Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    haha die meiden die maar blijven testen. Ik heb gewoon 2 testen gedaan en nu niet meer! heb ook niks in huis liggen dus gaat ook niet meer.

@lydia meis heel veel succes met je echo, hoop dat je duidelijkheid krijgt!! en hoop natuurlijk op een goede afloop.
    @onverwachtsgeluk....pfff meis nee toch... hoop dat het goed blijft gaan... ook duim ik onzettend voor jou!!!

@symptonen... jullie klagen allemaal da julllie zo vermoeid zijn, ik heb echt haast nergens last van.
    Moet alleen op tijd eten soms een beetje een gevoelige buik en moet vaak naar de wc maar verder echt niets. Mijn boobies doen geen zeer, ik kan alles eten wat ik wil ben ook niet overdreven moe ofzo...
    pfff als ik dat lees maak ik me wel zorgen of ik niet wat meer klachten moet hebben!!!

@echo ik krijg een vroege echo omdat ik ooit een bbz heb gehad. Ik krijg volgende week vrijdag onze echo en dan ben ik 7 weken zwanger.

@nieuwe meiden.... leuk leuk leuk hoe meer zielen hoe meer vreugd... ik hoop dat jullie allemaal een zorgeloze zwangerschap gaan krijgen!!

2. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    kan ik er niet eentje lenen hahaha

wil ook nog wel een xtje testen!!!

3. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    @ rensje, met 5w5d had ik ook geen extreme vermoeidheid. Sterker nog, ook weinig klachten. Tis sinds gisteren de toenemende vermoeidheid...

4. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @zonnestraal maar het scheelt maar 2 dagen (wij). Is het dan een in x dat je daar last van kreeg...?? ik weet het echt niet meer van de vorige zwangerschap. Ik weet wel dat ik met 7 weken heel ziek werd!! dat mag deze x wel wat minder.

Het enigste wat ik gewoon echt aan mezelf zie is dat ik echt een klein buikje heb. Gister meende een vriendin dat ze het zag aan mij en ze keek erna, heb maar gezegd dat ik last had van mijn darmen (en dat is niet eens gelogen haha)

5. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ja vandaag voor het eerst 2 uur geslapen vanmiddag.
    Heb ik eerder niet nodig gehad....

6. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Goedemorgen dames,

Ik doe nu ook geen testen meer! Hahahahaha deze had ik nog liggen dus denk ach als t goed is doe ik nooit meer een zwtest dus voor de allerlaatste keer.

Weten jullie ook of dit miss je laatste zwangerschap is? Wij willen 2 kindjes (als t gegund is natuurlijk), en dit word de tweede. Dus dan is dit mijn laatste zwangerschap....... wel raar hoor. Maar hij duurt nog 8 maanden gelukkig!

Vandaag nog lekker een dagje vrij! Genieten van de zon!

7. girl13

girl13 Actief lid

12 jan 2012
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe ook mee!
    19 nov uitgerekend
    Leeftijd 33

8. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    14 november
    Zonnestraal77 (34) 1e kindje
    16 november
    Daydreamy (31) 2e kindje
    Sarah (29) 1e kindje
    Appeltje81 (30) 2e kindje
    17 november
    Rensje (33) 2e kindje
    18 november
    Ria81, 1e kindje
    Fleur84 (28), 1e kindje
    Ploon (37) 1e kindje
    19 november
    Lolalo (32) 2e kindje
    Juliaaa (28) 1e kindje
    ferienke (34) 4e kindje
    Liefies (29) 1e kindje
    20 november
    Sumshine (28)2e kindje
    Patje20 (25) 2e kindje
    Isis857 (25) 1e kindje
    Joyce86 (25) 2e Kindje
    Sas 26 (30) 2e kindje
    21 november
    Vlinder1983 (28) 2e kindje
    22 november
    xnicolle (27) 1e kindje
    Siesi, 1e kindje
    Christen (33) 4e kindje
    23 november
    Samantha89 (22) 1e kindje
    Vrouwtje72 (39) 2e kindje
    Liefde88 (23) 2e kindje
    25 november
    Bleuberry (23) 1e kindje
    Spijkervrouwtje(35) 3e kindje
    26 november
    Wannabemum (30) 1e kindje

Vlindertje:
    Lydia1986 (5+4wk)

Afspraken:
    20 maartSumshine mvm
    30 maart rensje 1e echo

30 maart Sas26 1e echo
    2 april Ploon 1e echo
    3 april Isis857 1e echo
    4 april sumshine 1e echo
    11 april Vlinder1983 1e echo
    11 april Spijkervrouwtje 1e echo
    24 april Lolalo 1ste echo+ intake

Nieuwe zwangere vul de lijst maar aan.:)

9. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Hi Meiden,

Gisteravond mvm, was het vergeten lag te tukken op de bank, had de kop zo vol met snot )verkouden) maar goed toen ff snel plassen in een kan, (had net twee koppen thee op haha) en jippie een positieve hcg test! Vond em niet heeeel erg knallend, maar hij was er wel iig. In iedergeval ik doe mee en mag weer in die vieze kannen plassen! heerlijK! haha

Ik ben nog erg onzeker, kan niet wachten tot 4 april maar gelukkig heeft manlief er vertrouwen in.,.hij zegt dat het goed komt! en daar bouw ik nu dan ook maar op!

Duim voor Lydia en onverwacht geluk!!

Wie h ebben vandag een echo? succes!
    @klachten: vorige week had ik echt klachten, weeig, moe, draaierig...deze week NIKS! alleen stront verkouden en sneller moe maar dat komt ook door de fixe verkoudheid ook dat maakt me onzeker, maar volgens mij ben ik nog net geen 6 week en de klachten komen meestal pas echt rond de 6 week dus ik wacht rustig af! hahaha

Hier: ik ga weer verder snotten!

10. scrat

scrat Niet meer actief

14 november
    Zonnestraal77 (34) 1e kindje

16 november
    Daydreamy (31) 2e kindje
    Sarah (29) 1e kindje
    Appeltje81 (30) 2e kindje
    17 november
    Rensje (33) 2e kindje
    18 november
    Ria81, 1e kindje
    Fleur84 (28), 1e kindje
    Ploon (37) 1e kindje
    19 november
    Lolalo (32) 2e kindje
    Juliaaa (28) 1e kindje
    ferienke (34) 4e kindje
    Liefies (29) 1e kindje
    20 november
    Sumshine (28)2e kindje
    Patje20 (25) 2e kindje
    Isis857 (25) 1e kindje
    Joyce86 (25) 2e Kindje
    Sas 26 (30) 2e kindje
    21 november
    Vlinder1983 (28) 2e kindje
    22 november
    xnicolle (27) 1e kindje
    Siesi, 1e kindje
    Christen (33) 4e kindje
    23 november
    Samantha89 (22) 1e kindje
    Vrouwtje72 (39) 2e kindje
    Liefde88 (23) 2e kindje
    25 november
    Bleuberry (23) 1e kindje
    Spijkervrouwtje(35) 3e kindje
    26 november
    Wannabemum (30) 1e kindje

Vlindertje:
    Lydia1986 (5+4wk)

Afspraken:
    20 maartSumshine mvm

27 maart: xnicolle
    30 maart rensje 1e echo

30 maart Sas26 1e echo
    2 april Ploon 1e echo
    3 april Isis857 1e echo
    4 april sumshine 1e echo
    11 april Vlinder1983 1e echo
    11 april Spijkervrouwtje 1e echo
    24 april Lolalo 1ste echo+ intake

11. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    #251 Ploon, 23 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2012
    Hier ook geen extreme vermoeidheid. Ben 's middags soms wel aan het gapen en laat naar bed en vroeg eruit is niet heel prettig, maar of dit aan de zwangerschap ligt... dat kan ik niet zeggen.
    Gister wel voor het eerst 's middags een half uurtje op de bank gelegen (maar dat zou ik normaal ook wel eens willen ;)).

Nog geen echo's vandaag, zo op de lijst te zien hè? Vanaf komende week dan gaat het echt beginnen met de echo's... Ben benieuwd.
    Ja, alleen jij Lydia. Bah! Want de reden van jouw echo is verschrikkelijk. Sterkte!
    En onverwachtgeluk, hoe is het met jou? Klinkt niet mooi. Ik duim voor je dat het goed gaat. Het is wel dubbel zeg... als de zwangerschap niet goed gaat, gaat de adoptie door. Maar kan me ook voorstellen dat je zo graag een kindje van jezelf wilt hebben, helemaal nu je zo dichtbij bent.

Oh, zonnestraal: jij hebt je echo vandaag........... Spannend!! Laat je het ons weten? Ben heel benieuwd!

@Sumshine: ik ook snipverkouden. Kom er niet door. Al twee maanden of zo. Al antibiotica gehad (voordat ik wist dat ik zwanger was), maar dat heeft niet geholpen. Nu al twee keer gestoomt, maar ook dat helpt nog niet.

Dit is onze eerste zwangerschap, dus ik hoop niet de laatste (wens voor twee kotertjes) - of het moet een tweeling worden ;)

Hier verder nog steeds zulke onwijs zere (.) (.) Pffff....

Ga straks vk even bellen of tennissen kwaad kan. Gewoon voor de gemoedsrust van mijn schoonmoeder, die mij hierdoor onzeker heeft gemaakt :(

@Rensje: wauw, al een klein buikje... Dat is een symptoom genoeg toch? :)

Welkom voor de nieuwen. Gezellig!

Ben vandaag vrij, dus ga nog wel even van het mooie weer genieten! Jullie ook allemaal een fijne dag en een fijn weekend.

12. Julia76

Julia76 Lid

11 dec 2011
    58
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier toch wel weer stress.
    Ik was bij de 1e zwangerschap zo zorgeloos. Alles was leuk. Fijne tijd gehad. Geen stress voor echo's enzo. Ik had bij de vk het hartje al gehoord bij 8 weken en ik maakte me gewoon geen zorgen.
    Vorig jaar dus 2 mk gehad.
    Nu zit ik overal op te letten. Steeds weer spannend als ik naar de wc ga. De 2 mk begonnen nl met bloedverlies wat ik ontdekte bij het uitkleden. Echt, ik wou dat ik moest spugen nu. Gek hè. Als je misselijk bent is dat heel naar maar nu mag het van mij wel komen. Geeft me wat (schijn)zekerheid....
    2 april de echo.

13. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Kan me voorstellen Julia. Gelukkig is het bijna 2 april (daar kijk ik ook naar uit) :)
    Misschien is het wel leuk dat je een banner/handtekening maakt, zodat we elke keer precies alles van je weten ;)
    Onder -gebruikersinstellingen- en -handtekening wijzigen-

14. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo!

Hierbij meld ik mij ook aan voor deze topic! :)
    Vandaag een 1e termijnecho gehad om vast te stellen hoelang ik zwanger ben; 5 weken en 4 dagen! Ik ben dus (zoals het er nu naar uitziet) 19 november uitgerekend!

Gefeliciteerd allemaal, november-mama's! Spannend he! ;)

Voor ons is het de 1e zwangerschap, dus dat maakt het extra spannend. De echo vandaag heeft iig wel een stukje bevestiging gegeven. Ik heb (nog) niet zo heel veel symptomen en dat maakt me af en toe wat onzeker (al weet ik dat dat niet nodig is).

15. scrat

scrat Niet meer actief

@romper was er al een hartje te horen of was dat net te vroeg?
    wil je een foto plaatsen, als dat lukt?

16. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Nicolle: nee, er was echt amper iets te zien, nog niet eens een kloppend hartje. De vk zei net ook al toen ik een 1e afspraak maakte en vertelde dat ik die echo had gehad "Ooh, je kon zeker nog niets zien, niet eens een kloppend hartje". Misschien dat het hartje pas aan het einde van de 5 weken begint te kloppen? Het verschilt volgens mij ook wel enigzins per zwangerschap....

17. scrat

scrat Niet meer actief

oh ok, ik heb rond de 6 weken een echo, dus ik vroeg me dat af..

18. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hi Meiden,

Romper welkom! Volgens mij gaat t hartje pas kloppen na week 6. Waarom heb je zon vroege een echo gehad als ik vragen mag?

Julia ik begerijp je heeel goed meis. De vorige keer al een jaar geleden! was een mk bij 13 weken: een missed abortion: geen kramp, geen bloed niks! maar ook geen kloppend hartje meer en mijn lijf h ield me nog steeds voor de gek! dat was ook errug naar en sindsdien deed t een jaar en een maand om weer zwanger te worden, pffff Dus ik hoop ook zo dat het deze keer goed mag gaan~!!

19. Julia76

Julia76 Lid

11 dec 2011
    58
    1
    0
    NULL
    NULL
    @sunshine
    Wat heb jij geduld moeten hebben zeg!
    Ik was ook zo misselijk, terwijl het vruchtje al 5 weken niet meer groeide. Je wordt gewoon voor de gek gehouden.

20. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Sumshine: wat heftig wat jij hebt meegemaakt! Ik hoop voor je dat je huidige zwangerschap positief verloopt!

Afgelopen dinsdag ben ik bij de HA geweest en omdat het enigzins onduidelijk was hoelang ik zwanger was, verwees zij me door voor een 1e termijnecho. Vandaar al zo vroeg.
    De VK vroeg me net of ik tot de 12 weken wou wachten voor een volgende echo of al eerder een echo wou hebben. Maar ik heb gekozen voor de 12 weken, omdat ik vandaag al een echo heb gehad en er toch pas met 12 weken veel te zien is.

Deel Deze Pagina