mijn baas afgesproken dat ik op het laatst nog mag bepalen of ik 4 of 6 weken tevoren met verlof ga. Hij was vrij makkelijk, als ik maar aangeef wat ik wil. @ Babykamer: ik kan wel een foto plaatsen van de meubels die ik heb gekocht. De kamer zelf moet eerst verder opgeruimd wonen, voor er geverfd kan worden. @ Zonnestraal: de ambulance.. krijg je dan geen administratief werk? Bij de politie worden ze van de noodhulp afgehaald, maar krijgen ze andere taken.
Fleur, leuk beroep!!! Wat betreft vervangend werk: Dat is niet verplicht. Ik ben 100% ziek gemeld via UWV. Maarrrrrrr, vrijwillig kan het wel. Ik heb 25x aangegeven dat ik wel wat wil doen 'voor de zaak'. Heb een leidinggevende die daar niet echt achteraan gaat.... Dus nog steeds niks hierover gehoord.
Leuke meubels zonnestraal! Zulke meubels hebben wij ook, alleen dan nog van manlief als baby, wij hebben ze ook zo opgeknapt )wit geverfd en andere knoppen etc')en je krijgt hele hippe meubels! Het leuke bij ons is dat manlief en zijn zusje er ook gewoon in hebben geslapen ! (en dochterlief dus ook) Het behang voor dochterlief haar kamer is binnen, schrok wel toen ik t behang aftrekende...bijna 200 euro alleen nog maar behang! geen plaksel, geen verf niks...Pfff ik heb een dure smaak.....
Ben nu al benieuwd naar dat behangetje sumshine!!! Duur hoor!! Hier geluk, waren in Frankrijk waren de uitverkoopperiode veel strikter en dus naar mijn idee hoger als in Nederland is... veel rompers en andere neutrale basis babykleertjes gekocht voor maar 26 euro, daar gaat mijn moederhart nog wat sneller van kloppen word er overigens ook hebberig van, maar dankzij manlief heb ik me nog ingehouden ook doordat we't geslacht nog niet weten natuurlijk! En wat hebben jullie beleefd of gedaan?
Hey hey meiden, Hier vandaag een beetje een probleem met mijn banden hahahaha niets gedaan maar bukken is geen grapje vandaag Verder vandaag gekeken voor een scootertje... hebben een paar keer een scootertocht gehouden en was zo leuk dat we erover denken zelf zo'n ding aan te schaffen!! Hier gister de Prenatal leeggekocht hihi 2 pakjes, 6 hydrofielluiers en een rompertje kuch kuch de prijs was niet heel erg goedkoop hahaha (oeps!!!!!) Liefs Ukje!!
Haha, ik vandaag de hema! Veel rompertjes en paar vestjes. Pakje spuugdoekjes..ledikantlakentjes etc. Ik dacht 'ik moet het toch een keer gaan kopen en dan maar beter verspreid over de komende 20 weken '
Ja dat doen wij dus ook!!!!! Vandaag de box gekregen cadeau van mijn ouders!! Die word eind juli geleverd en nu gaan we iedere week wat dingetjes aanschaffen zodat we niet in 1x een klap geld kwijt zijn. Hebben bij babydump hele mooie dekens en lakens gekocht allemaal in de aanbieding hihi ben dol op aanbiedingen!!!
hahahaha ik vind het zelfs leuker dan kleding voor mijzelf te kopen Hihi echt dat joch van ons gaat verwend worden hahahaha ik denk dat mijn man me even moet gaan tegenhouden hebben jullie dat ook>???
Leuk cadeau Uk!! Willen ook verspreid kopen inderdaad, zeker bij leuke aanbiedingen en net wat je zegt Fleur, dan is't steeds genieten ipv zo duur dat't schrikbarend is Wil graag't geslacht weten dan kunnen we broekjes, vestjes enzo gaan scoren!! Kijk er nu al lekker naar uit, haha.
whahahaha Amona jij kan ook niet meer wachten!! Wanneer heb jij je 20 weken echo??? TWF Box Robin Met Lade Licht Eiken | TWF Robin Met Lade | Baby-Dump de box die we hebben gekregen.... ben er zo blij mee!!!
Mooie box, Uk!! Leuke cadeaus Erg he, kan écht niét meer wachten! Wil shoppen, regelen, nestelen... zullen de hormonen wel aan bijdragen denk ik Heb 20juli, dus bijna 3 weken, pas weer controle en echo...ben dan 21weken...wil zo graag eerder wat weten!!