@ Lydia, meid wat naar joh..... veel sterkte! @ rensje, heftige verhalen zeg...! Ook voor jou heel veel sterkte! Bandenpijn, had het gisteren 's ochtends in bed, soort steken bij mijn navel in de buurt. En heb soms ook beetje zeurderige pijn onderin mijn buik, geen krampen maar meer soort van zachtzeurende steken. Verder voel ik me nog prima, hoop dat ik niet zo kotsmisselijk word als de vorige keer...! @ Lolalo, heel herkenbaar die zorgen, ik denk ook iedere keer als ik naar het toilet ga: oh jeeee, zou het wel goed gaan? en bij ieder pijntje denk ik dat ook....! Die eerste weken zijn zó spannend.... Hebben jullie het al aan iemand verteld? Wij aan mijn schoonouders, paar goede vrienden en vriendinnen, en dit weekeind aan mijn ouders. Groetjes!
hier aan iedereen verteld.. tsja.. als ik echt helemaal duidelijkheid heb meld ik wel dat ons snel gekomen kindje een vlindertje is geworden... ben dan wel blij dat ze weten dat ze niet hoeven te vragen waarom ik er zo brak uitzie.. (dat zei een collega en toen zei ik ook '' zo voel ik me ook..'' en toen wist ze al genoeg)
@lydia, ja inderdaad hoef je er tenminste niet zo geheimzinnig over te doen. En fijn als je je verdriet met naasten kunt delen toch!! nou meid wij zijn er gewoon voor jou!! @vertellen, wij vertellen het pas na de eerste echo en dat duurt nu nog dik 1 week!! Ik heb zoiets kan wel tot 12 weken wachten maar ook dan kan het altijd nog verkeerd gaan. Dus waarom wachten en stel dat het mis gaat (wat ik echt niet hoop) dan mag iedereen het van mij weten, heb geen zin in geheimzinnig gedoe!! Ben blij als ik het kan vertellen, vooral tegen mijn beste vriendin. Ik weet zeker dat ze begint te huilen als ik het haar vertel. Want haar dochtertje is net geboren (nu 2 weken) en die schelen dadelijk maar 8 maanden ongeveer. @lolalo, hier ook onzeker hoor, ik hoor helaas te vaak dat het allemaal mis gaat en dan word ik weer even heeeeel onzeker. Ik ben telkens opgelucht als ik naar de wc ben geweest. ik wil gewoon geen bloed zien. @bandenpijn, hier ook regelmatig maar vooral sávonds last van dan zie ik ook mijn buik groeien. @vandaag, heerlijk met mijn 2 manne wezen shoppen voor een trampoline... maar tjee wat zijn die krengen duur. We wonen nu in een tijdelijk huurhuis tot december. En als we straks in ons nieuwe huis wonen graven we de trampoline in. Maar nu is alles betegeld in de tuin dus moet er een vangnet omheen omdat ons hummelke er anders te hoog van af donderd. Nou schrik niet trampoline van 3 meter doorsnee + vangnet effe 625 aftikken. Nou dat gaat moeders dus mooi niet doen. Ga geen net van 250 euro kopen als ik het over een jaar zonder net kan. (ivm ingraven).... dus nu in dubio wat we gaan doen. Misschien een goede 2e handse... dus als jullie iets weten... let me know!!!
#Rensje jeetje trampolines zijn echt kneiter duur! misschien vant vakantiegeld? Maar besef ook ingraven kan ook heel gevaarlijk zijn, komen veel botbreuken voor hoor bij vallen van trampolines.... En marktplaats al afgespweurd??? Succes! #Lidia wat heftig meid, helaas weet ik hoe je je voelt heb bij mn tweede ook een mk gehad en je hoort het heel vaak tussen 1 en 2 een mk, hoe dat kan weet ik niet maar toen ik t had, hoorde ik t zowat overal... @hier: spannend...wachten...Morgen mvm...Voel me minder verkouden en ziek gelukkig...
Mag ik ook meedoen? Ik heb nog niet alles gelezen want ik lees nu op mijn telefoon. Ik ben 34 jaar, mama van een zoontje van bijna 3. Vorig jaar 2 miskramen gehad en nu weer zwanger. Ben best wel bang dat het weer mis gaat. 2 april vroege echo gepland. Mijn uitgerekende datum is vooralsnog...even opzoeken...20 november.
@lydia; veel sterkte meis!! krijg je morgen dan een echo?? Wel goed dat je het aan iedereen verteld hebt. Hopelijk heb je morgen duidelijkheid want die onzekerheid is echt killing. @ hier; het is nog allemaal heel spannend of het wel goed blijft gaan. Ik had donderdag bloed geprikt en daar gisteren de uitslag van gekregen: 85. gisteren weer geprikt en dankzij aardige lieve huisarts gisteren nog uitslag; 175. Oftewel eigenlijk veel te laag en maar een verdubbeling in 5 dagen. Dus gisteren heel emotioneel geweest. Vannacht ook om 5 uur wakker en daarna niet meer kunnen slapen. Morgen ga ik weer prikken. Ben wel nog gewoon zwanger, geen bloed en geen klachten. Maar gezien ons verleden gaan we weer uit van een miskraam of een BBZ.
@lydia Veel sterkte!! En fijn dat je steun hebt bij andere, vond ik ook erg prettig. @onverwachtgeluk Ik weet niet goed wat de waardes betekenen,maar is het niet voldoende dat ze gewoon stijgen? Kan je op een of andere manier al meer duidelijkheid krijgen? Snap dat je niet lekker meer slaapt...... @julia76 Tuurlijk mag je meedoen, gezellig! Snap je onzekerheid,er zijn hier veel meiden die al een miskraam hebben gehad, dus we proberen elkaar positief te houden! @sumshine Veel succes met MVM morgen! En gelukkig wat minder verkouden. @rensje Kijk een op bartsmit.nl Daar staat er volgens mij een van 366 cm doorsnee voor 279 euro. http://www.bartsmit.com/shop/productSearchResult.php?fh_params=fh_location=//bartsmit/nl_NL/$s=trampoline hhmm niet zo'n goede link maar daar staat ie op. Weet natuurlijk niet hoe de kwaliteit is, maar wel een leuke prijs. @lolalo Herken de onzekerheid! En wachten duurt lang, die eerste 12 weken gaan veel te langzaam... @vlinder Ja lastig nu een nieuwe baan, ik zou er zeker niets over zeggen , bij alle gesprekken niet. Succes met je gesprek! @hier ontzettend moe!!!!! Heb van 7.00 tot 18.30 uur gewerkt. Morgen en overmorgen lekker vrij!!! Ik hoop op goed weer!
Onverwachtgeluk, pff onzeker dys? Ik heb ook geen verstand van die waardes, ik zal iig heel hard voor je duimen!! Julia: welkom!! Vlinder: altijd lastig solliciteren nu , ik weet niey of en wat voor baan je nu hebt. Kortom of je iets te verliezen hebt? @vertellen wij willrn t eigelijk tot de echo voor ons houden maar denk dat we dat niet lukt bij ouders. Vorig keer ook rond 7 weken verteld, nu misschien ook. Zo heb al heel de dag last van mij buik. Normaal heb je toch verstopping in t begin, nou ik niet. Echt steken en krampen. Voelt gewoon als diaree buikpijn ( ook al 3 keer geweest) en hoop dat dat t ook gewoon is. Word er ook btje onzeker van... Hoe meer je op fora enzo leest kom je natuurlijk ook meer verhalen tegen....
14 november Zonnestraal77 (34) 1e kindje 16 november Daydreamy (31) 2e kindje Sarah (29) 1e kindje Appeltje81 (30) 2e kindje 17 november Rensje (33) 2e kindje 18 november Ria81, 1e kindje Fleur84 (28), 1e kindje Ploon (37) 1e kindje 19 november Lolalo (32) 2e kindje Juliaaa (28) 1e kindje ferienke (34) 4e kindje Liefies (29) 1e kindje 20 november Sumshine (28)2e kindje Patje20 (25) 2e kindje Isis857 (25) 1e kindje Joyce86 (25) 2e Kindje Sas 26 (30) 2e kindje 21 november Vlinder1983 (28) 2e kindje 22 november xnicolle (27) 1e kindje Siesi, 1e kindje Christen (33) 4e kindje 23 november Samantha89 (22) 1e kindje Vrouwtje72 (39) 2e kindje Liefde88 (23) 2e kindje 25 november Bleuberry (23) 1e kindje Spijkervrouwtje(35) 3e kindje 26 november Wannabemum (30) 1e kindje Vlindertje: Lydia1986 (5+4wk) Afspraken: 20 maartSumshine mvm 30 maart rensje 1e echo 30 maart Sas26 1e echo 2 april Ploon 1e echo 3 april Isis857 1e echo 4 april sumshine 1e echo 11 april Vlinder1983 1e echo 11 april Spijkervrouwtje 1e echo 24 april Lolalo 1ste echo+ intake
Dames ik kom ook meekletsen, zat eerst bij ander toppic maar daar was het wel erg rustig Ben 35 jr en heb al twee mooie meiden van 3 en 4 jr. Nummer drie wilde helaas niet spontaan komen en na ruim 2,5 jaar zijn we met ivf toch nog zwanger geworden. Een groot geschenk voor ons! Hier nog weing klachtjes maar aangezen ik dat bij de eerste twee ook niet veel heb gehad, vertrouw ik daar wel op. 11 april heb ik de eerste echo. Oveigens willen wij het geslacht wel weten , wisten het bij de eerste wel, tweede niet. Is allebei leuk hoor! Maar met twee meiden zijn we heel benieuwd of het dit keer soms een mannetje wordt Lyia sterkte meid! Rensj jij ook sterkte, brr krijg kippenvel moet er niet aan denken. Onze oudste was afgelopen zomer héél ziek en als ze aan je kleintjes komen dan krijgen ze je wel klein!
Dat had ik laatst ook Rensje ik zou zeggen, marktplaats, mijn favorite site, heb geen moeite met tweedehands onze trampoline van 4,20 m was gratis
wij zouden eigenlijk nog een week wachten maar hebben het gisteren in een impulsieve bui aande ouders verteld. ze waren een beetje verrast, maar wel blij.
Hier gaat het vandaag wrs. voor de 4e keer weer mis.... Vanmorgen bloed gezien bij het naar de wc gaan. Vanmiddag mag ik naar de gyn. om een echo te laten maken. Het is heel dubbel; nu deze zwangerschap niet doorgaat zal de adoptie wrs. wel weer doorgaan. En daar zijn we ook al jaren naar uit aan het kijken.....
jeetje meid, wat moet je toch allemaal moet mee maken!! ik hoop dat het iets anders is.. heel veel sterkte! lijkt me verschrikkelijk!!
aaah nee onverwachtsgeluk! nee!! wat naar! Ik hoop nog zo voor je dat het wel goed zit! Hoe zit het met de zwangerschapstesten??? worden die lichter? of dat niet? Ik hoop echt voor je dat het als nog wel goed gaat!!
Haai Spijker . Welkom . Hoe is het?? Dus ze waren wel blij Xnicolle??? Mijn moeder is door het dolle! Kwam gisteren met 2 babypakjes bij me thuis. (gisteren ben ik 35 jaar geworden). Zulke schattige pakjes!! Morgen vroege echo, spannend!!