@zonnestraal, nog gefeliciteerd! ja, en van mijn ouders wist ik wel dat ze blij waren, maar mijn schoonouders hadden we geen idee van. maar het is allemaal positief uitgevallen gelukkig!
zo t elezen is het erg dubbel voor je ja.. Je verliest mischien iets heel kostbaars waardoor je iets heel kostbaars kan doen en krijgt. ik hoop dat alles goed voor je mag blijven gaan meis ik vind je een sterke vrouw ( iemand die voor adoptie gaat moet wel sterk zijn) Hoop dat vanmiddag bij de gyn alles goed blijkt te zien.. Denk aan je
hier een doorverwijzing naar de gyn gekregen voor een echo morgen (11.10) wil gewoon zekerheid dat het over is en ik het een plekje kan geven... onverwachtmama.. pff zo oneerlijk! succes straks en een dikke knuffel!
Hoi meiden Ik heb niet het hele topic gelezen nog ( doe ik vanavond in alle rust ff) maar ook ik mag me mss hier aanmelden.. ik zeg mischien omdat ik idd een positieve test in handen had (heel lichtjes nog). Ik zal even in het kort mijn verhaal vertellen Ik heb al 2 mooie dochters, en we zijn nu ruim 20 maand bezig voor een 3e wonder! Helaas is het ons tot nu nog niet gegund. Ik heb pcos en daardoor loop ik voor elke zwangerschap in het ziekenhuis en spuit ik puregon en pregnyl! Nu ben ik het afgelopen jaar 3 keer zwanger geweest maar ook 3 keer een mk ( maakt totaal van 4 voor mijn oudste ook een mk gehad) de laatste was in dec en was van 2 vruchtjes! 29 dec heb ik een curretage gehad. Nu dus weer een posi test... blijdschap uiteraard maar ook zoveel zenuwen. Vanmorgen gebeld met de gyn en mag 12 april voor de 1e echo komen.. De komende weken worden dus zenuwslopend... en we gaan heel hard duimen dat we nu eindelijk zwanger mogen blijven.
Gefeliciteerd Coortje, en welkom!! Hebben jullie dat ook???? Ineens zo vreselijk veel meer moe??? Vorige week had ik best energie....nu kan ik alleen maar slapen . Vanmiddag 2 uur liggen slapen en nu nog moe .
@onverwachtgeluk Sterkte! Ik hoop dat het toch goed blijkt te zijn! @coortje Welkom en van harte! Ik zal op de laptop nog even een onderschrift maken. Dat is wel handig. Ik heb gebeld voor een vroege echo. Die krijg ik 2 april. Ik ben dan 6 +6 w zwanger. Maar ik denk zelf dat het een paar dagen korter is. Zijn er dames hier die ook een vroege echo krijgen en bij welke termijn?
ik a.s. dinsdag, ik ben dan ongeveer 6 weken. succes/plezier morgen zonnestraal, ben erg benieuwd, ook of je het hartje al kan horen en zo!
Onverwachtgeluk, ik duim dat het toch nog goed was vanmiddag! Lydia sterkte met de echo morgen. Coortje welkom! Ik hoop dat het deze keer gewoon goed mag gaan! Hoe oud zijn je andere kindjes? Zonnestraal veel plezier morgen met de echo! En die vermoeidheid herken ik nog heel goed van de andere keren. Iedere avond viel ik na het eten als een blok in slaap Julia ik zou hem ook met 6 wkn krijgen maar omdat ik die week niet kon is het nu op 11-4 en ben dan 7.3wkn
Wat krijgen er veel een vroege echo?! Betekend dus allemasl miskraamverleden en/of mmm?! Stiekem wil ik ook een vroege, ff kijken of er echt iets zit en hopelijk een kloppend hartje Al bwgrijp ik dat je dan nog maar ff gerustgesteld bent. Ik zou ook pas bij een goede echo met 10 wk gerust zijn
Ik duim voor lydia en onverwacht geluk Hier ook moe hoor, indien t kan ga ik met het middagslaspje van mijn zoon ook ff plar
Ja bij mij ivm mmm. Bij de eerte had ik dat ook, hadden net intake gehad maar was toch spontaan zwanger dus kreeg toch al echo met 6 wkn. Bij de tweede gewoon bij de vk en kreeg oen pas eh met 11 wkn, pff dat duurde toen wel lang hoor
@lydia Succes morgen met de echo, hoop dat je wat duidelijkheid krijgt. @onverwachtgeluk oww nee...... Echt balen, hoop natuurlijk dat het anders is! Succes! @vroege echo Er zijn idd veel meiden met een miskraam verleden. Ik zou ook een vroege echo kunnen krijgen, maar dat wil ik niet. Vorige keer is het mis gegaan rond 8 weken dus liever een echo rond 8 weken,dan pas krijg ik vertrouwen! @coortje welkom! En gefeliciteerd! @zonnestraal Ik ben echt heeeeel erg moe! Maar overdag nog niet geslapen.