@sumshine, ik heb er nu een 'luchtverfrisser' ingehangen en derft vaatwascapsules met citroen. Dat maakt het draagzaam....
Ja dat zei de vk ook al dat menig zwangere vrouw op dit termijn jaloers zou zijn. Jup hier net dus zo'n luchtverfrisser voor in de vaatwasser gekocht. Ben dus niet de enige die dat ding niet kan verdragen. Ik zet hem gewoon sneller aan terwijl hij niet vol is vanwege de geur. Jup we moeten nog ff doorbijten en dan zijn we dit allemaal vast gauw weer vergeten.
ja ik kwam ook al even kijken of ik een update zag van liefde... wat een stressperiode voor haar zeg misseiljk, blij dat jullie het ook herkennen! maar wel vervelend.. maar ach..nog een paar weekjes! can't wait om onze kleine man in onze armen te houden!
Liefde...3cm...wat schrikken!!! Kan me voorstellen dat je bang bent... het komt goed dit keer meis, dat moet gewoon. Sterkte en succes!!!
@liefde: heeeeel veel succes! Ik denk aan je en duim voor je! Gelukkig ben je al zo ver! Super dat je het in ieder geval zo lang hebt uitgehouden!!
Even een tijd niet geweest maar lees nu net van Liefde en wil je toch even heel veel sterkte wensen meis!!! Je mag trots zijn op je kleine man en jezelf dat jullie het maar mooi gered hebben tot de 30 weken!! Hier is het kamertje helemaal af (oke 1 schilderij moet nog opgehangen worden) ben er super trots op en heel blij mee!! Bij de gyn geweest en Uk zit ingedaald vind het rap met 31 weken maar mij hoor je niet klagen hoor!!! Nog uiterlijk 8 weken en dan worden de meeste geboren... ik ben zo nieuwsgierig en kan niet wachten, droom de laatste nachten alleen maar over bevallen hoezo ik wacht ergens op
Nou meiden ik ben de 1ste van de groep! Onze preachtige zoon Jayce is vandaag on 16:26 geboren! Het ging allemaal erg snel na de cerclage eruit had ik al 8cm!! 4 x persen en daar was ie dan! wat een stwrk ventjw gelijk huilen heel hard! En wat is ie mooi! Hij ligr nu op de neo word niet beademend want dat kan zij zelf wel beetje zuuratof voor de zekerheid.. heb m ff gezien en msg zo na hem toe eindelijk!!! Cerclage cerwijderen ging heeel moeilijk.uiteindelujj op de ok beland en ruggeprik nou dit was ff.een kort verslag hij is 41 cm en 1480 gr xx
Ohhhh liefde proficiat meis!!!! Wat Goed dat hij het zo goed doet!!!!!! Oh ben echt zo blij voor je!!!! Weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Vind het ook heel apart dat je mannetje er al is, dan word het in 1 x zo werkelijk!!!!!! Ben echt heerseressen blij voor jullie!!! Geniet van elkaar en houdt ons op de hoogte hè!!! N Meis je bent een topper........
Oh liefde wat ben ik blij met je bericht. Wat fijn dat alles goed is gegaan en dat hij zo sterk is. Wat een mooie naam! Zit gewoon te huilen hier. Wel van blijdschap hoor hihi
Jeetje liefde, gefeliciteerd! Mooie naam en wat heb je het goed gedaan als ik dat zo lees! Superknap!
Liefde, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jayce! Ben ook zo blij om te lezen dat de kleine man het zo goed doet!
Liefde, wat een vet goed nieuws!! Ben zo ontzettend blij!! Gefeliciteerd meid!! En wat een mooie naam!! En gewoon al zonder beademing, nu al een sterk manneke!! Hoop dat we snel foto's van hem mogen zien!!
Liefde gefeliciteerd met de geboorte van Jayce! Wat een ongelofelijk mooie naam voor zo'n dapper mannetje! wat fijn dat hij het al zo goed doet.... Geweldig! Geniet ervan! *pinkt ff een traantje weg*
* breekt ook even in * Liefde gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en wat fijn om te horen dat hij het goed doet !
@Liefde: Van harte gefeliciteerd met jullie mannetje. Fijn dat hij het zo goed doet en hopelijk mag je hem zelf snel zien en vasthouden. Toch fijn dat jij en hij het zo lang nog volgehouden hebben, en nu dat hij zo sterk al is. Geniet veel van hem en sterkte in de tijd die nog komt. Het zal best even druk zijn, zelf opknappen en misschien alweer naar huis, terwijl jullie mannetje nog in het ziekenhuis moet blijven? Hoop snel op een foto en hoe het verder met jullie gaat. Wat apart he meiden, dat de eerste van ons al geboren is. We zijn hier ook zo benieuwd wat ons kindje is, hoe het eruit ziet en vooral ook hoe het zal zijn om als gezin met kindje te leven. Ik ben benieuwd wie volgt en wanneer...
@liefde wat ontzettend fijn om te horen dat het goed met je mannetje gaat! Met jou ook alles goed? Gefeliciteerd in elk geval en geniet ervan!! @hier vanmiddag is mijn schoonmoeder opgenomen in het ziekenhuis. Ze had al een aantal maanden vage klachten waaronder enorme hoofdpijn, maar kwam steeds niets uit de onderzoeken. Nu dus opgenomen, dus ben benieuwd wat ze deze keer gaan onderzoeken. Verder gisteravond de 1e harde buik gehad. Werd er wel een beetje onzeker van. Vannacht in mijn droom ben ik gelijk bevallen van onze baby, haha. Heeft blijkbaar meer indruk gemaakt als ik dacht.
Wat een geweldig nieuws Liefde!! Super gefeliciteerd! Wat een opluchting dat hij het zo goed doet. Hopelijk kan het genieten beginnen. @ xnicolle. wat vervelend van je schoonmoeder. Hopelijk kunnen ze de oorzaak vinden en zal het verder meevallen..