Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Hey meis ik ben een paar weken geleden te grazen genomen door mijn bejaarde kater (optillen vind hij niet leuk ..... CHECK!!!) En ik moest wel degelijk een tetanus prik hebben.. dit moet sowieso zwanger of niet..

2. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Hallo alle zwangere dames onder ons:D
    Fijn dat alles over het algemeen wel goed gaat met iedereen!

Hier ook wel.. beetje erg slechte nachten en ik denk dat ik urineverlies aan het krijgen ben.. verder erg moe, maar werk nog wel door.
    Vanavond kennis maken met de kraamhulp, ik ben benieuwd!

3. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    biancah± tetanus spuit moet je dan toch hebben? dat dacht ik altijd...

Fleur: druk werk hoor dat babybouwen natuurlijk ben je moe! Ik merk zelf ook dat mijn erngie minder word..En mijn lekkere zoet behoefte meer, wellicht komt dat ook doorda tik moe-er bent denk ik..

4. Biancah

Biancah Niet meer actief

Zo ver ik weet hoeft die prik niet. Heb t gevraagd.

5. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Hmmm heel vreemd ik moest er namelijk mee naar de HAP en zeker als er ook gebeten is door dat kleine monster is het verstandig...
    Hou het in ieder geval in de gaten mocht het ontstoken raken meteen je HA bellen
    Beloof je me dat???

Hier btw niet zoveel te schrijven beetje last van mijn humeur de laatste week... (Heb ik wel vaker last van niets ernstigs) maar lees wel alles mee hoor!!!

Vandaag btw wel de wandlampjes voor de babykamer ontvangen... Me daarvoor weer een beetje happy ;)

6. Biancah

Biancah Niet meer actief

Mocht ik last krijgen ga ik meteen bellen

7. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Hmmmmmmmmmmmmmm meiden heb zon baal dag en ben poep chagrijnig! Kan wel overal tegenaan schoppen. Pffffff denk dat ik morgen wel weer kom reageren, want heb de puf er gewoon niet voor.
    Hoop dat ik me dadelijk in kan houden als mijn mannetje thuis is. Kan er echt niets aan doen en snap het gewoon ook niet!!!!!!

8. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Nou wel positief zie dat ik 29 weken ben!!! Halleluja

9. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Nou ik ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben ;) hihi het liefst zondig ik me nu helemaal af en heb met niemand contact van mijn vrienden en familie... Misschien dat het erbij hoort wijffie... Rustig aan in ieder geval!!!

10. Biancah

Biancah Niet meer actief

Geeft niks. Is ook niet raar. De "zwaardere" en spannende weken zijn ook aan gebroken.

11. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Zou voel ik me ook'n beetje!!! Dacht dat't'n dip was door de gezelligheid in Nederland en nu weer terug... wieweet ook deels hormonen ofzo!
    Sterkte dames ;)

Wij zijn trouwens naar't gemeentehuis geweest voor informatie ivm naamsvoering van de kleine gezien we beiden niet duits zijn en ons huwelijk ook niet hier of in Nederland voltrokken is.
    Gelukkig kan de kleine gewoon m'n mans naam krijgen :)

Wel werd er op aan gedrongen nog goed over de Arabische voornaam na te denken, we moesten immers wel beseffen waarx we ons kind mee opzadelen!!
    Zo not done!!!!

12. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    shit van de humeuren, hier bijna een huilbui in de winkel vandaag, slikte em weg..IK WOU PERSEEE ALLE KOEKJES HEBBEN! maarja dat kan nu niet ;-( niemand had iets gemerkt maar t liefst had ik er al seen klein kind staan janken..
    Volgens mij was het een echte hormonen golf..Zal wel kenmerkend zijn voor deze periode!

Amona: AUW, wat vervelend om dat te m oeten horen en om te horen dat je kleintje nu al om zijn naam anders word benaderd..(want bij anderen zeggen ze dat vast niet) getsie, ik houd daar totaal niet van!

13. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Bah amona wat een eikel eerste klas zeg, ik denk dat ik hem over de toonbank had willen trekken.... niet dat ik dat zou durven maar goed ;)

*koekjes ja dat ken ik!!! althans zodra mijn man zegt we moeten echt gezond eten word ik narrig puur omdat het gezond is... ik wil vlees, frituur dat soort dingen, zoet, hartig maakt me niet uit maar geen groente *boos* hihi maar goed mijn man heeft we gelijk maar zodra hij weg is koop ik koekjes, donuts ga maar door :p

14. Biancah

Biancah Niet meer actief

Lijkt erop alsof t bij de periode hoort dames.

Amona hoe durven ze.... Ik vind t echt brutaal.

15. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ja ik bleef beleefd maar kon haar eigenlijk wel afmaken!

Snap heus dat ie wellicht af en toe in een "hokje" gestopt gaat worden...maar juist door iemand als zij! Denk overigens dat't in de de meeste NL gemeenten een stuk minder erg is...
    Wij blijven lekker bij onze naam en gaan proberen ons kindje zo op te voeden dat ie zich kan weren..
    :)

16. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @amona jeetje, wat een klojo! Ik had hem graag alle hoeken van het gemeentehuis laten zien! Gewoon lekker je kind de naam geven die je wil, en als mr Klojo daar problemen mee heeft, jammer voor hem dan!

@biancah, wat fijn dat t volgens de vk geen kwaad meer kan! Toch weer een geruststelling.

@sumshine laat je alle koekjes met chocolade wel voor mij liggen in de winkel?? De rest mag je kopen :p

@humeur, hier ook al lekker 'opvliegend' gewoon om niets hartstikke kwaad kunnen worden. Inderdaad, nu worden we monsters in de laatste fase. Weet van mezelf nog hoe erg ik was in de laatste weken...pff hopelijk blijft het deze keer zoon- en manlief bespaard....
    Had gister een kilo perziken gekocht en had er net na het eten verschrikkelijk veel zin in...maar ze waren allemaal niet lekker....droog, melig en buikziek. Zat gewoon te huilen aan tafel:) heb trouwens nu echt veel zin in fruit en chocolade;)

17. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    @amona, wat raar dat jullie er zo op aangesproken worden..
    Not done. Moet je in Duitsland de voornaam al doorgeven dan?

@humeur, hier ook opvliegend met vlagen..maar het is na-tuur-lijk niet mijn schuld..;)

@yoga, gister partnerles en vandaag bevallingsles. Ben nu in 2 dagen 2x bevallen.. Wel even genoeg voor deze week :p wel krijg ik er een soort gevoel van controle van, dat is wel fijn.

@hier, vriendlief heeft vandaag een nuna leaf schommelstoel opgehaald. Helemaal blij mee! Voor ong 1/3 van de winkelprijs :)

18. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @isis die Nuna leaf is echt zo super fijn! Heb hem ook en zoonlief vond hem ook te gek!

19. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Arme Stitch!! Was't de laatste weken in je eerste zw. zo erg? Mag ik mezelf, en manlief, wel vast voorbereiden ;)

Isis, voornaam hoef je nog niet door te geven, we gingen in principe om na te vragen hoe't zit met achternaam en nationaliteiten, maar toen ze vroeg of we de naam al wisten en erbij vermeldde dat zij namen kunnen weigeren heb k de naam gezegd.
    Had beter kunnen zeggen dat we er nog niet uit zijn, want voelt stiekem alsof zij ons kind nu al gediscrimineerd heeft... op dat moment drong't niet zo door maar later wel.

Ik vind't overigens eerder "raar" om een halfbloedje Piet of Kees te noemen...

Naja ik laat't maar rusten want geloof dat ik dr morgen weer zie ;)

Truste allemaal!!!

20. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Benieuwd naar jullie schommelstoel, morgen even Googlen!
    Heb zelf de schommelstoel van IKEA. Kan niet wachten er met mini in te zitten ;)

Deel Deze Pagina