Biancah ik heb ook dikke bovenbenen (echt!) en die naadloze van de hema krult dus echt niet op...Is de moeite waard er 1 te proberen (heb ook de mama onderbroeken idd) maar dez boxers kunnen ook lekker hoog opgetrokken worden etc etc..en ook gewoon...Ze zijn zo stretchie als maar kan en t kruis is wel katoenig zeg maar dus niet zweterig of schimmelgevaar (vind ik ook belangrijk!) Kosten volgens mij wel 5 euro de stuk, maar nu is het bijvoorbeeld 20%korting...Ik zweer er iig bij
@tenten Ik had na de bevalling van die netbroekjes van het ziekenhuis aan. Die vond ik veel fijner dan die netbroekjes uit het kraampakket... Nu draag ik die naadloze zwangerschapstenten van de Hema, ziet er bepaald niet charmant uit, maar zit heerlijk! Mijn schoonzus keek gisteren afgrijselijk naar die tenten toen ik de was op hing, ze slaapt dit weekend bij ons in mijn 'washok' dus ze heeft er de hele nacht van mogen genieten samen met vriendlief
Haha ik ben dus niet de enige die die mama onderbroeken van Hema heeft. Mn man moest in t begin lachen en noemde het sarcastisch sexy. Maar t zit zo lekker! Maar ik ga zeker ook die andere proberen dan. Mijn ondergoed is altijd duur omdat ik de goedkope onderbroeken vaak niet lekker vind zitten.
Ik heb zelfs een hardroze mama onderbroek van de hema. hihi...Very Charming! maar ze passen wel ruim over de buik, snijden niet en zakken niet af Maar zoals ik al zei de gewone naadloze boxers van de hema doen t ook heel goed! Lekker in t zwart (gewoon zwart) en t kan prima Hier dus begonnen met beebwasje, ships had een knuffeltje ook van de hema bij de turquise was gedaan, (blauwe) h et knuffeltje had ook die kleur behalve t hoofdje die was wit...WAS WIT want die is verkleurd door de rest van de was, nu ziet het knuffeltje (gekregen) er helemaal niet leuk meer uit..;-( Jammer....*kleine mopper* Maar het staat wel gezellig, al die kleine sokjes, doekjes, rompertjes over de waslijn...Zwijmel.
hee meiden, sums ik heb ook het roze heeeeel sexy setje van de hema!! van die mooie boxers die je tot je tieten kunt optrekken hahaha. pfffff effe ego meiden, ik zit er echt even doorheen, ik heb werkelijk overal last van. Ik kan niks en wil zoveel doen. Mijn zoontje krijgt het ook steeds meer in de gaten en wordt steeds opstandiger. pffffffffffffffffffffffffff op dit moment ben ik gewoon blij als ons manneke er dadelijk is. Ben net even naar het tennissen wezen kijken van mijn man en na een half uurtje kan ik gewoon weer naar huis omdat ik zon buikpijn heb. Het zijn geen harde buiken maar een zeurende pijnlijke buik. Ik weet ook niet wat het is...!! ben er effe zo klaar mee!!! En voel me schuldig naar mijn oudste zoon toe omdat hij zo graag bij mama wil blijven maar ik kan hem alleen gewoon even niet hebben want heb mijn handen vol aan mezelf... pfff nou ik dit typ kan ik mijn tranen bijna niet bedwingen, voel me ronduit klote en heb gewoon een faalgevoel.
Ow rensje het is zooow herkenbaar!!! Arme jij, nog ff doorbuffelen en dan komt het goed! maar tis heel zwaar nog een kindje erbij, ik weet het... hier ook een peuterpuber en een dag alleen met haar, ik ben helemaal gebroken, ze wil niet meer slapen tussen de middag is erg opstandig omdat mama niet kan wat zij wil, en mijn lijf doet zeer... Lag ik vanmiddag even op de bank en deed ik een dvdtje vor haar erin, ging ze op me `duiken`en roepen: mama wakker blijven, niet slapen etc..>Grrrrr,,,ik kon dr wel wat! Toen kwamen mijn schoonouders gelukkig langs, die zagen mijn bleke snoet en zeiden, zullen wij haar even meenemen naar de stad? YES! en hebben ze een winterjas voor dr gekocht. Ik heb toen ff een uurtje geslapen, nu voel ik me weer beter! Je moet gewoon maar extra rustmomenten en hulptroepen inbouwen dus!!! Succes meis! En straks...vergeten we t echt weer En de kindjes ook!! hihi.
ja sum, is ook zo!! maar had het echt niet zo zwaar verwacht. Heb enzo net op de ipad gezet want ik wist me geen houding meer te geven. Ik moet ook echt regelmatig weg lopen en tot 10 tellen want voel gewoon dat ik ontplof... alles wat ik zeg of doe... isss neee!! of zelf doen, of dat wil ik nu!! en gillen doet ie ook sinds een weekje. En heb nooit moeite met hem. Vriendin zei ook dat ze het herkende... zoiezo de leeftijd maar ook omdat hij een broertje krijgt en hij heel goed de veranderingen voelt. Maar baal gewoon ook van mijn lijf, nou heeft mijn man ook nog ruzie met een vriend van ons... omdat we niet op de verjaardag konden komen omdat ik zo beroerd was.... kregen we te horen dat ik alleen maar zwanger was!!! pffff mijn man is helemaal uit zijn vel geschoten en heeft gezegt dat hij hoopt dat zijn vrouw nooit krijgt wat ik nu heb! En dat dit ontzettend zwaar was. (vrouw van zijn vriend is 20 weken zwanger).
heel herkenbaar...en op de grond liggen, wegrennen als je wat vraagt, dingen op de grond gooien en niet oppakken (dus uiteindelijk ga je toch bukken) Gillen, Nee roepen: zelluf doen, ikke doen, alles is hier ook: echt niet! (ook gewoon ECHT niet...) Elke grens op zoeken, als je rustig eindelijk zit ineens een tik krijgen omdat ze "kortsluiting"heeft.. Jaaah ik denk dat we kunnen stellen dat peuters zowizo zwaar zijn, maar dat ze het nu lastig vinden om hun mama anders te zien..Zo verklaar ik t gedrag en probeer haar maar een beetje af te leiden (knutselwerkjes, kleine, verfen, dat kan tenminste zittend) en verder het er maar mee doen en hopen dat het gauw bedtijd is! hahaha.. Lieve rensje, nog ff aftellen, het word niet makkelijker maar ons lijf krijgen we wel weer terug en onze kindjes gaan er ook aan wennen En sommige dagen zijn ze minder "puberaal"als andere dagen, daar denk ik dan maar aan! Plus dat onze dochter maandag en dinsdag lekker naar de opvang gaat! hahahahaaaaaa (RUST!) Knuffel voor jou!
sum dank je lieverd!!! fijn (niet voor jou) maar dat ik het niet als enigste heb. Ik ben ook heel blij als enzo naar de psz gaat hahah... hier op dinsdag en vrijdag middag. Enzo slaapt smiddag ook niet meer maar is nog wel heel erg moe merk ik. Maar hij vertikt het gewoon. Hij heeft ook dagen dat het goed gaat hoor, maar dan voel ik me ook een stuk beter.. dus daar reageert hij gewoon op!!! We zullen maar zeggen.... HET KOMT WEL WEER GOED SCHATJE!!!!
Ahh ja dat zal best zwaar zijn voor jullie. Moet er ook ff niet aan denken dat ik er al een zou hebben rondlopen. Nog ff meiden. We kunnen al aftellen. Om nog even terug te komen op de hondjes. De onze is dus nog niet gecastreerd. Manlief wilde dat steeds niet. Bang dat hij zou veranderen. Nou had smoeder vorige week tegen hem gezegd dat dat echt wel mee zou vallen en dat hij niet zo moest zeuren. Ze is het nmlk met mij eens dat hij dan vast rustiger word en dat die groene klodders aan zn piemel gaan verdwijnen. Want dat gaat echt overal tegen aan zitten. Lekker straks met de kleine. Maar smoeder en ik hebben hem om. Hij is nu varen en heb goed zitten zeuren dat ik t zat was en t zwaar was hele tijd moeten schoonmaken terwijl ik t niet mag nu eigenlijk. En hij heeft serieus toegestemd om hem te laten castreren. Dat hij toch wel in zag dat dit straks met de kleine toch ook echt niet kon. Ga maandag gelijk bellen wanneer t hakkie takkie weg zakkie kan zijn. Sorry ben ff erg blij. En ben met mn moeder vandaag bij babydump geweest voor de laatste spullen. Heb nu badje, tummytub en standaard van bebe-jou adorble pooh. En stokke draagzakding. Waren flinke kortingen op beide. En nog molton en zeiltje enzo. Boxzak. Naja echt die laatste dingen die ik nog moest. Ik hoef nu NIKS meer. En dr gewoon helemaal klaar voor hihi.
@biancah, wat fijn dat manlief nu akkoord is gegaan met een castratie! Onze dames zijn allebei gesteriliseerd en hun karakter is eigenlijk niet veranderd. Stitch was altijd schijnzwanger van haar knuffeltjes. Daarna niet meer, dus dat was voor ons wel een opluchting. FooF hebben we meteen bij aanschaf gesteriliseerd, als waakhond is het niet makkelijk om met een broekje aan te lopen.... Wat fijn dat je nu alles in huis hebt voor de baby! Ik moet stiekem toch nog wel 'wat' aanschaffen.... @rensje, snap je helemaal hoor meid! De situatie hier is niet veel anders, behalve dat zoonlief (godzijdank) nog wel slaapt 's middags.... Gelukkig kunnen we nu gaan aftellen, en krijgen we er straks iets moois voor terug...(al wil ik nog niet weten wat zoonlief dan weer verzint voor puberaal gedrag...) @hier, vandaag heeft manlief het strandhuisje helemaal winterklaar gemaakt! Dus het strandseizoen is nu definitief afgesloten voor dit jaar... Nu achter een bedrijf aan wat ons huisje komende winter kan verbouwen, maar eerst een baby! Heb vandaag wat 'spullen' klaargelegd voor naar de millieustraat te brengen volgende week, koffiezetapparaten en waterkoker ontkalkt, was gewassen, was gestreken, babyboeken ingevuld...dus weer wat dingen weggestreept van het lijstje. Zometeen nog gaan uiteten pffff heb er niet zoveel zin in....
Lieve meiden, het is ook gewoon zwaar en het word er niet makkelijker op als je al een kleintje hebt die het merkt en er dus volop misbruik van maakt. Maar ze vergeten het idd weer en na de bevalling komt alles weer goed. Niet het gevoel hebben dat je gefaald hebt hoor, dat is nergens voor nodig!! Het komt allemaal goed. Het is nu echt aftellen en 'even' doorzetten. Knuf dames!!
Haha arme hond Nee hoor kan me heel goed voorstellen dat je t zat was! Nu hopen dat het snel kan... @peuter erbij.... ik herken heel goed wat jullie schrijven!! Ben zelfs wel een beetje 'blij' om te lezen dat jullie dat ook hebben...voelde me nml heel schuldig en mislukt erover... Het is echt zwaar soms, met al een kindje erbij. Onze dochter slaapt helaas ook niet meer s middags, dus het is van s ochtends 7 tot s avonds 6 met
Haar bezig zijn... Gelukkig speelt ze ook wel goed zelf, maar z e heeft ook buien... en ik kan niet ff een half uurtje op de bank blijven liggen want tussendoor is er altojd wel iets... Helaas zijn hulptroepen schaars op mijn niet-werkdagen.. Maar nog 2 wkn werken en dan verlof , dan ben ik op wo en do lekker alleen thuis en op de vrijdag met man en dochter. Kijk er erg naar uit om ff niet meer te hoeven werken, al zal ik mijn collega's en de kids ook missen...
Gaan de meesten van jullie 6 wkn van tevoren met verlof? sorry voor mijn 3 losse berichtjes, maar op mobiel werkt het reageren hier niet zo handig. Fijne dag!
haai meiden @peuterpuber: manlief is weer thuis dus dochter en manlief zijn lekker buiten aan het spelen, klussen en doen. Veel aandacht voor haar die ik haa rnu niet kan geven..FIJN! @ verlof: ik moet 6 week van te voren omdat ik voor de helft in de ziektewet zit..Nog 2 weekjes. H eb van dit jaar nog 1.5 week vakantie over dus ik plak dat er achter aan plus nog wat van het komende jaar...dan regel ik gewoon dat ik tot 1 maart verlof heb ipv 1 feb. @hier: bang dat beeb ik stuit ligt, donderdag weer groeiecho maar mn gevoel denkt dat ie in stuit ligt en blijft liggen..Ik hoop zooow dat mijn gevoel gebasseerd is op angst en niet op waarheid! want ik heb echt geen zin in een keizersnee...Stuit bevalling ga ik nu nl echt niet doen met mijn complicaties en vind het te risicovol...zucht..waar ik me wel neit druk om kan maken nu..HORMONEN!! Gisteravond ook flink gehuild, mijn lijf deed zeer van twee dagen met dochterlief zonder man en had het idee dat manlief bij de vorige zwangerschap veel zorgzamer was, dit hebben we naar elkaar toe uitgesproken. Maar hij erkende dat hij nu meer praktische dingen doet (doet wel veel in huishouden en opvoeding dochter) maar minder dus zorgen voor mij (krampkuiten masseren, thee zetten, dat soort verwen dingetjes die de vorige keer wel werden gedaan..of badje aan zetten of met bloemen thuis komen etc...) Ik had daardoor eht gevoel een beetje "alleen "in deze zwangerschap te staan. En manlief had juist zo iets van de vorige keer was ik zo aanhankelijk en nu zo zelfstandig, rustig, zelfsverzekerd dat ik het niet zo nodig had...Goed dat we het hebben ebsproken, ik zal meer tijd voor hem vrij maken en hij meer voor mij en dat ik af en toe even zielig mag zijn en doen hihi!.. Die mannen hebben t eigenlijk ook wel zwaar met ons denk ik hahahaha...
@ Verlof. Nog twee weken werken en dan met verlof. Ik ga 6 weken van te voren. Gewoon omdat ik daar zin in heb. En ik voel me vaak lichamelijk slecht, dus vind ik mezelf wel wat tijd mag gunnen. @ Mannen. Soms zullen ze het misschien zwaar hebben. Maar ach denk ik dan, zij hoeven niet te bevallen Mijn man is wel een beetje zenuwachtig aan het worden en maakt zich zorgen of alles wel goed komt. Hij ziet een beetje tegen de bevalling op (lol) en is ook bang dat de kleine misschien toch niet helemaal goed is ofzo.. wel schattig. De zorgen zijn er nu al. En nu maar hopen dat alles straks meevalt!
ja meestal draaien ze voor de 32 week in de goede ligging, daarna kan het wel maar komt relatief weinig voor....