Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancah

Biancah Niet meer actief

Pffff ff echo
    Ben al paar dagen beetje duizelig, maar vandaag val ik elke X bijna flauw. Maar de vk kan er toch niks aan doen. Pff voel me goed belabberd.

2. scrat

scrat Niet meer actief

die benauwdheid en bijna flauwvallen ken ik (bloeddruk is goed). ik werd ook steeds duizelig en volgens de vk adem je dan te diep in en krijg je te veel zuurstof (wist niet dat dat ook al kon)..
    Morgen bij de controle nog maar eens vragen naar de benauwdheid en kortademigheid, misschien krijg ik wel een antwoord of er iets aan te doen is.

waar wil je een webwinkel in openen? wat voor soort spulletjes?

3. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    breek ff in.....( schreef wel mee maar dat is al lang geleden) kwam weer ff kijken en was vooral ook benieuwd naar liefde en die is dus bevallen.
    Gefeliciteerd!!

4. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @nicolle mijn hobby is om geboortekaartjes te schilderen op klompjes en Canvas doeken, lijkt me super om daar wat meer mee bezig te zijn. Mijn vriendin is super in airbrush, ze maakt in haar vrije tijd portretten. Samen willen we hier al een poosje iets mee gaan doen, maar hebben er beide de tijd niet voor...

5. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Dat is leuk zeg, Stitch! Hoop dat je die droom kunt gaan waar maken!!

Hier aftellen! Morgen 3D echo.

Qua klachten is't momenteel best uit te houden, mag niet klagen :)

6. scrat

scrat Niet meer actief

@stitch klinkt erg gaaf! mocht het lukken, dan post hier even de website als je wilt.

7. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Amona, leuk een 3D. Ga je je beeb wel showen hier?? :D

8. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Ik kom me ook weer even melden.

Amona, veel plezier morgen!

Stitch, klinkt gaaf zeg!

Lolalo, leuk dat je weer eens komt kijken. Hoe gaat het?

Benauwdheid, valt hier mee gelukkig. Wel veel misselijk en zuurbranden :( Mja niets aan te doen

Verder zitten we hier vlak voor de verhuizing! Zijn iedere dag druk aan t klussen tot ver in de avond en merk dat dat me op begint te breken.. Ben blij als we het weekend over zijn.. M'n vriend is ook moe en dat geeft toch wel wat wrijving, aangezien we allebei anders tegen over nieuwe spullen kopen/oude spullen houden staan.. Iets wat ik nu met die gierende hormonen in m'n lijf niet zo goed trek. Maar goed, hopelijk nog maar een paar dagen afzien.. Zo... *klaagmodus uit*

9. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Isis, sterkte! Sowieso stressfactoren klussen én verhuizen...en daarbij nog gesloopt door de zwangerschap... als er weer rust is, nemen de botsingen vast automatisch af... Hoe reageert je buik op de verhuisdrukte?

Zonnestraal, ga't proberen! Krijg soms alleen filmpjes mee dus dan gaat't niet zo! Ben echt reuzenieuwsgierig! Wiens neus heeft ie ;) hoop dat 3D echo nog duidelijk is met deze termijn.

Dames, blijven jullie langer thuis dan't verlof? En hoeveel uur zou je nog gaan/willen werken uiteindelijk?
    Als manlief geen baan krijgt, moet ik weer werken, word er nu al verdrietig van... in principe kun je in duitsland een jaar thuisblijven met 65%, maar ja als dat't enige inkomen is (man geen recht op uitkering) lukt dat niet natuurlijk..pieker er veel over, maar ja moet't maar nemen zoals't komt...

Truste dames!!

10. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Isis, respect....met 32wk nog verhuizen :$. Sterkte met verhuizen!

Amona, ik neem niet langer verlof op. Ik zit vanaf week 20 thuis ;). Ik mis m'n werk en m'n collega's.
    Verder blijf ik 4 dg werken aangezien ik meer verdien dan mijn man ;).
    Mijn man daarentegen krijgt betaald ouderschapsverlof en ikke onbetaald :x. Mijn man gaat dus minder werken.
    Ik heb nog veel vakantie-uren. Ik zal de tijd na verlof een paar maanden 3dg werken door elke week een vak-dag op te nemen.

11. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Isis, wat knap dat je sowieso nog zo druk bent. Lijkt me nou helemaal niks, nu nog verhuizen..klussen.. en dan je lichamelijke beperkingen en ook je nesteldrang. Hopelijk is de stress gauw wat weg en kunnen jullie je ook een beetje in rust gaan voorbereiden op de komst van de kleine.

@ Amona, succes en geniet!

@ Verlof, ik denk niet dat ik meer verlof/vakantie ga opnemen. Ik vind het wel leuk om het te verdelen in het jaar en zo kan ik steeds weer ff genieten van ons gezinnetje.

Na die tijd ga ik van 32 uur naar 24 uur werken per week. Ik neem zeg maar 1 dag ouderschapsverlof. Het jaar daarop neemt mijn man zijn ouderschapsverlof op en ga ik weer naar 32 uur.

12. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    haai meiden,

Issi sterkte met verhuizen meis!
    Amona: succes met 3d echo! spannend!!

@verlof: ik neem na mijn verlof 2 week vakantie op (heb nog 2 week over van dit jaar) en daarna 2 week gesnipperd (2 dagen werken) zodat ik pas 1 maart echt aan de bak ga!
    man gaat dan van 4 dagen naar 3 dagen en ik blijf 4 dagen werken!
    ik houd echt van mijn werk, verdien ook goed en houd van t regelmaat! manlief is een betere huisman dan ik haha.
    Nu werken we beiden 4 dagen en dit is voor ons goed te doen.(man heeft 12 week vakantie per jaar dus...) Als de beeb er is wil ik echter geen twee kids 2 dagen naar de opvang. Ik en man vinden 1 dag mooi en goed voor de ontwkkeling als dat kan en dat is nu dus mogelijk. Hij gaat eerst zn oudrschapsverlof opmaken en dan 3 dagen werken...Wel spannend hoe het dan financieel gaat!

@hier: vanacht ook beter geslapen YES!
    Gisteravodn had ik flinke krampen in mn buik: zere harde buiken, na rust op de bank trokken ze gelukkig weg. Leek op"voorwerk"Vond t een beetje vroeg, maar goed..

Oja: 32week wave!

13. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @isis, succes met de laatste klusjes! Als je straks verhuisd bent kan je lekker gaan genieten en uitrusten in je nieuwe huisje!

@ verlof, ik zit dan waarschijnlijk weer in de ww, dus ja, ben dan nog hele dagen thuis en hoef geen extra verlof meer op te nemen ;)

@ vannacht weer eens lekker geslapen! Ben maar 2x wakker geweest! Strakjes naar fysio en daarna ga ik samen met zoonlief nog eens even babyinkopen doen... Ik heb gisteren nog dekbedovertrekjes en hoeslakentjes gekocht. Straks nog sokjes, mutsje, slofjes, rompertjes en waskussenhoezen en dan hoop ik toch een heel eind compleet te zijn... Ow, ik mag ook nog de blije doos gaan ophalen bij prenatal :)

14. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @amona, GENIETSE!

15. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Goed geregeld dames :) hier staat't dus nog niet vast.

Slechte nacht zeg, maar met'n echo op de planning maakt dat niets uit ;)
    Tot straks!

16. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    goedemorgen meiden! hier heerlijk vandaag even de rust genomen en uitgeslapen!

@verhuizing, buik reageert er de meeste tijd gelukkig rustig op. Soms wel harde buiken, maar die nemen met rust meestal snel weer af.

@verlof, hier in principe ook alleen de weken dat het verlof is. Ben nog steeds aan het solliciteren voor een andere baan, dus hoop heeeel hard dat ik tegen het einde van m'n verlof wat anders heb gevonden!

@amona, wat lastig dat je niet minder zou kunnen werken als je dat zou willen. Hopelijk heeft je man snel werk gevonden! Is het in duitsland lastig voor hem om werk te vinden?

17. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Sum, ik hou ook van m'n werk! Haha! Ik zit vanaf de 20e week thuis.... ik dacht wat een luxe! Is het ook, maar ik mis m'n werk en m'n collega's ;).
    Mijn man is ook beter in het huishouden.

Hier ook vannacht harde buiken, steken, bandenpijn.....maar geen benauwdheid! Dus alsnog beter geslapen! Zou m'n lieve beebje nog wat meer ingedaald zijn? Hoop het zo! Die benauwdheid is killing!

18. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @Isis jeetje dat klinkt heftig joh, nu nog klussen en verhuizen!!
    succes!

@Stitch, de mamamazzeldgn komen er weer aan he dus missch nog ff wachten met shoppen daar?

verlof, ik neem 6 wkn van tevoren en heb dan 10 weken erna. Daar plak ik dan ouderschapsverlof aan vast, hoeveel weet ik nog niet maar ik ga dus pas ergens in maart/april weer werken. Dochter gaat vanaf januari naar school, dus ik ben een groot deel van het verlof overdag met alleen de baby thuis.
    Nu vast bezig mt een overzichtje van welke dag onze dochter bij wie terecht kan wanneer de bevalling begint...

19. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @Amona succes met de echo!!! Leuk!! Misschien kun je een foto mkn van het filmpje :)

20. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @sas toevallig zijn vandaag de mamamazzeldagen begonnen dus had nog eerste keus ;) Op alles wat ik nodig had zat 20% korting, dus t was de moeite :-D

@blije doos, ik heb hem net opgehaald... Mijn koelkast puilt uit van de gekregen blikjes alcoholvrij bier ;)

Deel Deze Pagina