Goedemorgen! Heerlijk een berichtje vanuit eigen bed @kleertjes wassen, hier wel Neutral gehaald. Hoorde dat dat beter was en was laatst in de aanbieding bij de ah. @nijntje kleren, idd veel bij de V&D. Daar hebben wij ook het winterpakje vandaan. @concert, wat dapper van jullie om zo laat in de zw nog te gaan. Al denk ik dat t met zitplaatsen wel moet lukken. Ik ga nergens meer heen. Onze 1e vakantie is met kerst! Daar nu al zin in! @ukje, hahA mooi van je vader met de vijver. Hier wilde schoonmoeder ook een vijver, tot ze wist dat er wens voor een kleine was. Nu is t een kippenhok geworden met allemaal kindveilige sloten ed
Ik zit nu op mijn telefoon dus kan hier niet de foto uploaden maar zal het vanmiddag even doen!! Hij is zo onwijs lief!! Echt een winterjasje ik zie hem er al helemaal in liggen Ohh ik heb weer een nieuw stressmoment erbij sinds 2 weken, ik ben bang dat we toch geen jochie krijgen maar een meisje hahaha, heb a.s. vrijdag de 30 weken groei echo en ga dan nog maar een keer naar het geslacht vragen... Op de 1 of andere manier denk ik nog steeds de hele tijd aan een meisje!! Hoe erg is dat!!! Maak mijzelf helemaal gek!!!! Hier zou ik ook niet de vijver dichtgooien hoor!! Ik ben opgegroeid aan een sloot en wist gewoon de gevaren!! Dat werd ons al heel vroeg bijgebracht. Van mij hoeft hij ook niet dat ding hermetisch te sluiten hoor, maar vind het wel lief dat hij er van dat vierkante harde gaas erover legt.
Hier hadden mijn schoonouders in eerste instantie de vijver niet dichtgegooid of afgezet (was geen gigavijver, maar ja toch gevaar). Maar daar onze zoon een eigenwijsje is (kan hij ook weinig aan doen, hij heeft O.D.D.), en dus regels niet goed kan opvolgen, is de vijver toen hij bijna 3 was toch dichtgegooid. Ik had toen ook veel meer rust als ik wist dat hij daar was, zonder ons, en het lekker weer was haha. @ Ukje -> oh ben benieuwd naar de foto van het jasje!! En idd vrijdag dan toch nog eens voor de zekerheid vragen naar het geslacht. Hopelijk dan rust voor je
Zal even het jasje laten zien, het lijkt alleen op de foto niet zo rood als het werkelijk is en er komen nog houten knopen op
Isis, lekker hè weer thuis te zijn! Voel je je verder goed? Ukje, schattig jasje zeg!! Concert, denk dat mij alleen een zitplaats zou lukken. Gisteren feestje/bruiloft gehad, erg gezellig en leuk! Maar was daarna wel gesloopt en ben vandaag nog steeds gesloopt .
Ukje! leuk jasje joh Helemaal hip! hihi en straks een meisje, tja het kan maar meestal hebben ze t goed als ze jongen zeggen, anders om is het vaak wat twijfelachtiger... @concert: nee dankje, beeb reageert heftig op harde geluiden in de buik dus zal t em niet aan doen. Toen ik net zwanger was maar het niet wist (2dagen erna test gedaan) was ik bij het Anouk concert, ik weet wel dat ik ALTIJD terug rijd en dat ik nu ineens zoooow moe was, echt een diepe moeheid, kreeg mn ogen niet eens open dus manlief moest terugrijden naar t hoge noorden die is een beetje nachtblind..Achteraf was dat best een teken van zwanger zijn hahaha! @was: ik doe de was in t begin wel met neutral voor de beeb, onze dochter had ook een gevoelighuidje, kon ook bijvoorbeeld niet tegen zwitzal dus naast zwitzal zal ik ook weleda of neutral ofzo aanschaffen ff voor de eerste weken. Dan zijn ze zo puur en liever geen irritatie of uitslag op de huid. parfum is natuurlijk ook niet normaal dat zijn ze niet gewend hihi. Voor de geur doe ik wel geurbuiltjes van zwitzal in de kledingkast dan gaan de kleertjes er wel lekker naar ruiken maar zit het er minder in of op. (tip) @hier gezellig dagje dierentuin en naar kennisen geweest: zij is voer 3 week uitgeregekend van nummer 3 en ze heeft echt een prachtige buik ze is bloedslank en ze heeft echt een ronde bal! prachtig om naar te kijken! Ze weten niet wat t word, ik ben zelf ook erg nieuwsgierig! hihi.
Vraagje: kent iemand van jullie de Babiage Doodoo (beer/hond)? Knuffel met baarmoedergeluiden? Vond het wel bijzonder om te lezen en ben benieuwd of zoiets werkt?
Ik zie allemaal leuke kleertjes voorbij komen hier! Super hoor. Betreft concerten, als je je goed genoeg voelt waarom niet, maar dan idd zitplaatsen. Ik ben vandaag naar een minifestival geweest (last minute summer event). Was goed te doen. Kleine reageerde amper op de muziek. Alleen toen ze over gingen op hardstyle voelde ik me er niet meer op mn plaats bij dat podium. Iedereen ging wilder dansen en de kleine begon te draaien en ik kreeg hardkloppingen. Toen zijn we naar ander podium gegaan en daar ging het beter, maar alsnog niet tot het einde vol gehouden. We waren er om 1 uur en zijn half 8 naar huis gegaan. Het is letterlijk 3 straten van mn huis vandaan, maar kwartier lopen ofzo dus hoe erg ook ik ben met de auto gegaan en maar goed ook, want had behoorlijk last van mn buik opweg naar de auto. Nu lekker languit op de bank en zo mn bedje in.
Isis: dat ken ik niet sorry. Nog iets voor mamas in spe die al 1 of meerdere kids rond hebben lopen: Ik heb een leuk crea idee: Ik verzamel nu alle kleur en knutselwerkjes van onze dochter en we zijn druk bezig veel nieuwe te maken, op gekleurd papier etc. Dan ga ik het binnen kort allemaal uitknippen: in vlag vorm en aan leuk lint rijgen. Knip ik een paar in de vorm van de naam er tussen en dan heeft ze samen met de mama haar eigen geboorte slinger voor de broertje gemaakt! Leuk idee he? Zo betrek ik haar er ook bij en heb ik een goed idee voor al die knutselwerkjes! (zag ooit een keer in een blad dat je van tekeningen slingers kon maken...nu doen we het dus op deze manier Crea he? Nu ik toch halve dagen werk kan ik me net zo goed storten op verlofachtige dingen hahaha!
wat een leuk idee sumshine! en een goede manier om je dochter inderdaad bij haar kleine broertje te betrekken! Ben benieuwd hoe het wordt!
zijn jullie eigenlijk allemaal al uit de naam (/namen) van de kleine? hier wel, maar durven het nog niet te veel te gebruiken..bang dat we ons bij anderen ook verspreken!
Wat een leuk crea idee. Die ga ik onthouden mocht er ooit een 2e komen. Ja wij hebben de namen voor onze kleine al. Heb me idd ook al eens versproken en mn man gisteren een paar x, maar geloof dat niemand het nog door heeft gehad. Ik wil elke X mn bewegende buik filmen, maar frustrerend genoeg zie ik t op moment van filmen wel en kijk ik terug dan zie ik het niet. Misschien nog maar even wachten tot hij nog krachtiger schopt.
Hee lieve meiden, Sorry nog net veel gereageerd laatste 2 dagen, heb flink griep gehad..... Pfffff wist niet als je zwanger was je het dan ook nog heftiger krijgt. Pffffff maar gaat weer redelijk!! Ten eerste Isis meis.... Tjee ook flink geschrokken!!! Schrik ook telkens als 1 van ons in het ziekenhuis belandt. We kunnen het bijna harde buiken topic noemen!!! Meis fijn dat je weer thuis bent.... En echt niet veel doen hoor!!! Sum, wat een leuk idee van die vlaggetjes... Ik ga dat ook doen haha!!! O ja ik was ook bij het concert van Anouk en ik had daar zo ontzettend last van mijn onderrug dat ik op de terug weg dacht.... Hmmmm zou ik zwanger zijn!!! Erg grappig om te lezen dat jij dat ook had. Isis, bij ons staat de naam ook vast maar durf het zelf niet tegen mijn man uit te spreken. Wij zeggen gewoon Ukkie of zoiets. Want als ons peutertje het hoort weet zo iedereen het haha. Nou ons peutertje wordt eindelijk zindelijk heeft al 3 dagen op de wc gepoept en geplast .... Hihi wel zo fijn voor november. Oja hoe doen jullie het met winterjas.? Ik vind het zonde om voor die 2 maanden een dure te kopen, maar al mijn jassen krijg ik echt niet meer dicht. Dacht misschien een wollen poncho of zo over mijn spijkerjas??? Maar ben er nog niet uit!!!!
Oh wat vervelend dat je zo griep heb gehad. Bah word je niet vrolijk van he. En je peuter die zindelijk aan t worden us is erg fijn natuurlijk. Ik weet nog niet wat ik met de winter doe van jas. Denk gewoon mn oude winterjas maar dan alleen met t ceintuur dicht doen en anders tussen mn moederdr oude jassen kijken van toen zij nog dikker was.
rensje, wat vervelend van de griep! gelukkig voel je je weer wat beter.. en wat goed dat je peuter zindelijk aan het worden is! Lijkt me inderdaad wel lekker voor november.. @jas, hier een tussenjas gekocht..al wel 2 maanden geleden, aangezien m'n zomerjas niet meer paste. eigenlijk is ie een beetje te warm als zomerjas, maar met een vest of trui prima te redden tot november (dus als semi-winterjas).
@ Sumshine, leuk idee! @ Rensje, wat goed dat de kleine zindelijk is geworden! @ Biancah, buik filmen heb ik ook geprobeerd. Maar juist als ik dan start met filmen, stopt het schoppen. Klein ettertje @ Isis, de naam weten we wel. Ik wil ook wel een tweede naam, maar mijn man niet per se. Ik mag dus eigenlijk zelf wel een tweede naam verzinnen haha. Vernoemen vind ik alleen leuk als het een beetje een redelijk moderne naam kan worden en dat zit er niet in. @ Jas, ik vind het zonde zo'n zwangerschapsjas te kopen. Ik denk tot nu toe ook aan een vest of een beetje hippe wollen poncho iets..
@rensje: fijn dat zoonlief zindelijk aant worden is. Hier is dochter ook sinds 4 week zindelijk! heerlijk geen luiers meer verschonen! En toevallig: allebei anouk concert! Wij waren op de zondag en jij? @isis: jahzeker de naam staat 100%vast. @namen: ben ook benieuwd naar jullie namen! Wij hebben wel vernoemd maar dan verbasterd zeg maar, dus vrij hip al zeg ik t zelf Zoonlief krijgt hier ook een tweede naam. Die heb ik zelf verzonnen..hihi. @jas: neee hier geen winterjas of nieuwe jas. De oude jassen willen wel aan maar niet dicht dus doe ik er gewoon een dikke sjaal over! Buik word echt niet koud hoor! En we zijn in de herfst uitgerekend dus dan heb je meestal nog geen echte winterjas nodig. Als beeb geboren is dan altijd kijken of oude jas aankan (vast wel, zodra je weer naar buiten gaat) De vorige keer was ik begin februari uitgerekend (was uiteindelijk januari geworden) maar toen heb ik ook geen zw.winterjas gehad hoor! Toen heb ik begin december bij de h&m in de sale een te grote trenchcoate gekocht. Die deed t de wi ntermaanden prima. Mijn ervaring is ook dat ej t op t eind warmer hebt dus echt winterjas oid niet nodig is.