Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Zonnestraal -> wauw, wat is de commode mooi geworden!!

@ Rensje -> gefeliciteerd met de goede 20 weken echo! En weer een zoon erbij hier op dit lijntje, hartstikke leuk!!

Zijslapen/rugslapen? Ik kan alleen op mijn rechterzij in slaap vallen. Had al eens gelezen dat het beter is om links te slapen, maar ik wissel wel. Word meestal wakker rechts, maar in slaap vallen lukt alleen links haha.

2. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Amona, 08u aan de beurt.....en om 08.30u ff snel op internet aub :p. Ben ook heel nieuwsgierig!!!! :D

Dat verhaal geldt alleen voor als je zwanger bent ivm je zware buik.

Rensje, SUPER!! Van harte meid!!! Ook een zoon, leuk!!! :D
    Lekker blauw shoppen!!

3. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Hihi thanks minimuis :D.

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    zonnestraal, wat een mooie commode!!!

Rensje± feli met de goeie echo en een zoooon! WOUWIE!

5. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Thanks Sumshine!!! :D

Ben benieuwd naar al jullie kamertjes dames!!!!

6. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Thanks Zonnestraal, handig zo'n expert hihi.
    8.00 heen... dan moet k plasje inleveren, naar het lab (hopelijk mag k mn bloed houden), word k gewogen, bloeddruk gemeten... denk dat k dan om 8.30 voor een echo lig hahaha. Dan wil k daarna miss snel iets shoppen voor k moet werken om 9u (maar k ga te laat komen natuurlijk :D) en dan...... half10 gok ik, miss 10 u, heb k hier hopelijk goed nieuws haha maar jeetje 20 juli dat duurt nog lang!!! :)

Babykamer hebben we nog niks te showen, heb wel nesteldrang!! Maar beeb komt noodgedwongen bij ons op de kamer, maar desalniettemin willen we een leuk hoekje maken :)

Heb er zo'n zin in allemaal!! :D

7. Fionn

Fionn Actief lid

12 jun 2011
    161
    0
    0
    Hoi!

Even een update: gister 20-weken echo gehad. Alles was helemaal goed. "Een beauty" volgens de verloskundige, en dúídelijk een jongen! :) Weten nu dus 100% zeker dat we met een jongetje te maken hebben. Zijn héél erg blij en was heel leuk om de kleine weer te zien.

Vraagje: hebben de moeders die hier hun eerste kindje verwachten al een kinderwagen aangeschaft? En wat voor één?

En voor de moeders die al een kind/meerdere kinderen hebben: welke wandelwagen raden jullie aan?

8. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Fionn wat fijn dat alles goed was!! Gefeliciteerd.

Nog geen kinderwagen, krijg als het goed is kinderwagen van een vriendin, geloof dat dat een Quinny is. Dus weinig tips!! ;)

9. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Fionn, gefeliciteerd!!! :D

Wij hebben een Mutsy 4-rider light.
    Aanbieding bij babypark met alles erop en eraan: reiswieg, maxi-cosi, parapluutje, regenhoes etc.
    Ennnnnnnn, wij hebben een model van 2011....scheelde 300,- :$ met die van 2012. Gewoon prima wagen zei de verkoper, eigenlijk geen veranderingen tov 2012 :D.

10. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Goed geshopt Zonnestraal :)

Herinner me net dat k de afgelopen nachten droom van bevallen (Nu al :() hebben jullie dat ook?
    Vannacht was beebje te vroeg geboren maar gelukkig in leven en gezond, had geen pijn met bevallen *yeah right* enne kwas erg verdrietig want had geen grote buik gehad omdat beeb zo vroeg was....... suf he :D hahaha
    Nu teken ik voor een floep/geen pijn bevalling, maar acht de kansen klein :)

Jullie ook zulke dromen? :p

11. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Fionn, feli met de goeie echo meis! Top!
    En kinderwagen: wij hebben de stokke
    vind de Joolz ook handig.

12. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @nicolle, wat fijn dat er achteraf niets is gevonden bij de echo. Hopelijk wil je Gyn snel nog een keer een echo maken!

@rensje wow ook al een jongen! Gefeliciteerd! :)

@fionn Ook een jongen! Super!
    Wij hebben de maxi cosi mura 4, een ideale wandelwagen, maar niet geschikt voor in de "grote stad" als je veel met openbaar vervoer reist.

@dikke enkels, hier ook heel veel last van! 's morgens als ik wakker word is mijn linkervoet gewoon al veel dikker. Het loopt helemaal door tot in mijn lies. Maandag heb ik de 20 weken echo en dan kan ik eens even navragen bij de verloskundige hoe ik hier het beste mee om kan gaan. Mijn schoenen doe ik alleen aan als ik een "verplichting" heb, maar verder loop ik hele dagen op blote voeten omdat mijn schoenen niet meer lekker zitten....

Badkamer is bijna klaar! vandaag zijn alle kasten opgehangen. Morgen nog de douchekolom installeren en de douchewand plaatsen en dan vrijdag nog de laatste dingetjes ophangen zoals een toiletrol houder, prullenbak e.d.

13. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Rensje van harte gefeliciteerd met de 20 weken echo!!! Super nieuws!!!!

*dikke enkels een beetje maar wel heel veel pijn aan de enkels en voeten het schijnt dat mijn voetjes overbelast zijn :p
    *kinderwagen hier op de koninginnenmarkt de Mutsy team gekocht fantastische wagen!!!
    * slapen bedankt ben nu een stuk minder onzeker en zal braaf proberen op mijn linkerkant te slapen...
    *commode die is echt prachtig geworden!!! Daar mag je vent trots op zijn en jij ook!!!

* hier vandaag bij mijn vriendinnetje geweest van vroeger en heerlijk gebabbeld over de zwangerschap en ze had heel veel leuke dingetjes voor me die van haar zoontje waren geweest. Ben er zo blij mee!!!! Heb nu allerlei kleding van maat 50 t/m 90 en echt allemaal super leuk!!!
    Ook 2 flesjes van advent gekregen voor de eerste maanden en een koker om de flesjes op te warmen.

*Todler of hoe het ook heet... zo'n draagdoek ik heb die gekregen en is het wat??? of niet??? Ik ken het niet en ben er wel benieuwd naar wil het sowieso gaan proberen...

Liefs Ukje

14. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Leuke spulletjes gekregen Uk! Alleen maar fijn! :)
    Draagdoek gewoon uitproberen met de kleine straks, merk je gauw genoeg of je/jullie het fijn vinden!! :)

15. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Ja echt Amona ik ben iedere keer weer zo dankbaar ervoor terwijl we het helemaal niet arm hebben maar iedereen is zo blij voor ons en wil ons wat geven.. maar af en toe voel ik me wel bezwaard hoor!!!

*draagdoek ja ik ga het zeker uitproberen zeker in de wintermaanden is het natuurlijk heerlijk warm voor Uk ;)

16. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ja iets krijgen voor de kleine heeft ook niet met geld te maken, is gewoon fijn en leuk al die spulletjes :)

Idd lekker warm bij mama in de 'buidel' :) Lijkt me wel fijn hoor.

17. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Nee maar ik kreeg gewoon een hele shopper vol kleren en daarnaast ook nog die flesjes, flessenwarmer en al dat soort dingen dat ik gewoon echt versteld stond van hoe lief dat is!!!

18. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ja snap ik, zou me ook licht bezwaard voelen, maar ook blij :)

19. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @rensje, fijn dat alles goed was! En weer een jongen!
    @kinderwagen. Ik heb een bugaboo cameleon aangeschaft, maar dan via mp. Een zwart met blauwe . Superstrak, mooi en schoon. Hij rijdt heel licht.

Ff gauw bericht vanaf mijn mob. Net thuis en heeel moe. Truste!

20. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Ukje , fijn dat je zoveel gekregen hebt, Wij moeders moeten elkaar ook een beetje helpen vind ik haha. Ik geef mijn vriendinnen ook altijd dingen van ons (van onze dochter etc) en nu krijg ik een hele tas van een andere vriendin die vorig jaar een zoon had. En zij heeft allemaal merkkleding dus ik ben een lucky basterd haha

Deel Deze Pagina