@spijker... tjee meis dat is flink schrikken zeg!!! Helaas zelf ook 3 weken geleden gehad dat iemand bij mij achter op de auto knalde... sinds dien ben ik iets voorzichtiger in het verkeer. Of misschien wel banger. rustig vrouwke!!!! @kiyeko, welkom hier wat fijn dat je eindelijk zwanger bent van jullie 1e kindje.... Leuk ook de 30e 1e echo!! hier ook ... volgens mij hebben 3 meiden de 30e de eerste echo... spannend... hier vandaag veel last, hoofdpijn rugpijn... gewoon chaggy en kort af (naar manlief)... weet dat dit de hormonen zijn. En vandaag voor de 1e x geen koffie gedronken vanmorgen omdat ik bij het idee al moest braken. Dus de kwaaltjes beginnen met de dag meer toe te nemen...!! Maar goed aan de ene kant ben ik er ook wel blij mee...!! Dadelijk heerlijk met mijn kleine man naar het voetballen toe... papa moet voetballen!!
Hey meiden, Sinds gisteravond wat buikpijn gekregen. Naar mijn idee zijn het mijn darmen, want had ook wat last van diarree. Maar heb net een beetje bruin bloed verloren. Wat denken jullie? Beginnende miskraam? Ga direct een testje halen. En als het doorzet de gynaecoloog bellen. Lolalo, hoe gaat het nu met jou? Het bloeden is gestopt las ik? Heb jij de de verloskundige nog gebeld of wacht je de eerste echo af? Heb dit trouwens ook gehad bij de eerste zwangerschap, maar er was toen niks aan de hand. Hopelijk deze keer ook niks aan de hand. Keep my fingers crossed! Liefs Vlinder
hey vlinder, wat schrikken zeg! bruinverlies zegt niet zoveel...en een testje al helemaal niet.. als de test lichter is kan het een mk zijn, maar het kan ook zijn dat de test de hoeveelheid HCG niet meer aan kan.. afwachten of een echo is het enige wat je kan denk ik..ik hoop dat het gauw weer ophoudt!
Vlinder, bruin bloed is vaak oud. Zolang het maar niet rood wordt + krampen. Rensje, hier ook toenemende kwalen. Vandaag zelf vlagen misselijkheid. Gelukkig niet heel erg ofzo. En ook heeeeeeeeeeeeel moe!! En verkoudheid die jammer genoeg niet over gaat, bah!! Kiyeko, leuk je hier te zien!!! Spijker, wat een schrik!!! Gelukkig gaat het nu goed met je/jullie!! Hoest verder?? Sas26, ja die slaperigheid is heel herkenbaar!!
Vlinder hier alleen afgelopen vrijdag bruin verloren. Heb ook veel last van mijn darmen overig. Ik vind t ook nog wel spannend maar voel me iig nog goed zwanger Heb de vk niet gebeld, kon in t weekend alleen noodnr en veel kunnen ze niet doen. Mocht ik weer bruin verlies hebben( hoop zo van niet) bel ik wel...( misschien mag ik dan een eerdere echo, moet nu dus nog 4 weken wachten, zucht) Hoop dat t goed zit, ook bij jou vlinder Slaperigheid enorm, probeer smiddags een powernap te doen als mijn zoontje ook slaapt
@vlinder tjee meis ook al wat bruin bloed.. he bah dat wil je helemaal niet zien.. maar dit hoeft niets te betekenen he!!! diarree hier ook duidelijk aanwezig... moet soms rennen naar de pot hahah!! Vandaag hier echt een offdag, ook al is het mooi weer buiten lig gewoon op de bank.. ben misselijk/diarree/ steenkoud/ en voel me chaggy. dus laat het voor wat het is vandaag. @lolalo, als het niet doorzet naar rood bloed is het volgens mij gewoon goed.. dan is het gewoon uit bloed wat nog in je baarmoeder zat en wat eruit moet!!! hoop voor je dat het daar bij blijft!
@hier ook niet vooruit te branden, pfff moe,....ga maar weer ff op de bank liggen hahaha! Heerlijk die kalchten! geeft t gevoel dat t echt is! hahaha
Volgens mij hoort het erbij.. Ik ben ook zo moe! Begint vooral aan het begin van de avond ookal heb ik niet veel gedaan. Verder heerlijk in het zonnetje boekje gelezen, heerlijk! Wordt echt vrolijk van de zon Hoe is het met de dames met bloedverlies?
14 november Zonnestraal77 (34) 1e kindje 16 november Daydreamy (31) 2e kindje Sarah (29) 1e kindje Appeltje81 (30) 2e kindje 17 november Rensje (33) 2e kindje 18 november Ria81, 1e kindje Fleur84 (28), 1e kindje Ploon (37) 1e kindje 19 november Lolalo (32) 2e kindje Juliaaa (28) 1e kindje ferienke (34) 4e kindje Liefies (29) 1e kindje Kiyeko (31) 1e kindje 20 november Sumshine (28)2e kindje Patje20 (25) 2e kindje Isis857 (25) 1e kindje Joyce86 (25) 2e Kindje Sas 26 (30) 2e kindje Sopann (25) 1e kindje 21 november Vlinder1983 (28) 2e kindje 22 november xnicolle (27) 1e kindje Siesi, 1e kindje Christen (33) 4e kindje 23 november Samantha89 (22) 1e kindje Vrouwtje72 (39) 2e kindje Liefde88 (23) 2e kindje 25 november Bleuberry (23) 1e kindje Spijkervrouwtje(35) 3e kindje 26 november Wannabemum (30) 1e kindje 30 November Coortje (26) 3e kindje Vlindertje: Lydia1986 (5+4wk) Afspraken: 20 maartSumshine mvm 27 maart: xnicolle 30 maart rensje 1e echo 30 maart Sas26 1e echo 30 maart Kiyeko 1e echo 2 april Ploon 1e echo 3 april Isis857 1e echo 4 april sumshine 1e echo 6 april Fleur84 1e echo 11 april Vlinder1983 1e echo 11 april Spijkervrouwtje 1e echo 11 april Kiyeko intake vk 12 april Coortje 1e echo 12 april Sopann, termijnecho + intake vk 24 april Lolalo 1ste echo+ intake
Daar ben ik weer. Tot nu toe geen bruinverlies weer gehad, dus hoop dat het hier bij blijft. Verder nog wel last van mijn darmen en daarbij ook veel last van mijn maag, dus wellicht heb ik een buikgriepje o.i.d. onder de leden. Net een Clear Blue test gedaan. Weet dat het niet veel zegt, maar er stond nu zwanger 3+, ofterwijl meer dan 5 weken zwanger. En dat klopt. Ben nu 5,4 weken zwanger. Nou even afwachten maar. Anders volgende week nog maar een testje wagen en ondertussen hopen dat de kwaaltjes toenemen. Nog 2,5 weken en dan de echo. Mocht ik weer (bruin)bloedverlies hebben, bel ik ook voor een eerdere echo. @ Lolalo: Fijn dat het bruinverlies bij jou is gestopt! Ik hoop voor je dat het loos alarm was. Maar als het hier bij blijft is dat waarschijnlijk wel het geval. @ Spijkervrouwtje: Tjonge wat schrikken zeg! Gelukkig is het voor jullie redelijk goed afgelopen, ondanks de auto die total loss is. Krijg je snel een echo om te kijken of er niks aan de hand is met de baby?
He meiden, met mij gaat weer goed, spierpijn is weer weg en ben ook wel redelijk over de schrik heen. Kindjes hebben er gelukkig zo te zien ook niet veel last meer van. Mijn vriendin mocht gisterenmiddag weer naar huis en heeft op heel veel spierpijn na er ook goed van af. Iik ben verder niet extra gecontrolerd. Heb de ambulance arts wel verteld dat ik zwanger ben maar het is nog zo pril dat ze daar toch nog niks mee kunnen. Vlinder ik duim voor je dat het gewoon oud bloed is hoor Ik hoor al veel klachtjes voorbij komen. Hier op wat gevoelige tepels nergens last van. Weet wel dat het bij de twee anderen ook pas vanaf een week of 6 begon dus ik wacht rustig af
Vrijdag komen er een aantal echo's allemaal vroege zo te zien. Spannend! Ik ben vrij vandaag. Ik werk 4 dagen. En lig op de bank. Voel me niet fit. Ik word elke morgen al om 4 uur wakker. Nu al een dikke week. Verder wat last van mijn liezen en lage rug. Nog een week wachten op de echo.
lolalo! HOERAAAAAAAAAAA 6 weekse mijlpaal! haartje gaat nu kloppen toch? Welke dag precies gaat t hartje eigenlijk kloppen wie weet dat? Hier nog tien dagen tot de echo....ben ik 7,2 ofzo dus hoop dan wel een hartje te zien!....Spannend....
Hartje klopt met 5 weken of 5 weken en 1 dag. Ik heb een zwangerschapsboek die per DAG beschrijft wat er allemaal gebeurt in de buik. Erg leuk! Ik ben helemaal kapot. Al twee weken lang steeds om 4 uur al wakker.. en vannacht al om 2.30 uur. Echt, ik kan amper op mijn benen staan van vermoeidheid. Vandaag ben ik vrij en hopelijk kan ik wat slapen. Rest van de week zal ik toch weer moeten werken..
Aah Fleur hoe komt het dat je zo vroeg wakker bent? (hormonen?) vervelend en naar zeg! Doe maar lekker rustig aan vandaag!
@ Lolalo: Gefeliciteerd met de 6 weken! @ Fleur: Vervelend dat je steeds zo vroeg wakker bent. Ik ben overigens ook steeds eerder wakker dan normaal, maar wordt om 7.00 uur wakker, dus dat is nog een redelijke tijd. Hopelijk lukt het je vandaag om een beetje bij te slapen. @ Hier: De buikpijn wordt gelukkig wat minder. Denk toch echt dat het mijn darmen zijn. Gelukkig ook geen bruin meer gespot. Heb weer goede hoop. Vandaag ook meer last van (.)(.) Kom maar op met die kwaaltjes!