Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Minimuisje, wat SUPER!! Gefeliciteerd!!! Je mannetje doet het gewoon heel goed!! :D

XNicolle, pfffffffff wat een stress zeg...OMG!! :(
    Gelukkig hebben ze nu goed gekeken en is alles goed. Blijf je nu onder controle van dit ziekenhuis??? Hoop het want die maakt dus goeie echo's.
    Nou maar even laten bezinken.....
    Maar alles is dus goed, en das geweldig!!!

2. scrat

scrat Niet meer actief

@zonnestraal, nee ik hoefde niet meer terug. maar ik ben sowieso in behandeling bij een gynaecoloog en vraag gewoon binnenkort nog een echo. hoop dat dat mag en kan.
    weet namelijk niet hoe lang ik er anders nog op moet wachten tot de volgende.

3. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Whahahaha ik heb ze!!!!! Vond het zo erg omdat het eerste rompertje wat ik aan mijn man als cadeautje had gegeven er ook tussen zat!!

Maar meiden schijnbaar als je dingen in een la gooit kan het er ook achter vallen en dan krijg je dus dat je je een ongeluk zit te zoeken naar een paar rompertjes...

Maar goed ik ben weer blij en kan morgen weer strijken en opruimen :p

4. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Heb weinig tijd, maar wilde Nicole effe knuffel geven!!!! Tjee meis wat ontzettend heftig geweest.... Heb er geen woorden voor.
    Gelukkig toch goed bericht gehad. Ben blij voor je en snap je twijfel nog wel. Maar meis nu is alles dubbel op gecheckt dus probeer het toch aan te nemen dat het goed is.... Ben in ieder geval blij voor je!!!

De rest met een goede echo een dikke proficiat!!!

Heb zelf morgen de 20 weken echo en ben echt zenuwachtig. Hoop dat alles goed is!!

Ps hoe staat de teller eigenlijk betreft jongens en meisjes? Heb nog maar 1 meisje voorbij zien komen.

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Nu even tijd om wat uitgebreider te reageren...

@ Nicolle -> wat een schrik moet dat zijn geweest! Gelukkig al snel weer goed nieuws en is toch alles in orde! Kan me goed voorstellen dat het nog moeilijk te geloven is. Volgende keer bij de gyn idd vragen of hij/zij ook nog wil kijken om je echt die zekerheid te geven! Een hele dikke knuf!

@ Isis -> gefeliciteerd met de goede echo!!

@ Ukje -> fijn dat alles weer terecht is!

6. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ xnicolle, wat schrikken! Van alles gaat er door je heen.. Wat fijn dat alles goed is! Even weer wennen.
    @isis en minimuisje, gefeliciteerd!

Onze kleine ging tekeer net! Je zag mijn buik bewegen :)

7. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Rensje: succes met de echo straks! Ik heb volgens mij ook maar 1 meis voor bij zien komen!! Ben benieuwd welke duit jij in het zakje doet ;) hahaha

8. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Even wat anders: ik heb gewoon al opgezette voeten, keek gisteren ineens naar beneden en had dikke enkels etc..NU AL!!! o my god...Is wel heel vroeg!

9. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Slaap je veel op links Sumshine????

Ik heb mezelf aangewend om op links te slapen, das beter voor de doorbloeding, lukt niet altijd hoor. Maar doe het wel vaker :).

Rensje, succes met de 20wk echo!!!!!

10. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    M'n man die laatst de commode aan het opknappen was, weten jullie nog???? ;):p

Hij is af!!!!

Bijgevoegde bestanden:

11. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Kdacht altijd rechts want links zit je hart en wordt dus meer 'afgekneld' op links? Dus weet wat geleerd, thanks zonnestraal.
    Maar k wissel van links naar rechts hoor daar niet van :p

Vanmorgen toch weer even de Angelsounds gepakt, gelijk de hartslag te pakken haha, toch af en toe ff die bevestiging nodig!! :)
    Verder veel honger de laatste dagen, maar weinig zin in eten, niets spreekt me aan..... best lastig. Fruit gaat er wel goed in maar vult niet zo. Ach ja. Vast tijdelijk.

Rensje succes! Ben ook benieuwd :)
    Uk wat goed dat je het gevonden hebt :p

12. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Mooi geluid hè Amona!!! :D
    Totdat je je beebje gaat voelen, dan hoef je de angelsound niet meer te gebruiken ;). En nu af en toe bevestiging....kan helemaal geen kwaad!!!

Ja links zit je hart. Maar je hart is verdeeld in je li en re helft.
    Als je op links ligt, dan ligt je rechterhelft 'vrij'. Daar op rechts loopt een belangrijke ader, die het hart voorziet van bloed.
    Die ader kun je afknellen door op rechts te liggen en das niet goed.

Maar lukt mij ook niet hoor, lig soms op rechts.

En op je rug is helemaal funest en ik ben dus een rugslaper :(.

13. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Wow Zonnestraal!! Helemaal geweldig!!!!!!!!!!!! Wat zul je daar blij mee zijn :)

14. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh echt! Thanks voor de uitleg!
    Rechts slaapt vaak lekkerder ;) behalve als k manlief vind stinken (jaja de hormonen hebben ook daarop invloed :p)

Rug deed k ook graag met inslapen, maar krijg er nu al snel een harde buik van, en ook gelezen dat het naar mate de zw. vordert niet zo goed is. Dus doe het niet zo vaak mee, maar als k op de bank lig, tv kijk, is het eigenlijk ook op mn rug. Maar denk dat als de bm daar wat gaat afknellen wij het hopelijk eerder voelen dan de beeb ;)
    Waar we allemaal rekening mee moeten houden hè!!! maar met liefde hoor :D Zo benieuwd hoe al onze kindjes eruit gaan zien!!

15. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ben ik ook benieuwd naar!!! Kan niet wachten!!! ;)

16. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.510
    1.857
    113
    Oh, ik ben ook zo benieuwd hoe ons kleine moppie eruit ziet. En wat het is... Wij willen het inderdaad niet weten. Ik zie het zelf als een cadeautje. Dat is ook niet leuk om van te voren te weten wat er in zit...:D Dat neemt niet weg dat ik ontzettend nieuwsgierig ben, en me haast niet in kan houden om toch te willen weten wat het is. En het lijkt me ook wel makkelijker hoor. Maar toch, nee, bij ons blijft het een verrassing tot november.

Wat fijn alle goede 20-weken echo's, dat stelt toch weer gerust! En voor degenen die er nog voor staan: Sterkte met erop wachten. Hopelijk gaat de tijd sneller dan we denken en is alles goed. Ik moet er zelf ook nog zolang op wachten! De 19e pas. Gelukkig is het alweer juli!

@nicolle: Wat zal er inderdaad veel door jullie heengegaan zijn en nog. Fijn dat het toch goed lijkt nu.

@slaapproblemen: Ik vind het lastiger om in slaap te komen. Ben een echte buikslaper en als ik niet op mijn buik slaap, dan slaap ik op mijn rechterzij... Nu probeer ik meer op mijn linkerzij te slapen, maar dat ligt toch niet zo lekker...

@zonnestraal: Super mooi die opgeknapte commode! Ik ben heel benieuwd naar jullie kamertjes, en ook naar hoe de onze wordt. Eerst de 20-weken echo en dan gaan we het behang bestellen en erop plakken. En dan wil ik ook beginnen met het wiegje te bekleden. Hopelijk is die dan al binnen...

17. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Owjee ik slaap altijd op me rug is dat zo erg dan???? Ik kan echt niet op mijn linkerkant liggen.... kan dat zoveel kwaad dan???

18. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Wiedeltje, heb je zelf een soort van voorgevoel van of je een dochtertje of een zoontje krijgt????

Ukje, als je rugpijn krijgt ga je vanzelf op je zij liggen denk ik.
    Ik heb al een beste buik met een ballon van vruchtwater, dus na een tijdje op m'n rug voel ik dat in m'n rug en ligt m'n zij toch lekkerder.....

19. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Nou meiden effe snel vanaf man lief zijn mob

geweldige 20 weken echo gehad, alles was perfect volgens het boekje.. Onze kleine jongen had wel grote voeten en handen Hihi!!!! Dus jaaaaa wij krijgen ook een ZOON!!!!! Zijn helemaal gelukkig...

Reageer straks meer want zit in de auto xx Rens

20. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Uk net wat Zonnestraal zegt, het kan niet echt kwaad, als je echt verder in de zw. komt kan het zijn dat de baarmoeder wat (bloedvatten?) af gaat klemmen door het gewicht, dus je merkt het vanzelf als je duizelig of niet lekker wordt ;)

Zonnestraal, geldt dat linkerkant slaapverhaal trouwens ook buiten de zwangerschap dat dat beter is of speciaal nu?

Rens, wat goed gefeliciteeeeeeeerd!! Wat een opluchting he!
    En een zoon, gefeliciteerd!! Grote handen en voeten, dan wordt het later vast een beer van een vent van 2 meter ;) haha leuk hè om te fantaseren :p

Ik moet net als wiedeltje nog flink wachten, 20e ben k aan de beurt (wel om 8u 's morgens meteen gelukkig :p).

Deel Deze Pagina