Ik dacht dat het in week 6 ( dus als je 5 weken bent) gaat kloppen. Als het goed is klopt het dus al... ( dat hoop ik iig heeeeeeel erg....)
Lieve Ploon, mijn boobs doen soms zeer. Zoals nu doen ze geen zeer. Vaak doen ze 's nachts zeer. Maar het wisselt dus. Maar ik snap jouw onzekerheid hoor!! En in jouw geval helemaal. Fijn dat je Do een echo hebt. Ik had de 1e echo met 6w2d met kloppend hartje.
ik heb t soms ook Ploon hoor, ineens geen kwaaltjes en later wel weer......het zegt dus nog niks! Heb je al wel getest? heel soms zie je daar dan ook een lichter of juist sterker streepje maar eigenlijk zegt ook dat niet zo veel natuurlijk! Afwachten tot donderdag, en wachten duurt lang! We gaan er gewoon vanuit dat we een kloppend hartje zien Ploon! ...(positive thinking)
Hier ook hoor..."knijp" af en toe in mijn (.)(.) om te testen maar doen niet altijd zeer..... De ene dag meer klachten dan de andere maar dat is normaal... ( maar geef toen dat ik ook giga onzeker ben, zeker na het bruin verlies) Morgen dus weer iemand een echo? Wat lijkt me dat fijn!!!Ik duim voor mooie kloppende hartjes!! Nou ja het is bij een vroege echo natuurlijk niet zo dat je opgelucht adem haalt. wat dat betreft kan ik beter wachten tot de echo met 10 weken....dan een hele goede echo is opluchting. Het lijkt me alleen zo erg als het hartje bv nu al niet klopt en er verder niets gebeurd dat ik dan 4 weken voor niets misselijk ben enzo....je lijf je voor de gek houd, Maar dat is wel heel negatief gedacht......alles gaat goed van binnen toch?!! @vertellen; hier weten t alleen een paar vriendinnen die ik vooral online spreek. We kennen elkaar al lang toen we met zijn allen aan kinderen begonnen.... Onze ouders weten nog niets. Wilde t eerst t/m de echo uitstellen maar mijn schoonouders zie ik zo vaak dat we t waarschijnlijk met pasen vertellen. Ik heb een tshirt besteld met een tekst in de trant van "ik word grote broer" . dat trek ik mijn zoontje dan aan. Ben benieuwd of ze t doorhebben haha
Leuk Lolalo! @vis.. eten jullie vis? En zo niet, hoe lossen jullie dat op? Ik ben niet zo'n viseter eigenlijk. Heb wel davitamon foliumzuur met vitamine D en visolie.
@ploon sterkte meid! ik heb ook niet altijd klachten, dat maakt me ook onzeker! wij eten vrijwel nooit vis, maar wil proberen om 1x per 2 weken te eten. weet dat het weinig is, maar beter als niks..
Ik hou wel van zalm en kom net een recept tegen: Roergebakken zalm met broccoli en cashewnoten.. klinkt best goed!
Ik heb wel ( komt ook door de paasbrunche folders) erg veel zin in gerookte zalm. Maar dat mag dus niet als je zwanger bent?!
Knip en plak: Waar je op moet letten is hoe de vis verpakt is. Rauwe vacuümverpakte vis zoals gerookte zalm en gerookte haring kan besmet zijn met de listeriabacterie. Deze vis kan vaak lang worden bewaard en juist tijdens het bewaren kunnen de bacteriën zich sterk vermenigvuldigen. Voor alle zekerheid is het beter deze vis niet te eten tijdens de zwangerschap. Je kunt de gerookte vis uit een vacuümverpakking wel veilig eten als je hem verhit. Door verhitting worden de listeriabacteriën gedood.
We hebben het nog aan niemand verteld. Vind het nog te vroeg en ben ook bang voor bezorgde (schoon)ouders. Bij 12 weken willen we het gaan vertellen. @ Ploon: Begrijp je helemaal dat het vannacht schrikken was. Fijn dat je eerder terecht mag voor de echo. Hopelijk donderdag een mooi kloppend hartje te zien. Het is al wel mogelijk dat je een hartje ziet kloppen. @ Nicole: Succes morgen met je eerste echo! Wat betreft vis: heerlijk, vooral gerookte zalm. Maar dat mag helaas niet. En heb gehoord dat de gerookte zalm bij de visboer meestal ook uit een pakje komt. Jullie brengen me op een goed idee, ga zo denk ik even een haring halen met veel uitjes Zal vriendlief blij mee zijn!
Mijn gyn zegt dat het hartje bij 5 +4 klopt tenzij de termijn niet klopt. Dat hartje zou het dus al moeten doen. Ik vertel nog niks. Eerst de echo volgende week en overleggen met de papa wat hij wil. We hebben t er nog niet over gehad. Oja. Wat de gyn ook nog zei. Bij een kloppend hartje gaat het in 95% van de gevallen goed!
14 november Zonnestraal77 (34) 1e kindje 16 november Daydreamy (31) 2e kindje Sarah (29) 1e kindje Appeltje81 (30) 2e kindje 17 november Rensje (33) 2e kindje 18 november Ria81, 1e kindje Fleur84 (28), 1e kindje Ploon (37) 1e kindje 19 november Lolalo (32) 2e kindje Juliaaa (28) 1e kindje ferienke (34) 4e kindje Liefies (29) 1e kindje Kiyeko (31) 1e kindje 20 november Sumshine (28)2e kindje Patje20 (25) 2e kindje Isis857 (25) 1e kindje Joyce86 (25) 2e Kindje Sas 26 (30) 2e kindje Sopann (25) 1e kindje 21 november Vlinder1983 (28) 2e kindje 22 november xnicolle (27) 1e kindje Siesi, 1e kindje Christen (33) 4e kindje 23 november Samantha89 (22) 1e kindje Vrouwtje72 (39) 2e kindje Liefde88 (23) 2e kindje 25 november Bleuberry (23) 1e kindje Spijkervrouwtje(35) 3e kindje 26 november Wannabemum (30) 1e kindje 30 November Coortje (26) 3e kindje Vlindertje: Lydia1986 (5+4wk) Afspraken: 20 maartSumshine mvm 27 maart: xnicolle 30 maart rensje 1e echo 30 maart Sas26 1e echo 30 maart Kiyeko 1e echo 2 april Ploon 1e echo 4 april sumshine 1e echo 6 april Fleur84 1e echo 6 april Isis857 1e echo 11 april Vlinder1983 1e echo 11 april Spijkervrouwtje 1e echo 11 april Kiyeko intake vk 12 april Coortje 1e echo 12 april Sopann, termijnecho + intake vk 24 april Lolalo 1ste echo+ intake[/QUOTE]
bij hoeveel weken krijg jij de echo dan Julia? Het kan idd ook nog zo zijn bij vroee echos dat de termijnen gewoon niet kloppen he? pfff...
Hmm voelde vanmorgen ineens borsten niet meer.nu wel weer een beetje . Maar sinds vanmiddag flink ongi gevoel. ik weet dat het er bij kan horen, maart het maakt me toch wel onzeker. Ook omdat ik sinds vanmorgen gestopt ben met de utrogestan (zorgt voor innesteling). Pfff hoop dat ik snel echte zwangerschap kwaaltjes krijg.
@spijkervrouwtje Ja hier ook zo hoor. Meestal voel ik mijn borsten een aantal uren later weer duidelijker en dat gevoel in mijn onderbuik is soms ook een dagje weg en dan komt t weer.