Zal dat dan ook gewoon bij t termijn horen ofzo. Vk reageerde niet heel raar van de week dat ik zei dat ik behoorlijke steken en harde buiken heb soms. Zolang het niet constant is probeer ik me maar rustig te houden.
nou hier ook weer redelijk pijnlijke harde buiken en steken onderin mijn buik. Gister had ik in 1x zijn pijn in mijn rechterzij.... pfff ben onder de hete douche gaan staan en toen was het weg. Dus denk ook wel dat de spieren ook gaan opspellen. Maar merk ook dat de harde buiken meer worden, maar zal ook wel weer met een groeispurt komen. Mijn buik begint ook weer te kriebelen en te jeuken.
En niet te vergeten dat beeb minder ruimte heeft en meer kracht, want ik krijg soms ook porren van de beeb die echt zeer doen en dat mijn spieren daardoor in mijn buik verkrampen - harde buik krijgen..Ook dat zal denk ik meetellen in dit geheel. Ik heb het soms ook als ik loop, moet ik even stil staan en op adem komen door de druk - pijn zeg maar... OOk onze bekken zijn natuurlijk aardig verweekt op dit moment dus dat gaat ook lekker op spellen.. Zo heb ik hier toch wel regelmatig last van druppelverlies ;( beetje jammer dit.....haha
Nou, nou, komt nog een verhaal van mij....Ik heb mijn neurostimulator al een poosje niet meer aan staan omdat ik last had van obstipatie (word door de neurostimulator alleen maar erger). Nou ben ik dus sinds begin van de middag aan de diarree.... Heb gisteravond dus een een bouillon op en vanochtend 2 crackers, vanmiddag bouillon met beschuit, dus veel kan er niet in mijn darmen zitten dacht ik... (vanochtend ook nog geweest toen was het nog vast) Heb inmiddels al weer 4x onder de douche gestaan, kleren vervuild en de wasmachine nog maar een keer aangezet. Loop nu charmant in trainingsbroek van manlief met daarover een big-shirt (nachthemd). Zoonlief snapt het niet en is boos... Als FooF (Berner sennenhond) binnen poept word mama boos, nu doet ze het zelf ook....met het douchen heeft hij dan minder moeite, want elke keer wil hij mee douchen met mama.... Heb net al met vk gebeld, als ik me over twee dagen niet beter voel, of de klachten worden erger dan moet ik weer bellen en dan daar naar toe komen voor een extra controle. Moet nu wel elke dag bloeddruk gaan meten, gelukkig heeft smoeder een bloeddrukmeter en hoef ik niet elke dag naar de huisarts....
stitch wat een waardeloze situatie! Een griepje onder de leden? wat naar! Hopelijk is het gauw over! knuffel! Vraag: welke mobiel hebben jullie (voor in de box???) ik kan geen echt leuke vinden....was benieuwd naar welke keuze jullie hebben gemaakt...
@sumshine, hier de Tiny love classic nog wat.. Speelt 20 min aaneen en kinderen schijnen t geweldig te vinden
Oh stitch wat naar. Is het niet zo dat je nu diarree hebt door de verstopping? Dat heb ik nmlk vaak gehad (spastische darm). En het in je broek poepen is echt naar! Wat ik dan wel eens deed was tena of een ander groot maandverband erin zeg maar. Dan vang je een beetje op met misschien mazzel dat alleen je onderbroek vies is. Ik heb een woezel en pip mobiel. Ik hou zo van dat melodietje.
@biancah, zou kunnen, ben net weer lekker begonnen met movicolon in te nemen. Blijft smerig spul. Voelt erg tegenstrijdig, maar als er een stuk ontlasting de boel tegenhoud, is het ff beter.... Ik heb een poosje aan de tena gezeten, ook echte luiers, maar daar kan ik dus absoluut niet tegen! Had continue last van schimmelinfecties. Ben toen overgestapt op groot maandverband, maar ook daar krijg ik jeuk van... Daar zit ik nu ook niet echt op te wachten, blijf denk ik maar een poosje op het toilet wonen @muziekmobiel, ik heb er eentje van Winnie the Pooh. Zitten meerdere geluidjes op, maar niet allemaal zijn 'rustgevend'. Verder is hij super, zoonlief vond die bewegende knuffeltjes die eraan hangen altijd erg fascinerend om naar te kijken
Dan zal t met een paar dagen vast gauw beter gaan! Het is heel vies, maar werkt wel! Lastig dat je niet tegen soort van luiers achtige dingen kan. Dan idd maar in de buurt van de wc leven.
Lieve meisjes!! Ff snel een foto upgeload in mijn album van me kleinr sterke ventje!! Als jullie nieuwsschierig zijn take e a look xxx
@liefde, wat een mannetje! Lekker met een bos haar,zo schattig! Hij is lekker aan het genieten van het contact met zijn mama.... Geniet ervan meid!
Waar kan ik t zien?..Ben nieuwsgierig... Ik snap niet zo vaak iets van dit forum, zo kan ik ook nooit zomaar die buikfotos vinden...(oeps) Liefde: iig super dat het zo goed gaat!
@sumshine, persoonlijk profiel bekijken van liefde (als je op haar naam klikt) en dan in het fotoalbum....
aah weer wat geleerd1 thanks stitch! Liefde: prachtige foto!!!!!!!!!!!! de liefde straalt er van af! @hier: net posi bericht, mijn bloedwaarden van de afgelopen 2 maanden (t.a.v.) suiker zijn hartstikke goed! geen schommelingen dus...dus geen gevolg voor beebje so far! WHOEHOE
Ik word er emotioneel van liefde!! Wat prachtig! Zo klein, zo perfect! Jullie wonder Jayce! Z'n naam staat m zo mooi!! Mag je m vaak zien/vasthouden? Hoe is't met jouw emoties etc? Hoe oud/groot moet hij zijn om naar huis te mogen? Prachtig stel iig, geniet ervan!!!!
Meiden ben hyperrrrr net met kinderarts gespeoken hij mag wss volgende week al na ons eigen ziekenhuis hij doet t boven verwachting!!! En ze vinden t geen ic baby whoheoeee!! Zonnestraal je vroeg of ie.beademd word. nee dat is een slangetje voor wat extra lucht in de longetjes. hij ademd zelf maar door die lucht krijgt hij wat druk zodat zijn longblaasjes open blijven staan. Die bouwen ze nu langzaam af naar 0 hij begon op 8 en zit nu op 6. Ze denken dat hij er.o er 2 dagen af is en dan een klein snorretje krijft met wat lu ht en als dat goed gaat mag dat er ook af en mag ie naar me eigen ziekenhiis! Heerlijk ben ik maar 5min bij hem vandaan! Maar tis per dag kijken, hij kan nafuurlijk ook een tegenslag of iets krijgen. Maar voor nu goef nieuws! Bedankt voor de reaxties meidennn!! En succes met verder zwangeren hihi! Wel raar hoor ben gelijk helemaal plat