Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    LIEFDE MEIS, IK MOET EVEN ZEGGEN DAT IK ECHT DE HELE AVOND AAN JE DENK!!! BEN ECHT BLIJ VOOR JE!!!!

@wiedeltje, ja ik vind het ook raar dat onze eerste meid is bevallen. Vind het erg dichtbij komen nu terwijl het toch nog wel vroeg is. Zo raar dat wij zon kleintje in de buik hebben terwijl liefde hem al kan aanraken....!!!

@xnicolle, tjee wat vervelend van je schoonmoeder. Hopelijk weten ze snel wat ze mankeert en is het niets ernstig.
    tja harde buiken horen er rond deze tijd wel bij hoor als het maar niet te ferquent voor komt.
    Maar apart gevoel he.... wees maar blij dat je er nog niet veel gehad hebt.

ps liefde, ik hoop ook dat we een xtje een fotootje mogen zien!!!

ga zo lekker slapen, heb net met manlief enzo zijn dublo trein opgebouwd... haha we leken wel 2 kleine kinderen.
    Wat kan kinderspeelgoed dan toch weer leuk zijn.....

meiden slaap lekker en tot morgen
    xxjes

2. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Liefde wat'n topnieuws!! Hoe was't bij hem? GEFELICITEERD!!!!

Zo onwerkelijk en mooi, een zwangerschap...daar staat normaal gesproken 9 maanden voor... bijna 8 maanden geleden verloren jullie jullie eerste zoontje Jayvin... nu komt z'n kleine broertje ook wel veel en veel te vroeg, maar hij doet't zo ontzettend goed!! Jullie wondertjes!!! Jullie zijn echt zo sterk.

Ik hoop dat't zo voorspoedig mag blijven gaan en het echte genieten kan beginnen. Sterkte maar vooral veel genot, liefde gewenst voor nu en de komende tijd!

En oh ja, IK BEN ZO BLIJ VOOR JE!!!

3. Fionn

Fionn Actief lid

12 jun 2011
    161
    0
    0
    Yesyesyesss Liefde!! GEFELICITEERD!!! Moest heel de tijd aan je denken. Ben zo blij dat alles goed is gegaan en je nu gewoon je zoontje kan aanraken! Wow! Ik ben zo blij voor je! Nu kan het grote genieten beginnen, en dat heb je dik verdiend!! :-D

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

*breekt ff in*
    gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon liefde ! En wat een prachtige naam !

5. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    Bedankt iedereen!!!
    Ga nu ff slapen zo weer proveren te kolven haha dat ziet er echt maf uit en voelt ook raar.. gelijk bij de eerste keer kwam er al wat. dus kan ie gelukkig boestvoeding krijgen.. hij krijgt maar 2ml om de.4u echt weinig.
    Morgen mag ik hem vasthouden en het gaat super met hem kan helemaal zelf ademen nog! Kan goed ze eigen temperatuur regelen wat een bikkel!
    Nou ga ff rusten over een uur gaat t wekertje en mogen me boobs weer leeg gezogen worden hihi
    Im in loveeee voelt wel nog een beetje raar hoor, besef is er nog niet zo..

Nicole sterkte met je schoonmoeder xxx

6. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Wat fijn meis, tja dat kolf apparaat zal nog wel effe je beste vriend zijn Hihi!! Maar alles voor jullie lieve sterke manneke!!! Moet eerlijk zeggen dat het me ook hoop geeft dat jayce zo goed doet!!! Meis geniet ervan en geloof goed dat het onwerkelijk is
    Dikke knuffel

7. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Wat fijn dat jullie 't zo goed doen! Kan me voorstellen dat't net een droom is...maar'n mooie dit keer! Geniet ervan!!!!

8. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    *inbraak*

Liefde van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jayce, prachtige naam. Veel geluk en veel sterkte de komende tijd. Hoop dat jullie het goed maken.

*breekt uit*

9. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    liefde, kan me best voorstellen dat het gek is om te kolven en alles wat er gebeurt is te laten bezinken. maar wat een sterk mannetje zeg! supergoed! en heerlijk dat je m vandaag mag vasthouden :)

iemand anders zei het ook al, het gevoel dat het nu dichtbij komt..dat heb ik ook! Ene kant wel..en andere helemaal niet zo.. wel spannend!

10. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Nou ook ik stuur ff een ego berichtje....

Bn sinds gistermiddag verschrikkelijk misselijk. Heb met moeite gisteravond een bouillon naar binnen gewerkt, onder het mom van toch iets 'eten'. Gisteravond had ik het ijskoud en heb ik veel harde buiken gehad, vannacht beroerd geslapen en net mijn ontbijt (crackers met smeerkaas, eet ik bijna 32 weken elke dag) uitgespogen. Nu loop ik weer te zweten als een otter in een shirt met korte mouwen. Temperatuur is gewoon 36.9, dus ik heb geen koorts. Heb net paracetamol ingenomen, kijken of het iets beter word ander straks ff vk/gyn bellen...

11. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Stitch, wat vervelend..hier ook steeds zo misselijk! En ook paar dagen geleden m'n ontbijt eruit gegooid.. :( Als je het niet vertrouwd inderdaad gewoon even de vk bellen. Ze kunnen beter een keer te vaak komen dat 1x te weinig! Wel fijn dat je geen koorts hebt..

12. scrat

scrat Niet meer actief

@stitch en isis beterschap. ik voel me sinds vannacht ook al niet lekker.. zou er iets heersen?

13. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ liefde, gfeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!

14. Fionn

Fionn Actief lid

12 jun 2011
    161
    0
    0
    @liefde: ben blij dat het zo goed gaat! En vandaag mag je hem vasthouden, wat fijn!! Door jou wordt het voor mij ook des te realistischer... Heel veel plezier vandaag met je kleine knul; klinkt als een vechtertje!

@stitch: bah, wat vervelend! Klinkt als griep maar je hebt geen koorts, raar... Hier weer eens last van candida, is al de zoveelste keer. Iemand die er een zalfje voor weet ipv dat ik steeds zo'n zetpil moet halen? :p

15. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @Fionn, die pillen zijn echt horror voor veel vrouwen, er is ook gewoon zalf voor, en je kunt tegenwoordig ook iets van canesten die je bij de drogist kunt kopen.
    en er zijn ook tabletjes via de huisarts. Sterkte

16. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @xnicolle, sterkte!

@misselijk, ik ben tm 25 wkn bijna continu misselijk geweest. Nu nog als ik erg moe ben en s avonds soms ook nog.
    nu op weg nr gyno, ben benieuwd..

@Liefde wat fijn dat je hem mag vasthouden!

17. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    LIEFDE! meis gefeliciteerd met Jayce! Leuke naam! en wat fijn dat hij t zo goed doet meis!
    Het zal een heftige periode voor je worden, maar gelukkig is de start voor nu goed (hij ademt al zelfstandig joh! wouw!) had je een longrijpingspuit gehad?
    Succes met kolfen (je beste vriend..haha) en ook succes met jou herstel, want een emotionele achtbaan is het wel geweest he?
    Je kunt iig heel trots op jezelf wezen! Ik ben dat iig wel! Knap gedaan kanjer!
    Nu lekker genieten van jullie wondertje: u did it! and he did it! :)

18. Fionn

Fionn Actief lid

12 jun 2011
    161
    0
    0
    @sas: dankjewel voor de tip! Maar mag je dat spul van de drogist ook gebruiken als je zwanger bent? Mss maar gewoon ff de vk bellen en vragen wat een goed alternatief is voor, indd, die €&&@&€)-zetpillen (al ben ik blij dat er überhaupt iets tegen gedaan kan worden want die JEUK....)

19. Biancah

Biancah Niet meer actief

Liefde wat heb jij een sterk mannetje! Wat fijn dat hij het zo goed doet.
    Geniet van hem en probeer zelf ook weer wat te herstellen, want dit moet erg heftig zijn voor je.

Vervelend he dat misselijk zijn. Hier is her voornamelijk na het eten. Niet echt handig want voel me dus beter wanneer ik niets eet dan wel dus. Moet maar kijken hoe ik mn balans daarin vind.

Hebben jullie ook na stukje lopen dat je zo steken krijgt onderin je buik en rugpijn en wat harde buiken? Het valt me nu heel erg op dat ik dit dus van lopen krijg.

20. Fionn

Fionn Actief lid

12 jun 2011
    161
    0
    0
    Ik krijg sowieso harde buiken van lopen (waar niet van, eigenlijk :p), en als ik een wandelingetje ga maken moet ik af en toe echt even stilstaan omdat ik pijn krijg.

Heb trouwens gister ontzettend veel gelachen en kreeg me ineens een steken in m'n lies! Een tijdje later allemaal steken bij m'n schaambeen. Moet dus niet teveel lachen, blijkbaar. Moeilijke opgave!

Deel Deze Pagina