Ja mijn angst is namelijk dat ze op een moment die mobiel gaan pakken en tja.... daar ben ik niet zo van als ik er niet bij ben...
Ik spring even hier in... Er is zoveel geschreven hihi! Wel leuk, al die aankopen, knutselen aan de kamertjes, klaarmaken van alles. Zo leuk hé! Hier gisteren een proefdruk aangevraagd voor het geboortekaartje. Eigen ontwerp gemaakt. Ben heel benieuwd hoe die in het echt eruit ziet! Verder gaat het goed hier. De kleine man is een echte druktemaker! Zo'n verschil met Joris. Die schopte ook regelmatig, maar deze! Jeetje, als hij wakker is, is het ook echt merkbaar! Net ook, je zag gewoon de schopjes! Zo genieten en Joris de grootste lol om zijn kleine broertje die zo druk bezig is in mijn buik!
Leuk hoor!!! Ben benieuwd hoe dat gaat voelen hihi Hoop dat mijn kind net als mij ADHD heeft dan ga ik het goed voelen
Hey meiden, Vannacht zo beroerd geslapen.. al dagen pijn aan mijn buik wat ik vermoed dat mijn banden zijn en daarbij ook rommelende darmen bah bah bah voel me helemaal niet fijn Om 9:45 weer een vervolg op de 20 weken echo en iedere keer ben ik bang weer te horen te krijgen dat ons kindje is overleden. Zou zo fijn zijn als ik eindelijk ons jochie goed zou voelen zodat ik zeker weet dat hij het goed doet... voor een controlfreak als ik is dit bijna niet te doen Nog 137 dagen volhouden!! Ik denk dat ik maar ga afstrepen tot 16 november... Liefs Ukje
Ukje, wat naar en ontzettend vervelend dat je je zo voelt. Je maakt je zorgen. Eind deze ochtend zijn de zorgen hopelijk weggenomen en kom je met trots melden hoe leuk hij erbij lag en dat alles goed is! Gelukkig hoef je niet meer zo lang te wachten. Succes, het komst vast goed!
Echt klinkt misschien raar maar ik vind het eindproduct vele malen leuker dan dit 9 maanden het zwanger zijn, de onzekerheid etc het kan mij echt gestolen worden.. Volgens mij ben ik 1 van de weinige vrouwen die het gewoon echt niet leuk vinden om zwanger te zijn... Het is nou eenmaal dat ik kinderen niet kant en klaar kan kopen in de winkel maar anders had ik het zeker gedaan!!!! Nog anderhalfuur en dan hoef ik vrijdag pas weer naar het ziekenhuis.
Knuf Ukje! Dat is niet niks waar je last van hebt. Over een uur het vervolg van de 20 weken echo en ik hoop dat het je iets gerust kan stellen! En ook dat je kleine mannetje zich snel een paar keer per dag laat voelen dat het goed met hem gaat. Knuf!
aaah Ukje, het valt ook niet mee om je zo rot te voelen! Bij mijn dochter zat ik ook niet op een roze wolk hoor ind e zwangerschap en voelde me daar toenook lullig over maar ikv oelde me gewoonniet lekker en dan kun je er ookniet van genieten! Ik snap je dus wel en accepteer het gevoel, het mag er zijn! En geniet van de momentjes dat je het wel even oke of leuk vind, want die zijn er vast al zijn ze soms misschien schaars! Succes meis!
Hee Ukje, heel begrijpelijk hoor... alles is gewoon goed hoor met jullie kleine man Hij ligt straks vrolijk te zwaaien of stuiteren als je hem bekijkt Ik tel ook wel af, maar meer naar de periode dat ik ook wat voel in m'n buik inderdaad. Die bevestiging heb ik ook wel nodig, soms voel k me helemaal niet zwanger! Ondanks dat mn buikje er iets anders uitziet... een buikje opzich had k al dus kan mezelf dan paranoia maken haha. Maar stiekem vertrouw ik ook op de beeb en dan praat ik mezelf weer zwanger Wil m ook voelen dat voelt vast op en top zwanger! Succes iig straks en komt helemaal goed meis. Fleur, wat een superleuke mobiel!! De kleurtjes vind k ook super leuk! M'n moeder is ruim 4.5 jaar geleden overleden, de scherpe kantjes zijn er dus af. Maar eerste kindje van een man die ze helemaal niet kent... best apart!! En alle vragen die in je op komen maar weet zeker dat ze indien mogelijk toekijkt met een brede lach op dr gezicht Weet niet of jij het zei of Zonnestraal, maar is idd meer iets waarbij je je moeder mist, zoiets is anders met een vader. Heb wel een stiefvader, want mijn moeder was na het wegvallen van mn vader hertrouwd, dus er zou een opa-figuur kunnen zijn... maar daar zit een 'maar' achteraan, maar vind het teveel info voor zo'n openlijk forum Manlief en ik zijn iig dolgelukkig samen en wij vormen de basis van ons (en de beebs) bestaan en dat is vast genoeg Ik wil zo graag de beeb voelen haha, maar heb het maar deels geprobeerd naast me neer te leggen, het komt vanzelf! Soms probeer ik me voor te stellen hoe groot de buik zal worden straks, maar k vrees best groot!! Hebben jullie dat ook?? Ben zelf geen kleine dame (mt 46) dus volgens mij wordt een buik dan snel wat groter of is er werkelijk geen verband haha. Nog maar goed van genieten dat we nog zo beweeglijk zijn Fjine dag dames.
Amona, het hoeft geen verband te hebben (groot of klein zijn van stuk en de grote van je buik!) je kunt heel petite zijn en een mega buik hebben en je kunt heel grof gebouwd zijn en een mini buik hebben. Dat is toch een beetje genetische! haha. Aan de andere kant zie je wel vaak een kleiner kind, is vaak een kleinere buik maar dat hoeft niet!
Ja daar heb je ook gelijk! Hoop dat het gewoon hanteerbaar blijft qua douchen en doen hahaha. Had denk k een soort nachtmerrie gehad Hoe was jouw buik bij je dochter? En kon je op het laatst nog alles?
@amona lijkt me heel heftig zoiets. @ukje herkenbaar, ik ben ook bang dat ze morgen zeggen dat hij/zij niet meer leeft. Ik hoop dat alles goed is gegaan bij jou! ik ben ook blij als ik het beter en vaker ga voelen. ik denk dat dat inderdaad wat gerust stelt.
amona, het was verschrikkelijk bij mn dochter hield veel vocht vast, dikke lage zware buik (wel mooi naar voren) bekken instabiliteit, ischias (dusss veel pijn in rug, benen, kont etc) Carpel tunnelsyndroom: tintelhanden en vingers door t vohct vast houden en als toetje: zwangerschapsvergifiting...Dus ik kijk niet blij en gemakkelijk terug naar die periode! hahaha. En je voeten zien ...(waar zijn die dan) was er niet bij hahaha. OOk scheren van onder zeg maar (geen idee waar je wezen moet, dus op tl aast even voor een spiegel gestaan, zodat je nog toonbaar bent voor de bevalling (hoop je)...Jaja het hoort erbij maar was toch echt blij dat het weer over was.. Ben benieuwd in welk circus ik nu weer ga beginnen ahhaha
@ Amona, ik snap het. Je hoeft ook niet alles in details te vertellen natuurlijk. @ Sunshine, je hebt al een heel pakket gehad zeg @ Baby voelen.. wil ik ook wel wat meer. Van de week was het heel heftig en nu denk ik af en toe eens wat te voelen, maar niet meer zo duidelijk. @ Scheren etc. Nou ik heb er nu al moeite mee. Ik moet over mijn buik heen kijken en dat is best lastig aan het worden. Ook even mijn teennagels lakken etc.. misschien tegen de 40 weken aan maar accepteren dat het daar beneden een bush bush is?
Nicolle, kdenk het ook. Best zorgelijk he, zwanger zijn haha. Oef Sumshine, jeetje wat heftig. Hoop dat het je dit keer bespaard blijft! Kga maar es wat lezen over ischias, want k ken het niet. Heb ook zoveel rugpijn en in mn kont, dacht dat k het me inbeelde maar miss betekent het wel iets. Niet dat k een hypochonder wil zijn die het nu bij jou leest en het dan heeft, maar het klinkt herkenbaar (hoewel het dus nog dragelijk is hier). Ook nog zw.vergiftiging jeetje meid. Is je dochter dan ook te vroeg gekomen/gehaald? Scheren en bevallen tsja, vraag k me ook af!! Kheb erg donkere haren, ook op mn benen, dus k zou me lekkerder voelen als alles glad is... hoewel k dan ook wel bang ben voor ingegroeide haren na een hechting ofzo hahaha. Haargroei lijkt wel erger nu tijdens de zw. kan daar wel verdrietig en onzeker van worden (waar het soms groeit!!) Zou dat ook op een jongen wijzen? Teennagels, die moeite bespaar ik me hoor, haha knippen ok, maar lakken no way Scheren gaat nu denk k op de tast want buik is moeilijk weg te duwen idd haha.
Pff nu weet k een beetje wat het is, heftig Sumshine... kon je nog wel in huis jezelf redden zeg maar? Of ja later lag je miss in het zkh? Laten we hopen dat we allemaal een beetje ongeschonden er doorheen komen!!