Hey Hier zit ik ff in dubio... wel of niet opgeven voor mvm... heb er nu 4 keer voor opgegeven en 2 keer iets langer dan 10 weken er aan mee gedaan. De andere 2 keren na een week ofzo moeten stoppen!! Maar ik vind het zoooo'n goed doel en ik heb zelf ook pregnyl nodig... dus ws ga ik me zo wel opgeven!! Maar ja die 1e rotweken bleegh!!
heb me dus wel opgegeven nu hahaha! Mocht het weer verkeerd gaan dan is het zo weer opgezegd!! En we gaan er gewoon vanuit dat alles super goed gaat nu!
fijn coortje! daarmee help je anderen en dat geeft vast een goed gevoel! ik heb aan de pregnyl mijn banner te danken ; )
Supergoed Coortje! Ik had ook grag meegdaan, want ik heb otook pregnyl gebruikt maar helaas door een hernia operatie ben ik uitgeslen van deelname. Maar petje af voor alle dames die meedoen!
Ik zelf ook hoor!!! Voor mijn 2 meiden heb ik clomid gebruikt en nu steeds puregon en pregnyl! Dit is dus ook de 5e keer dat ik me opgegeven heb! 2 andere keren niet want toen was het heel snel mis!
Dank voor jullie medeleven!!!! @Vlinder: had je bij je vorige zwangerschap rood, bruin of roze (bloed)verlies? Hier is het wat roder geworden.... Heb wel een inlegkruisje nodig Hoe gaat het nu bij jou? @Utro: mijn gyn. zei me dat het gebruik van Utro meer goede resultaten oplevert na de eisprong dan 3x Pregnyl. Ik mocht kiezen en heb daardoor voor Utro gekozen. @MvM: ik zou vandaag beginnen, maar dat heb ik dus even uitgesteld. Heb even mijn hoofd er niet naar staan. Heb wel weer wat zere borsten, maar dat rode staat me niet aan.... Sorry, kan niet meepraten over schildklierwaardes... Succes iig ermee!!!
@Ploon en vlinder Heel veel sterkte! Ik hoop dat het goed blijft gaan!! @vis Heeeerlijk!!Zeker 1 keer per week! Hier nog de verloskundige niet gebeld, heb er nog geen behoefte aan..... Maarja moet toch een keer bellen. Aaah twijfel nog ff. Hier een week vakantie!!! Heerlijk!
@ploon en vlinder sterkte!!! Verloskundige Nee ik heb ook nog geen afspraak. Ik heb daar voor mijn tweede mk wel een intake gehad. Duurde eindeloos, bloed afnemen enzo. Bleek de foetus dus al 5 weken niet meer te groeien. Zonde van mijn tijd. Ik ga pas daar heen als ik een goede echo heb gehad.
9:30u, ligt er aan hoe lang het duurt want ik moet straks gewoon werken. als ik het dadelijk niet meer haal, dan laat ik het vanavond weten.
ow wat spannend Nicolle! Duim voor een goede echo!! Ploon, heb je de gyn al gebveld????? Vlinder: hoe ist nu? @hier: moe! Lag gisteren weer om 8 u te slapen, pfff en voel me nog steeds katerig haha,,,Goed teken neem ik aan! maarja t zegt ook niks uiteindelijk he? Hier nog een week wachten tot de echo ben dan w.s. 7 week, En de eerste kratten van mvm zijn gevuld hoor! (jakkiebah) maar voor t goede doel!
Ploon en Vlinder, hoest met jullie? Xnicole, oh hoop echt dat je voordat je gaat werken hoe de echo was!! Spannend! Sumshine, moeheid toegenomen?? Ik had dat ook, en sinds gister weer minder moe. Maar slaap ook beter 's nachts gelukkig. Hier een afspraak bij de vk gemaakt. We hebben 4 april intake .
14 november Zonnestraal77 (34) 1e kindje 16 november Daydreamy (31) 2e kindje Sarah (29) 1e kindje Appeltje81 (30) 2e kindje 17 november Rensje (33) 2e kindje 18 november Ria81, 1e kindje Fleur84 (28), 1e kindje Ploon (37) 1e kindje 19 november Lolalo (32) 2e kindje Juliaaa (28) 1e kindje ferienke (34) 4e kindje Liefies (29) 1e kindje Kiyeko (31) 1e kindje 20 november Sumshine (28)2e kindje Patje20 (25) 2e kindje Isis857 (25) 1e kindje Joyce86 (25) 2e Kindje Sas 26 (30) 2e kindje Sopann (25) 1e kindje 21 november Vlinder1983 (28) 2e kindje 22 november xnicolle (27) 1e kindje Siesi, 1e kindje Christen (33) 4e kindje 23 november Samantha89 (22) 1e kindje Vrouwtje72 (39) 2e kindje Liefde88 (23) 2e kindje 25 november Bleuberry (23) 1e kindje Spijkervrouwtje(35) 3e kindje 26 november Wannabemum (30) 1e kindje 30 November Coortje (26) 3e kindje Vlindertje: Lydia1986 (5+4wk) Afspraken: 20 maartSumshine mvm 23 maart Zonnestraal 1e (vroege) echo 27 maart: xnicolle 30 maart rensje 1e echo 30 maart Sas26 1e echo 30 maart Kiyeko 1e echo 2 april Ploon 1e echo 4 april sumshine 1e echo 4 april Zonnestraal77 intake vk 6 april Fleur84 1e echo 6 april Isis857 1e echo 11 april Vlinder1983 1e echo 11 april Spijkervrouwtje 1e echo 11 april Kiyeko intake vk 12 april Coortje 1e echo 12 april Sopann, termijnecho + intake vk 24 april Lolalo 1ste echo+ intake[/QUOTE]
Op welke datum had je positief geetest zonnestraal? En wat spannend eerste intake vk! Whoehoe! Weer een mijlpaal! nWanneer heb je weer een echo trouwens?
Sumshine, 6 maart (1 dag voor nod) hadden we een positieve test . De 2e echo moet ik nog ff voor bellen.