@ Zonnestraal, de kleuren worden groen en blauw. Ik zal wel even een foto plaatsen van de kleuren. Heerlijk he dat shoppen, net wat je zegt. Nu mag je eindelijk en dan maar goed ook!! Kruidvatluiers hoor ik ook veel goede berichten over en de pampers. @ Amona, is het lang geleden dat je ouders zijn overleden? Lijkt me moeilijk dat je dit moois niet kan delen met hen. Op tijd stoppen he met poetsen! Zeg ik haha Vandaag kwam mijn moeder mijn zusje halen en liep even door ons huis.. zag alle rommel in de kamers en zolder (door de verbouwing) en zei 'meisje dit kan jij niet alleen..en je moet ook niet zoveel sjouwen, ik kom je binnenkort wel een paar dagen helpen' Dus opgelost!! Mijn man de klusjes opknappen en ik met moeder de boel uitzoeken.
Ohh fleur wij hebben hier precies dezelfde kleuren!! Hihi hij Babydump heb je doosjes, dekens en hoesen voor het aankleedkussen precies in die kleuren!! Maar mag ik vragen waar jij die super leuke mobiel vandaan hebt??? Hier vandaag last van de banden gehad en even een hondje uit het asiel uitgelaten en nu lig ik even op bed om even weer bij te komen. Zo aan een lekkere kop versgemaakte kippensoep door mijn man en daarna bankhangen en film kijken!! Jullie plannen voor vanavond??? Liefs Ukje
Fleur, wat een mooie vrolijke kleurtjes!!! Dat wordt een heule mooie babykamer . Amona, das nu best confronterend hè dat je je moeder/beste vriendin mist (en je vader). Maar met je moeder deel je dit soort dingen meer (denk ik). Ukje, dezelfde kleuren hihihi! Leuk!!! Ben benieuwd naar alle kamertjes . Hier vanavond relaxen, voetbal kijken misschien....de finale . Al interesseert het me nu niet zo meer sinds nederland bar en bar slecht gespeeld heeft :x. Morgen ga ik zwemmen. Geen zwangerschapszwemmen....maar baantjes. Even wat beweging voor dit luie lichaam. En dan woensdag zwangerschapsyoga . Durf eigenlijk niet . Maar ik ga toch maar ....zucht.... (ben niet lenig en ook niet zweverig, maar moet toch wat!).
@ Ukje, ik moet dus naar de babydump!! De mobiel is inderdaad leuk. Ik kreeg hem van mijn schoonzus (werkt bij babydump), maar zij had er eentje dubbel.. ik zal het eens vragen. Ik kan er wel even een foto van maken? Ik heb vanmiddag ook op bed gelegen en viel zo in slaap! Zometeen komt mijn schoonvader en misschien schoonmoeder ff langs. Verder niet veel bijzondere plannen. Misschien voetbal kijken.. @ Zonnestraal, ik ben van de week ook gaan zwemmen! En doe ook zwangerschapsyoga! Ik ben ook niet zweverig hoor, maar het is best lekker om te ontspannen. Ga mee als je in de buurt woont
haai meiden, @benodigdheden, ik heb nog veel van onze dochter. Wat ik nog steeds gebruik zijn bijvoorbeeld hydrofiele doeken, echt die zijn overal goed voor! Rompers met lange mouwen: niet te veel aanschaffen! maar wel handig voor t slapen gaan, als ze zo klein zijn! lekker warm over de armpjes! en als je vestjes enzo koopt: met capuchon zijn erg leuk maar ligt niet altijd lekker voor de kleine want die ligt op zijn rug...(dus op de capuchon) even een tip! (heb ook wel pakjes met capuchon hoor!haha) maat 50: bij onze dochter har ik er 3 pakjes van, ze was 51 cm bij de geboorte en 6,5 pond. Maat 50 paste haar goed! Ze was gewoon gemiddeld en met 56 heb je langer plezier, maar ze zijnnog zo mooi en puur als ze new born zijn, dan mogen ze er ook wel mooi en puur uit zien is mijn visie *dus gewoon op de maat gekocht* later heb ik grotere pakjes, die je omslaat etc. Inderdaad qua lakentjes en dekentjes over 2 van en van lakentje kan zelfs geen kwaad om 1 extra te hebben als er gespuugd ofzo word! @geshopt: een geweldig blousje voor onze kleine man gescoord: rood geruit bij de prenatal, zo cute! Dat is gewoon leuk voor de heb, ook al hangt ie aan een haakje op de kamer...hij was te gaaf! hahaha. Ik heb al een dochter en jongens spul is echt lastiger, minder keuse en mi nder "leuke keus"is mijn visie...Dus ik meot extra miujn best doen met shoppen, gelukkig is shoppen mn hobby! hahaha @luiers: echt de eerste week doe ik pampers omdat ik die het fijnst vind, maar kruidvat eigen merk is ook erg goed en die heeft ook die plasindicator (het is goed om die te hebben als ze new born zijn, kun je aan de buiten kant zien of ze hebben geplast etc.) @borstvoeding: voor de zekerheid wel flesjes in huis. Ik had toen 1 soort, maar die werkte ook niet voor onze dochter en moest toen nog de andere soort ahlen, dus ik zou adviseren: heb 2 soorten in huis,d an weet je zeker dat je kleintje de juiste heeft en later als ze minde rkieskeurig zijn gebruik je ze heus wel eens weer voor sap, melk, pap zo iets. @slabjes kun je ook nooit genoeg hebben, docter is 2,5 en ze worden nog vaak gebruikt Onze dochter trapte altijd haar sokken uit, dus sockons waren ook erg handig, van die dingetjes die je over de sokjes doet! En qua kleertjes: flexibele zachte stofjes zijn voor beebs altijd fijn! @fleur: mooie meubels!!!! @hier: een draagzak van babybjorn overgekocht van mn buuf voor 20 euro,. altijd leuk! Vind de kleur niet mooi (beige) maar kan mij t schelen, als ie maar praktische is. (heb er nog een peuter naast lopen he?) hahaha
Ohh Fleur graag!! Hihi ik zoek nog een leuke mobiel maar wil absoluut geen Nijntje en dat soort dingen... Heb nu 1 lamp van Winnie the Pooh en er komt een ingelijste poster van Winnie the Pooh en that's it hihi Hieronder heb ik een foto van de waskussens die heb ik bij Prenatal vandaan.. precies de kleuren
En hier de foto's van de bakjes voor boven de commode en de dekens... let er maar niet op maar ik had ineens een was woede dus die zijn al gewassen nu Kan ik ze netjes opvouwen en in de kast leggen deze komen bij de Babydump vandaan
Hahahaha ik heb nu pas sinds een paar weken dat ik weet wat ik wil hihi en tja als ik het dan zie.... dan moet ik het ook wel kopen hihi. *TIP: Voor degene die op de koopjes afkomen, bij Plus hebben ze nu Pampers billendoekjes in de aanbieding 9 pakken voor 13 euro je snapt... ik heb meteen een doos meegenomen
@ukje, waar komen die mandjes/bakjes vandaan als ik vragen mag? ik zoek nog zoiets dergelijks en vind ze erg leuk.
Bij de babydump je hebt ze in paars nog en nog een andere kleur even geen idee meer welke. Maar ik heb daar het nagelschaartje inzitten, de thermometer en de borstel en kam hihi (komt Uk er ook niet bij op wat latere leeftijd)
Ukje, leuke bakjes! Ik heb mijn schoonzus gevraagd. De mobiel komt van de Prenatal. Hier even wat foto's:
Ohh super Fleur dank je wel vind je het erg als ik hem ook aanschaf *bloos* ik vind hem echt stoer!!!!
Ik ga van de week even kijken, zag ook zo'n projector voor op het plafond... leek me ook wel mooi is ook met muziek.. maar even kijken welke het gaat worden
Haha wat wordt hier al lekker geshopt en ik zie al veel mooie kamertjes voorbij komen. Ik heb eigenlijk nog niks gekocht voor de kleine Maar ja ik heb dan ook nog alle meubels en dekens/ lakens vd meiden. Heb alles limegroen met wit en ik denk dat nr 3 daar ook gewoon in gaat. Even kijken of ik nog tips heb. Rompers met lange mouwen vooral in voor/najaar en hollandse zomer lekker voor onder shirtjes met korte mouwen. In de winter gewoon zonder mouwen en dan shirt met evt vestje er overaan. Vuistregel is dat de kleintjes een laagje meer aan hebben dan jijzelf. Hydrofiele luiers en washandjes. Hele stapel nemen (gewoon witte die kun je tenminste heet wassen) ik gebruik ze nu nog voor de meiden. Jasje in kleine maat , erg onhandig , had er wel een gekregen maar ik deed liever een truitje of vestje aan met een wame wikkeldoek. Flesjes, s-fles van difrax ideale fles! Eentje is genoeg als je bv wilt geven. Poedermelk nooit op voorraad gehad bij Bv. Is altijd bij een nachtapotheek te koop bij noodgevallen! Dekentjes/lakentjes. 2 lakentjes/dekentjes is genoeg. Hoeslakentjes heb ik wel en stuk of 3 ze spugen die nl sneller onder dan de lakens. Wat ook goed helpt is een hydrofiel in en driehoek onder je kindje leggen dan hoef je niet bij ieder kwijltje het bedje te verschonen. Verder stapel spuugdoekjes als je bv geeft(slab is dan niet zo fijn) voor als ze wat ouder zijn, zijn de slabbers van sillybiz (met mouwen) ideaal. Als we hier tomatensoep eten gebruiken we ze nog! Deze zijn ook van fleeche en dus even snel uit te spoelen en laten drogen. Zijn snel droog en zo heb je niet voor ieder hapje een nieuwe slab nodig!